Koska on viimeisestä keltsun reissusta jo aikaakin eikä nykymeiningeistä ole tietoa missään, niin ajattelin tällaises kyselyn olevan paikallaan. Eli kumpi on nykyään se parempi cruisailupaikka, us video vai keltainen ruusu?
Onko tilat missä kuiseissa ja kummassa käy enemmän porukkaa? Entä mihin aikaan paikalle kannattaa nykyään mennä, milloin paras meno?
Keltainen ruusu vs. Us video
16
6027
Vastaukset
- Vakkarikeltsu
Keltainen ruusu ehdottomasti.
- siis ruusussa
pe ja la iltaisin/öisin tuntuu olevan sellainen meno että joskus ihan hirvittää. Siis Ruusussa
- kiinnostus
kertokaa millainen paikka toi us video on?löytyykö sieltä glory hole koppeja ja mitä muuta?
- kokeile
us video on ihan O paikka. Rauhallisempi kun Ruusu. Kopit ja muut härpäkkeet löytyy . Eilen kävin mutta oli aika hiljaista eikä kukaan halunnut mitään,
kaikki vaan käveli ympäriinsä.
Tänään uudestaan jos olisi jotain actionia. - sakke_86
kokeile kirjoitti:
us video on ihan O paikka. Rauhallisempi kun Ruusu. Kopit ja muut härpäkkeet löytyy . Eilen kävin mutta oli aika hiljaista eikä kukaan halunnut mitään,
kaikki vaan käveli ympäriinsä.
Tänään uudestaan jos olisi jotain actionia.Moikka, mihin aikaan olisit menossa ja millainen kaveri olet? Itse oon aika kokematon 27 vuotias bi ukkomies.
- Ain Stain
Paras olisi Keltsun ja US. n yhdistelmä. Eli muutoin paikka ja porukka kuin Keltsussa mutta samanlaiset katselukopit kuin US. ssa eli mieletön valikoima erilaisia filmejä laitteet toimivat ( toisin kuin Keltsussa välillä...... )
- kuksugen11
US.VIDEO on parempi nyykyään. keltainen ruusu oli tosi hyvä ennen remontia
- aikt
mihin aikaan kannattaa mennä ruusuun ollaan pari
- Ahnassuu
Mitäs tonne USvideon cruisingalueelle maksaa sisään?
- bicuriousbtm
Onko ruusussa muutakin nykyään kuin kopit? Us video? Millainen se on?
- Curiousone
Onko tänään vilskettä us videossa ja mihin aikoihin siellä on?
- Anonyymi
Oon bi-mies, menossa tänään US videoon ja ehkä myöhemmin Ruusuunkin. Oon aika ujo. Mua ole vielä koskaan pantu peppuun, mutta ajatus siitä kiihottaa. Olisi kiva törmätä siellä mukavaan(vanhempaan) luotettavaan herrasmieheen, joka ehkä voisi viedä neitsyyteni hellävaraisesti. Myös mies-nais pariskunta kiinnostaa. Saa nähdä saanko seuraa...😊
- Anonyymi
Olen bi-henkinen mies. Haluaisin myös tavata miehen samoissa merkeissä. Kummassa on psremmat gloryholet ? En ehkä vielä uskalla tavata suoraan.
- Anonyymi
Hyi mitä irstailua. Eikö teitä hävetä?
Heteropride - Anonyymi
Itse en suosi kumpaakaan vaan käyn Voguessa. Siellä on sauna ja suihkut. Jengi on puhtaana ennen aktia ja aktin jälkeen on mukava taas pestä itsensä ja ottaa baarissa vaikka oluen. Mukava silloinkin jos on ottanut lastit suihin. Siellä saa kortsut ja liukkarit talon puolesta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768