Tervens : ) Olen hamsteri -aloittelija ja olen ehkäpäs saamassa hamsterin!
Olen lukenut kaiken ruoasta, sairauksista ja hoidosta.
Mutta nyt tuli uusi asia, peräsuolen esiin luiskahdus!
Kuinka yleistä tämä on hamstereilla? Ja kuinka helposti tämä tulee?
Kertokaa omia kokemuksianne tai tietoja asiasta?..
Esiin luiskahdus!?
Pahvilaatikko
2
171
Vastaukset
- Apua ongelmaasi:-)
Käyppä osoitteessa www.mitenlopetanpissistelyn.com
- Crazy Girl 02
apua ongelmaasi:-) :
Ei aloittaja mitään pissistelly vaan kysy apua joten voit mennä osoitteeseen
www.ootvituntyhmähomo.com
Ja aloittajalle apua:
Peräsuolen luiskahdus ei ole kovin yleistä hamstereilla.
Itselläni ei vielä ole hamsteria koska menemme thaimaaseen enkä voi jättää mummolle kahdeksi viikoksi hamsteria koiran kanssa.Kenenkään kaverin hamsteri ei ole "sairastunut" peräsuolen luiskahdukseen joten se ei ole yleistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3005112Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.724968Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie403747Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2973531Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1243359Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.02170Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271998- 1051660
- 1721341
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA971195