mistä halviman viikkoosakkeen saa

kusti korkki

oisko välittäjillä vai suoraan rakennuttajalta

11

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piippolan vaari

      www.ebay.com

      Lomaosakkeet vaihtavat omistajaa muutamalla dollarilla kunhan otat vuosimaksut vastuullesi. Kai sieltä voi Suomessakin asuva ostaa? Paljon on myyjiä jotka vaan haluavat eroon vuosimaksuista. Itselläni on punainen viikko Cancunissa. Itse kohteessa en ole ikinä käynyt, vaan joka kerta olen vaihtanut RCIn kautta. Aina on toistaiseksi löytynyt kiinnostava lomakohde vaihdon kautta kunhan olet jossain määrin joustava.

    • Cottager

      Halvimmalla voit ostaa joko lomaosakkeiden jälleenmyyjiltä, esim. omaloma.net tai Suomen lomaosakemeklarit, tai suoraan omistajilta. Hinnat vaihtelevat riippuen kohteesta ja viikosta, mutta jotakuinkin osuvat haarukkaan 800 € - 10 000 €. Nyt siis puhuin Suomessa olevisra kohteista.

      Sesonkiviikot ovat kalleimpia. Esim. hiihtolomaviikko jossain hiihtokeskuksessa voi maksaa sen kymppitonninkin, kun taas kesäviikko samassa kohteessa voi irrota reilulla tonnilla. Toki kesälomaviikot pohjoisessakin ovat ihan hyviä viikkoja, jos tykkää kalastaa, vaeltaa ja ihailla erämaan maisemia. Ja voihan siellä muitakin tyypillisiä mökkiaktiviteetteja harrastaa, uida, saunoa, veneillä jne.

      Etelän kohteet ovat suosittuja - ja hinnakkaita- kesällä, kun taas pohjoisen viikot ovat hinnoissaan hiihtokaudella. Katinkulta on yleisesti ottaen kallein paikka, mutta myös tasokkain. Sieltäkin tosin voi saada edullisen viikon sesonkien ulkopuollelta.

      Ja liittymällä vaihtojärjestöön (RCI tai Interval) voi periaatteessa viikon hankkia vaikka sieltä mistä halvimmalla saa ja käyttää järjestön palveluita. Siis lomailla iham missäpäin maailmaa haluaa, eikä sitä omaa viikkoa tarvitse käyttää koskaan, jos ei halua. Tai jos käyttää, saa lisälomia edullisesti vaihtojärjestön kautta.

      Jos lomailee vuodessa esim. 5-7 viikkoa, saa runsaasti rahanarvoista hyötyä liittymällä vaihtojärjestöön. Vielä jos on valmis valitsemaan äkkilähtöjä (varattava yleensä aikaisintaan 6 viikkoa ennen reissua), saa edut täysimääräisinä. Vaikkapa 5 viikkoa vuosittain voi lomailla hintaan 1000-1500 € yhteensä. Siis majoituksien osalta. Jos osakkeesta ei ole maksanut kuin tonnin tai pari, on tämä edullista lomailua. Ja näihin majoituksiin mahtuu koko perhe ja ystäviäkin vielä useimmiten.

      Aika monet kesämökin omistajatkaan eivät vuodessa ole mökillään 7 viikkoa enempää, monet eivät sitäkään. Useimmilla ei ole edes vuosilomia sen enempän. Ja tuleehan mökistäkin kustannuksia. Vakuutukset, jätemaksut, kiinteistövero, korjaus- ja kunnostuskustannukset yms. Puhumattakaan hankintahinnasta, joka voi Etelä-Suomessa nousta satoihin tuhansiin euroihin.

      Karkesti ottaen mökin käyttökustannuksilla lomailee viikko-osakkeilla vuodessa n. 5-6 viikkoa. Minulla on sekä mökki että lomaosakeviikko. Mökin perin, eikä minulla olisi ollut sellaista summaa (n. 320 000 €) mökkiin laittaakaan. Viikko-osakkeesta maksoin 1500 € ja olen käyttänyt sitä lomailuun vaihtojärjestön kautta.

      Tämä systeemi toimii meidän perheelle, mutta tarpeet eroavat eri ihmisillä. Näillä palstoilla näkee kumman agressiivista kirjoittelua näistä aiheista. En ymmärrä miksi näistä asioista riitelemään pitäisi ruveta. Jokainen eläköön oman elämänsä kuten itse parhaaksi näkee. Eikä meitä ihmisiä muutenkaan samat asiat kiinnosta.

      • Tontuille osake

        LOMAOSAKE MYYJÄ TONTUT TAAS ASIALLA.


    • asian tietäjä

      Tällainen lomaosake kauppa on suurta huijausta,älköön kukaan niihin sotkedu lypsettäväksi !

    • Seuraaja

      Hyväuskoisia on huijareiden helppo huijata,ja tehdä hyvää bisnestä !

    • Mullenytlomat

      Itse hankin vapailtamarkkinoilta vuosia sitten osakkeen, joka maksoi 300 Eur. Otin yhteyttä RCI:in, jolta jäsenyys. Lomailtu on jo kymmeniä kertoja pääasiassa lisäviikoilla n. 200 Eur vko/perhe. Matkustamme sekä kotimaassa, että ulkomailla. Erittäin tyytyväisiä systeemiin.

    • Tietäjä

      Suurta huijausta koko lomaosake kauppa !

    • Huijauksen kohde

      Kaikenlaista huijausta on lomaosake markkinoilla, varokaa huijareita !

    • Huijareiden uhri

      On todellakin suurta huijausta tuollainen lomaosakekauppa,rahat pois hyväuskoisilta huijattavilta se on kovaa bisnestä !

    • Ei tonttu

      Lomaosakkeiden myyjät myyvät tontuille osakkeitaan ,rahat pois yksinkertaisilta tontuilta ovat keksineet hyvän Bisneksen itselleen !

    • Jarkevaa

      Kannattee mennä esittelyihin ja ottaa hyvät lahjat vastaan. Ja jos vielä pitää lomailutavasta, pilkkahintaan vapailtamarkkinoilta viikko. Järkevää.

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe