Uusia ystäviä TAMPERE :)

TRÄÄ

"Mun nimi on Jonna, mikä sun nimi on?"
Tehdäänkö tutustumisesta edes hieman yhtä helppoa kuin mitä se oli silloin aikanaan hiekkalaatikolla? Netin keskustelupalstat on ammollaan ystäviä Tampereelta hakevaa nuorisoa, keräännyttäiskö kaikki samaan mestaan ja lähetään porukalla kahville ja pelailemaan?

FB:hen perustettu ryhmä on julkinen, mutta ainoastaan ryhmän jäsenet voivat seinälle kirjoitella. Liityppä siis ryhmään niin pääset tutustumaan kaikkiin mahtityyppeihin :)

Tampereen Toverit
https://www.facebook.com/groups/356252384457917/

jos joku mättää, laita mailia: nuoralllatanssija (at) gmail.com

Nähdään!

3

834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä vastaava ryhmä

Facessa on jo ennestään samantyyppinen ryhmä: (sama idea, et porukalla tavataa eri tekemisten merkeissä, ja tääl suomi24ssä alunperin saanu alkunsa tää idea jo muutama vuosi sitten :) ) https://www.facebook.com/groups/162650947094025/

• aösdfjkaösdf

Taitaa olla joku sisäpiirijuttu tämä Tampereen Toverit. Vai onko sinne joku naamaraja? Itse olen muutaman kerran yrittänyt liittyä, liittymispyyntöni poistetaan aina ilman selityksiä. Ehkä olen liian ruma tai vanha ryhmään?

• Toverilainen

ei oo sisäpiirijuttu. eikä oo naamarajaakaan. pyyntö voidaan hylätä esim profiilin perusteella. jos mm feikinoloinen profiili (mm vaan yks kuva, ei tietoja, ei kiinnostuksenkohteita jne). eli lisää sisältöä profiiliin niin ei ole pelkoa mistään roskapostista/viruksista/muista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      278
      10219
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      233
      5906
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      173
      5394
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      92
      5010
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      19
      3305
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      6
      2676
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      214
      2572
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      17
      2414
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2234
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      381
      2181
    Aihe