mitenkä paljon on eroa 250 ja 500 jaawan toiminnassa lähinnä ajettavuus kun mennään maantiellä matka vauhti 80km/h ja kiihtyvyys liikenne virran mukaan esim. risteyksestä lähtiessä.
sen tiedän et rauhallisia pelejä ovat mutta mutta????
jaawasta?
4
800
Vastaukset
- sekki
500cc Jawa on 4-tahtinen, joten eiköhän se ainakin "kiihdy" vähän hitaammin, kuin nuo 250cc ja 350cc "vauhtihirmut".
Itsellä oli aikoinaan vm.-52 kaksipyttyinen ja 350cc Jawa. Kauhia oli kiihtymään, sitä vaille etteikö yrittänyt keulimaan. HEH!- Electra
500cc:lla oli huomattavasti toimivampaa matkustella kaks päällä kuin 250 ... Heh.
No joo. Hiekkateillä eroa on aika paljonkin siinä, miltä ajaminen ihan kongreettisesti tuntuu.
- Jawamies
500:sta Jawaa on vaikeeta löytää, on niin harvinainen
Tshekeissä niitä on, melko huonokuntoisia ja muuteltuja, mites olis tää uus 650 Jawa?- 50-luvun
Jawoihin osia. Pappani antoi joskus muinoin Jawan mulle. Viime vuonna purin sen (2004) ja tänä kesänä(2005) oon hionu ruostetta pois ja maalannu pohjat mustaks sekä maalannu sit sellaseks jawan punaseks..vielä pitäs lakata. Puuttuu vielä muutama tarpeellinen osa et sais ton kukkumaan...Ois kiva jos jollakulla ois tietoa, mistä sais niitä osii....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805