Tervens : ) Olen hamsteri -aloittelija ja olen ehkäpäs saamassa hamsterin!
Olen lukenut kaiken ruoasta, sairauksista ja hoidosta.
Mutta nyt tuli uusi asia, peräsuolen esiin luiskahdus!
Kuinka yleistä tämä on hamstereilla? Ja kuinka helposti tämä tulee?
Kertokaa omia kokemuksianne tai tietoja asiasta?..
Esiin luiskahdus!?
Pahvilaatikko
2
216
Vastaukset
- Apua ongelmaasi:-)
Käyppä osoitteessa www.mitenlopetanpissistelyn.com
- Crazy Girl 02
apua ongelmaasi:-) :
Ei aloittaja mitään pissistelly vaan kysy apua joten voit mennä osoitteeseen
www.ootvituntyhmähomo.com
Ja aloittajalle apua:
Peräsuolen luiskahdus ei ole kovin yleistä hamstereilla.
Itselläni ei vielä ole hamsteria koska menemme thaimaaseen enkä voi jättää mummolle kahdeksi viikoksi hamsteria koiran kanssa.Kenenkään kaverin hamsteri ei ole "sairastunut" peräsuolen luiskahdukseen joten se ei ole yleistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1514489Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1983959Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi342689Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102462100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es342209Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks51790Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1131558Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491444Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241321- 341305