Myös mytis

Hauskaa?

IkiMuori12.5.2012 22:41
-1 Avaa
Sulje Minun omaisellani ei ole syöpää ja vaikka olisikin en sitä koskaan täällä kertoisi, huom viitaten kommenttiisi jioka tuntuu erinomaisen epämiellyttävältä, siis jos olisin syöpäpotilaan omainen.

46

180

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä on totta?

      Mikä on totta?

      • hmm hmm

        Hmmn hmm hmm...


    • ww343w

      Antaa ikimuorin selostaa,aikansa kukua hänelle.

    • hiljainen sp

      Tiedetään. Moninikki ei ymmärrä syvästi, vaan lataa...

    • Mikä on totta

      Mikä on totta?

      • kenen päässä soi?

        Trallallaa.


      • umberto
        kenen päässä soi? kirjoitti:

        Trallallaa.

        Tälläkin palstalla on pulleita naisia...


      • Ei pullea
        umberto kirjoitti:

        Tälläkin palstalla on pulleita naisia...

        Lusiina kirjoittelee tuolla toisella palstalla näistä pulleista asioista:) Että se ainakin on:)


      • Lusiina 5
        Ei pullea kirjoitti:

        Lusiina kirjoittelee tuolla toisella palstalla näistä pulleista asioista:) Että se ainakin on:)

        Ai hitsi millä palstalla :0


    • Syöpis

      Tunnet kuitenkin tarvetta luumuilla täällä syöpäläispalstalla ja kirjoitella tänne!?

      • Miksi juuri tämä pal

        Ja tarve on erittäin kova!


      • Vetovaikeuksiako?
        Miksi juuri tämä pal kirjoitti:

        Ja tarve on erittäin kova!

        Kannattaisiko ottaa Movicolia jos tarve on kova?


    • Rauhaa toivova

      Lusiina:((( Se toinen palsta sopii sulle paremmin,tää on syöpäpotilaiden ja heidän lähimäisten,anna meille rauha!

      • Lusiina 5

        Hanipuppeli. Miten voit minun puoestani tietää mikä mpalsta sopii minulle parhaiten. Mikä toinen palsta???


      • äimänkäkenä
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Hanipuppeli. Miten voit minun puoestani tietää mikä mpalsta sopii minulle parhaiten. Mikä toinen palsta???

        "Hanipuppeli" ????


      • Lusiina 5
        äimänkäkenä kirjoitti:

        "Hanipuppeli" ????

        No se on hellittelysana, etkös ennen ole kuullut :)))))))


      • syöpää sairastava
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Hanipuppeli. Miten voit minun puoestani tietää mikä mpalsta sopii minulle parhaiten. Mikä toinen palsta???

        Ihan mikä vain,mutta ei tämä,etkö mitenkään voi ymmärtää että tämä on syöpä sairastaville ja heidän lähimäisilleen.Pilkkat ja arvostelet meitä,ei meidän elämä ole ruusuilla tanssimista,sen tietää jokainen joka on syövän kokenut!


      • Pupujussi100
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Hanipuppeli. Miten voit minun puoestani tietää mikä mpalsta sopii minulle parhaiten. Mikä toinen palsta???

        Pupun hani?


    • Hyvät uutiset ovat h

      Hienoa ettei ole.Kun saa tiedon että sairastaaa syöpää mullistaa koko ihmisen elämän.Hyviä uutisia on ihan saada,onnea sinulle Lusiina:)

    • Hieno asia tällä p

      Hienoa Lusiina,kiva kuulla mukaviakin uutisia täällä,että joku ei sairasta tätä arvaamatonta ikävää sairautta.Olette varmasti helpottuneita kaikki:)

      Hyvää syksyn jatkoa teille:)

    • ex.syöpäpotilas

      En koskaan keksisi mitään tuohon suuntaan olevaa asiaa,eikä varmasti kukaan muukaan.

      Syöpä ei ole mikään kiva juttu,sen tietää kaikki jotka sitä sairastaa.

      • Lusiina 5

        Siinä olet harvinaisen oikeassa.


      • ei ei ei ei
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Siinä olet harvinaisen oikeassa.

        Kuka on ikimuori ja kirjoittaa tuollaista?Tosi hölmöä tekstiä,eihän kukaan sellaista toivo lähimäisilleen,ihan varmsti EI!


      • umberto
        ei ei ei ei kirjoitti:

        Kuka on ikimuori ja kirjoittaa tuollaista?Tosi hölmöä tekstiä,eihän kukaan sellaista toivo lähimäisilleen,ihan varmsti EI!

        Ikimuori on paksu maatuska


      • Lusiina 5
        umberto kirjoitti:

        Ikimuori on paksu maatuska

        :), siinäkin olet oikeassa :). Painoindeksi pyörii siel about 37.


      • Vähän kun miettis
        Lusiina 5 kirjoitti:

        :), siinäkin olet oikeassa :). Painoindeksi pyörii siel about 37.

        Miksi keksit Lusiina tämän kauhean jutun että joku lähimäisesi on sairastunut syöpää? Siksikö että voit roikkua tällä palstalla? Kamala syy:(


      • Lusiina 5
        Vähän kun miettis kirjoitti:

        Miksi keksit Lusiina tämän kauhean jutun että joku lähimäisesi on sairastunut syöpää? Siksikö että voit roikkua tällä palstalla? Kamala syy:(

        Sanon viimeisen kerran: läheiseni sairastaa syöpää. Leikkaus oli alkukesästä ja nyt on viikkokausia kulkenut sytostaattihoidossa. onneksi loppuvat kohta.Joten voistikos jättää läheiseni rienauksen rauhaan, onnistuuko?


      • Miksi????
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Sanon viimeisen kerran: läheiseni sairastaa syöpää. Leikkaus oli alkukesästä ja nyt on viikkokausia kulkenut sytostaattihoidossa. onneksi loppuvat kohta.Joten voistikos jättää läheiseni rienauksen rauhaan, onnistuuko?

        IkiMuori12.5.2012 22:41

        Sulje Minun omaisellani ei ole syöpää ja vaikka olisikin en sitä koskaan täällä kertoisi, huom viitaten kommenttiisi jioka tuntuu erinomaisen epämiellyttävältä, siis jos olisin syöpäpotilaan omainen.


      • Ei ole syöpääääää
        Miksi???? kirjoitti:

        IkiMuori12.5.2012 22:41

        Sulje Minun omaisellani ei ole syöpää ja vaikka olisikin en sitä koskaan täällä kertoisi, huom viitaten kommenttiisi jioka tuntuu erinomaisen epämiellyttävältä, siis jos olisin syöpäpotilaan omainen.

        Uskomme että näin on,joten,asia on harvinaisen selvä.Hyvää päivän jatkoa Lusselle.


      • Lusiina 5
        Ei ole syöpääääää kirjoitti:

        Uskomme että näin on,joten,asia on harvinaisen selvä.Hyvää päivän jatkoa Lusselle.

        Voi kiitos ystävällisestä hyvän päivänjatkon toivotuksesta. :)


    • Kaipaan totuutta

      Mikä on totuus?

      • Lusiina 5

        Aijai, nyt pistit pahan. totuuden määritelmä on niin hankala että siihen ei ihan pari riviä riitä. Tässä Wikipediasta kopsattua aiheesta:

        »Epätotta on sanoa, että se ei ole, mikä on, tai että se on, mikä ei ole, ja vastaavasti totta on sanoa sen olevan, mikä on, ja sen olevan olematta, mikä ei ole.»
        (Aristoteles: Metafysiikka 1011b 25-30[2])


    • Ei saa leikkiä vakav

      Kaikki sen tajuu,jonkinlainen suuri tarve roikkua tällä palstalla ja mikä on siihen se perimäinen syy? Sitä emme varmasti koskaan saa tietää.Mutta tosi ikävää tälläinen touhu.

    • 10 min lenkki

      Hienoa kun kertoi että ei ole syöpää,positiivinen juttu meille joilla se on.Mutta me tsempaamme....

    • Ei hauskaa

      No ei tollanen oo hauskaa!

    • ex syöpä pot.

      Syöpä ei ole leikin asia.

      • Hämmentynyt täysin

        Ei todelakaan ole,kukaan normaali ihminen ei keksisi tälläistä,nyt on näköjään käynyt ikävästä,että yks palstalainen meni ja keksi tälläiseen sadun,oliko syy mikä tahnsa,niin erittäin huono.


      • Lusiina 5
        Hämmentynyt täysin kirjoitti:

        Ei todelakaan ole,kukaan normaali ihminen ei keksisi tälläistä,nyt on näköjään käynyt ikävästä,että yks palstalainen meni ja keksi tälläiseen sadun,oliko syy mikä tahnsa,niin erittäin huono.

        Ai että oikein yksi palstalainen :). meneekös sinuun mukisematta täydestä että esim nimim :llä Mailta on kolme, mahdolisesti enljä erilaista syöpää yhtä-aikaa menossa?


      • Lusiina 5

      • Lusiina 5
        Hämmentynyt täysin kirjoitti:

        Ei todelakaan ole,kukaan normaali ihminen ei keksisi tälläistä,nyt on näköjään käynyt ikävästä,että yks palstalainen meni ja keksi tälläiseen sadun,oliko syy mikä tahnsa,niin erittäin huono.

        Just, sinähän se olet paras diagnotisoimaan kuka on normaali ja kuka ei ;)


      • hanipuppeli5
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Ai että oikein yksi palstalainen :). meneekös sinuun mukisematta täydestä että esim nimim :llä Mailta on kolme, mahdolisesti enljä erilaista syöpää yhtä-aikaa menossa?

        Ai nyt alat epäillä, että Mailtakin kertoilee satuja. Nyt sulla Lusiina alkaa jo viirata tosi pahasti.


      • Lusiina 5
        hanipuppeli5 kirjoitti:

        Ai nyt alat epäillä, että Mailtakin kertoilee satuja. Nyt sulla Lusiina alkaa jo viirata tosi pahasti.

        Arvasinkin jotta käsität väärin. Kun on lusikalla annettu ei voi kapustalla vaatia.
        Se että ihmisellä on kolme tai neljä syöpää yhtäaikaa, ei liene kovin tavallista mutta sehän ei sinua ihmetytä lain, jos ymmärrät mitä tarkoitan nyhverö.


      • Lääkäri leikkiä
        Lusiina 5 kirjoitti:

        VÄÄRIN!
        Syöpä on MYÖS leikin asia. Tutustuppas seuraavaan oppaaseen ja nimenomaan kappaleeseen 5 Leikin merkitys sairaalassa.

        http://www.thl.fi/thl-client/pdfs/031be050-e9a8-4dfd-b0c6-2cf871d05128

        Ymärrän nyt mitä Lusiin tarkoittaa,he leikkivät lääkäri leikkejä ja siitä koko tämä satu kirjoitus lähmimäisestä.Mies on potilas ja Lusiina on lääkäri :))))))))))))))))))))) Tosi hauskaa!


      • Lusiina 5
        Lääkäri leikkiä kirjoitti:

        Ymärrän nyt mitä Lusiin tarkoittaa,he leikkivät lääkäri leikkejä ja siitä koko tämä satu kirjoitus lähmimäisestä.Mies on potilas ja Lusiina on lääkäri :))))))))))))))))))))) Tosi hauskaa!

        Eiku........ne leikit on sitten oma luku sinänsä;).


    • Tosi väärin

      Syöpä ei ole mitään leikkiä sen tajuu jokainen joka sitä sairastaa tai on sairastanut,vaan totisinta totta ja karua elämää,asia mille kukaan ei itse voi mitään.

      Olen 3 syöpää sairastanut,eikä sen kanssa ole koskaan leikitty,en minä,ei omaiseni eikä lääkärini.

      Ihminen joka asialla leikkii on täysin väärässä,sen ymmärtää jokainen.

      Lusiina olet taitava tässä asiassa,kuinka pilailet ja loukkaat syöpäpotilaita,ideoillasi ei tunnu olevan loppua.Loppuu varmasti,kun itse sairastut.Sillä Jumala rankaisee lopulta!

      • Lusiina 5

        Kuules sie! Minun omatuntoni on puhdas siinä mielessä et oisi syöpäsairaita huonosti kohdellut syöpäsairauden vuoksi. Mutta näkyy rääväsuita olevan myös heidän joukossaan ja syöpä sinänsä ei oikeuta ketään ilkeilemään.
        Siinä mielesää olen kanssasi samaa mieltä että kyllä kukainenkin saa täällä viimein ansionsa mukaan.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      333
      3261
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      225
      2017
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1622
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1447
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1329
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      284
      1243
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      81
      1018
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      888
    Aihe