Turun alueen pentutehtailijat

Doggielover

Moikka!
Turun alueella liikkuu pariskunta, mikä luultavasti harjoittaa pentutehtailua. Nainen on pitkä- ja mustatukkainen normaalivartaloinen "rokkityttö", suht nuori, ja mies on parrakas silmälasipäinen, myös aika nuori normaalin näköinen mies. Aika moni jo joutunut uhriksi, he ovat tuoneet pennun, pyytänyt maksamaan varausmaksun ja sanoneet, että koittakaa pari päivää, että miltä tuntuu pennun kanssa olo. He antavat puhelinnumeron ja pyytävät kovasti soittamaan vain jos jotain vähänkin poikkeavaa tapahtuu, sanovat tulevansa ylihuomenna katsomaan, ja hakemaan loppuosan pennun hinnasta. Kun numeroon koittaa soittaa, ei numero ole enää käytössä.
Itse jouduin myös uhriksi, ei kyllä sinänsä haittaa, pentuni on aivan uskomattoman hyväluonteinen ja el. lääk. tarkastuksessa todettiin täysin terveeksi, mutta muille ei välttämättä käy yhtä hyvä tuuri. Rokotukset otin myös kaikki alusta alkaen uusiksi. Jos luulette, että tämä sama pariskunta koittaa huijata teitä, ottakaa auton rekisterinumero ylös, tai soittakaa eläinsuojeluun niin että he ovat vielä teillä. Haluan että tämmöinen toiminta saadaan loppumaan!

4

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koko hinta?

Hakivatko myöhemmin loput hinnasta vai tyytyivätkö pelkkään varausmaksuun?
      Jos eivät hakeneet koko summaa niin vaikuttaa siltä että pentu voisi kenties olla varastettu tai salakuljetettu esim Puolasta tai Virosta.

• ....................
    • kääpiösnautserigirl

:(((( Vihaan pentutehtaita!!

• Mustikka

Siis miten ihmiset eivät ymmärrä, että olot, joista pentu tulee, täytyy AINA tarkistaa ennen pennun ottamista? Ainakin ennen kuin maksaa siitä senttiäkään. Ärsyttää myös lause "aika moni on joutunut uhriksi". Järki käteen kun niitä koiria ostelette, ettei käy näin ja että pentutehtailu saataisiin loppumaan tai ainakin vähenemään.

Vaikka pentusi on nyt terve, se ei tarkoita sitä, etteikö sillä voisi olla perinnöllisiä sairauksia, jotka puhkeavat vasta myöhemmällä iällä. Mitä tietoja hankit pennusta ja "kasvattajista" ennen pennun "ostoa"?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2348
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2263
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1574
    4. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1555
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1103
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      118
      963
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      334
      897
    Aihe