Oletteko itse vaihtaneet kyseisen laakerin, siis kotioloissa?
Kiertokangen alapäänlaakerin vaihto
3
11422
Vastaukset
- deygxeub
ai petilaakeria? -joo olen
- huippuhemmo
En tarkoita kampiakselin laakereita vaan kiertokangen alapään laakerin, eli kampiakselin ja kiertokangen välistä laakeria. Semmonen tuntuma on että ei välttämättä onnistu, mutta joku saattas tietää.
huippuhemmo kirjoitti:
En tarkoita kampiakselin laakereita vaan kiertokangen alapään laakerin, eli kampiakselin ja kiertokangen välistä laakeria. Semmonen tuntuma on että ei välttämättä onnistu, mutta joku saattas tietää.
Onnistuu vaihto. Mittaa kampiakselin leveys ennen purkua. Myös limppujen asento kannattaa merkata ennen purkua. Merkki kiertokangen. Alatapin vastapuolelle limpun ulkokehälle. Itse piirsin terävällä piikillä L-raudan avulla. Sitten vain kiertokanki irti. Itse katkaisen yleensä rälläkällä alatapin ja sitten puristan 8t pullotunkki prässillä tapit irti. Seuraavaksi pitää putsata osat kunnolla ja puristaa uusi alatappi toiseen limppuun. Sitten kiertokanki öljyn kanssa paikoilleen ja puristat limput samaan mittaan kun oli alunperin. TARKISTA KIERTOKANGEN KAIKKI MITAT ENNEN ASENNUSTA! Limppujen asennon saa kohdilleen kupari vasaralla. Pidät vain toisesta limpusta kiinni ja lyöt toiseen limppuun. Laakeri kohdat kannattaa tarkistaa sorvissa heittokellolla. Max heitto 0,05mm. Sillon pelaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847