Ennen toiminut täysin. Ei mitään ongelmia missään.
Nyt kuukauden takunnut sitten ihan huolella.
Verkko katoo kesken puhelun, sähköpostit ei lähde ensimmäisillä yrittämisellä, mutta nyt uusin ongelma joka on ollu viikon verran...
Puhelut katkeaa. Kymmenestä puhelusta 7-8 katkeaa automaattisesti. Alkaa pikkusen keittään kun työt teen puhelimen kautta.
Mukava soitella asiakkaille takas että puhelu katkes jne ja sitten taas uudestaan huoh.
Puhelin nyt vuoden verran ollut käytössä.
E7 alkanut temppuileen
5
180
Vastaukset
Kannattaa kokeilla näitä keinoja:
1. Akun irroitus
2. Ohjelmistonpäivitys Nokia Suiten avulla
3. Puhelimen resetointi
4. Huoltoon lähettäminen
Eli teet noi järjestetyksessä silleen, että jos akun irroitus ei auta niin kokeile seuraavaa.Tuosta E7 ei saa akkua irrotettua. Ohjelmiston olen päivittänyt ja siitä ei ollut mitään apua.
Silloin kannattaa kokeilla vielä resetoida puhelin tällä koodilla: *#7370#
Jos se ei auta niin kännykkä kannattaa lähettää huoltoon.
- Ei hyvä
Laita huoltoon tai osta uusi .
- Pyyhis
Käytännössä tuossa on kaksi vaihtoehtoa. Jos hard reset ei auta, niin sitten takuuhuoltoon.
Huomaa, että hard reset *#7370# koodilla pyyhkii _kaiken_ datan pois joten pidä huoli, että varmuuskopio on tehtynä. Lisäksi joudut asentamaan kaikki mahdolliset ohjelmat uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815