2 viikkoa "uutispimennossa".

temari.,,

Sanokaapa selvempinä, mitä alla oleva ilmoitus tarkoittaa. Kun yritin päästä Suomi24 sivuille kommentoimaan, tuli ilmoitus:

Keskusteluihin osallistuminen on estetty sääntöjen vastaisen toiminnan vuoksi. Saunalahden mobiililaajakaistoissa usealla käyttäjällä on sama IP-osoite. Jos jaettu IP-osoite on joutunut estolistalle, viestiesi julkaisu on estetty.

IP osoitteesi: 193.20 9 . 1 0 0,4

Ensinnäkin, minulla ei ole Saunalahden "mokkulaa" vaan Soneran. Toiseksi, en tietääkseni ole antanut mitään aihetta sulkea minua näiltä sivuilta pois. Sen voivat todistaa kaikki jotka ovat seuranneet "temari.,," nimimerkin kommentointia.

Kolmanneksi, vetoan lakiin sananvapaudesta.
Tietysti, sivuista vastaava voi sulkea keskustelijan pois, mutta sille pitää olla lailliset perustelut.

23

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ip bannit vaan!

      Sinun paskanjauhantasi ei kiinnosta ketään, toivottovasti saat ikuiset ip bannit tälle sivustolle.

    • Vaihda ip osoitteesi. Itse olen ainakin tehnyt sen välillä sonera avustajan tekemänä. Voit ladata avustajan soneran sivuilta.

      • temari.,,

        IP osoitteeni ei ollut tämä, mikä oli estoviestissä ilmoitettu: "IP osoitteesi: 193.20 9 . 1 0 0,4 ". Tämä on jonkun "Saunalahtelaisen" osoite. Minulla on Soneran yhteys ja siinä on oma osoitteensa.

        Nyt kun homma toimii, eli pääsen tänne "sivistyksen kehtoon" ja "viisauden vuokselle" ei minulla ole mitään ongelmaa. Ihmettelen vain sitä katkosta, mikä kesti parin viikon ajan.

        Muutama edeltävä kuukausi menikin "paremmissa piireissä", mutta kun olisin halunnut taas tänne "kaltaisteni" joukkoon, en päässytkään.

        Mutta, eiköhän tämä tästä taas lähtene käyntiin, kun huomaan, että minua on jo kaivattukin tänne.


      • viherpiipertäjä,,
        temari.,, kirjoitti:

        IP osoitteeni ei ollut tämä, mikä oli estoviestissä ilmoitettu: "IP osoitteesi: 193.20 9 . 1 0 0,4 ". Tämä on jonkun "Saunalahtelaisen" osoite. Minulla on Soneran yhteys ja siinä on oma osoitteensa.

        Nyt kun homma toimii, eli pääsen tänne "sivistyksen kehtoon" ja "viisauden vuokselle" ei minulla ole mitään ongelmaa. Ihmettelen vain sitä katkosta, mikä kesti parin viikon ajan.

        Muutama edeltävä kuukausi menikin "paremmissa piireissä", mutta kun olisin halunnut taas tänne "kaltaisteni" joukkoon, en päässytkään.

        Mutta, eiköhän tämä tästä taas lähtene käyntiin, kun huomaan, että minua on jo kaivattukin tänne.

        No muutama kirjoituksesi taas, niin olet taas pannassa!


      • SDP virasoja?
        temari.,, kirjoitti:

        IP osoitteeni ei ollut tämä, mikä oli estoviestissä ilmoitettu: "IP osoitteesi: 193.20 9 . 1 0 0,4 ". Tämä on jonkun "Saunalahtelaisen" osoite. Minulla on Soneran yhteys ja siinä on oma osoitteensa.

        Nyt kun homma toimii, eli pääsen tänne "sivistyksen kehtoon" ja "viisauden vuokselle" ei minulla ole mitään ongelmaa. Ihmettelen vain sitä katkosta, mikä kesti parin viikon ajan.

        Muutama edeltävä kuukausi menikin "paremmissa piireissä", mutta kun olisin halunnut taas tänne "kaltaisteni" joukkoon, en päässytkään.

        Mutta, eiköhän tämä tästä taas lähtene käyntiin, kun huomaan, että minua on jo kaivattukin tänne.

        Sinua kaivataan vain rajan takana.

        Ole vaan vielä useampikin vuosi siellä paremmissa piireissä.


    • ex-Sonera L:tie

      SUOMESSA ON S ANANVAPAUS--------- Samoin Venäjällä , mutta siellä ei ole enää vapautta sanomisen jälkeen !


      Soneran toimintakulttuuri on rikollista

    • pien.durak.idiot?

      temari.,, , toveri temari, pien.eläk.temari, raisaaja, pentti hirssaari. venaukko...

      Palstan pahin riidankylväjä taas näköjään ilmestynyt.

      Kohta alkaa taas lukuisten nimimerkkien takaa aloitukset venäjähöpinästä , älkää menkö vipuun vaan antakaa tuon trollin keskustella ihan yksinään.

    • apelogos

      nimimerkki :pieni.durak.idiot? : sulla on liian pieni pipo.

    • pien.vajak.äly.

      Jaha,taas uusi nimimerkki temarilla, apelogos.

    • 13+15

      SITÄ SAA MITÄ TILAA!!!!!!!!!!!!!! Jo oli aikakin!

    • liivileena

      Kyllä tämä Imatra-palsta aina sykähdyttää hengen ja ajatuksen lennollaan.

    • Moikka,

      Tuo viesti tulee aina kun joku tietty ip-osoite on estossa. Kaikki estot ovat väliaikaisia, joten ne katoavat tietyn ajan kuluttua. Jos samaa ip:tä käyttävät ajoittain useat ihmiset, voi esto tulla yhden törppöilyn takia. Vaikka viestissä lukee palvelun tarjoajan nimi, ei se välttämättä tarkoita etteikö sama ip voisi olla jaossa muilla yrityksillä, tai sitten kyseinen ip on vaihtanut "omistajaa".

      Hienoa että pääsit nyt takaisin keskustelujen pariin, ja hyvät viikonloput :)!

      Terveisin
      Rasmus
      Suomi24

      • temari.,,

        "tai sitten kyseinen ip on vaihtanut "omistajaa".

        Tässäpä se villakoiran ydin onkin. Nimittäin jouduin vaihtamaan entisen sisäisen sim-kortin uuteen???? mukkulaan heinäkuussa. Entisestä yhteydestä loppui teho vähitellen kevään ja kesän aikana, vaikka linkki on tuossa vajaan kilometrin päässä.

        Olisiko niin, että mukkula ei uusi ollutkaan vaikka Soneralla ottivat sen "uutena" hyllystä. Ongelmat alkoivat niihin aikoihin, mutta kiireiden vuoksi en joutanut käymään täällä kun pari viikkoa sitten, mutta en päässyt "sisään". Kokeilin onneani 12.9.2012 15:41 ja yllätys yllätys, pääsinkin.

        Joka päivä sitä oppii näköjään uutta, vanhakin.

        Kiitos Rasmus valaisevasta viestistäsi. Syy ei ilmeisesti ollutkaan henkilökohtaisesti minuun kohdistuva. Aloin kyllä jo epäillä sitäkin, koska kone on yksin minun käytössäni.

        Hyvät viikonloput myös sinne.


    • DEMARI

      miusta tuo on kyllä niin vitun jänskää, kun joku sanoo ettei pääse tänne, niin eikös tämä sama perkeleen rehupuntti kiirehdi vastaamaan, että se on oikein kun sinä esiinnyt täällä niin monella nimimerkillä ja haukut häntä, eikä se saatanan tollo ymmärrä, että sitä halveeraa sen seitsemäntoista eri kirjoittajaa, sitten jos se huomaa trollin tai mollaajan kirjoittavan kaksi samaa sanaa perätysten, niin johan perkele salaliittoteoria on todistettu todeksi, itse se esiintyy usealla nikillä ja yrittää hämmentää keskustelua saadakseen paljastettua tuon Roswellin jälkeen suurimman huijauksen ja koko verkostoituneen median valjastetun suoli24:n Imatra-osioon esiintymään vain ja ainoastaan
      hämätäkseen useiden kirjoittajien voimalla esiintyen eri nimillä ollen kuitenkin sama persoona ?

      TÄH ?

      Siis esiintyykö täällä usea kirjoittaja yhtenä nimimerkkinä, esiintyen usealla nimimerkillä yhtenä ihmisenä.
      Nyt on sulla lääkkeet mennyt sekaisin naapurin narkomaanin kanssa.

    • Antti Hernekeitto

      tuolla lääkityksellä joka on nimim: DEMARI--------- ei voi kuin kusta muuntajaan hihihihihi khihihih khihihihih leippä leippä khihihihih

    • Puhdas suomi

      Kaikkihan se tietävät, että kirjoittelet sitä sosialistien pas-kaa, joten sen takia kommentointiasi estetään. Suomessa on on alkanut puhdistusten aika, onneksi!

    • temari.,,

      Perjantaina menivät röörit tukkoon uudelleen. Kokeilen tällä pääseekö ihmisten ilmoille.

    • l,tolstoi

      sinulla temari hyvin asiat kun vain kaksi viikkoa pois täältä,
      minun viestit poistetaan minuuti päästä koska arvostelen temareita ja ruskeja

      • temari.,,

        Mitä arvostelemista temareissa ja ruskeissa on?

        http://www.youtube.com/watch?v=fmC8vi2_BAY

        Moi vaan pitkästä aikaa!

        Tekee välillä hyvää olla pois näistä ympyröistä, mutta kun yritin päästä linjoille en ollutkaan tervetullut.

        Toivottavasti tästä päästään normaaliin päiväjärjestykseen, kun I,tplstoikin on vielä hyvissä ruumiin ja sielun voimissa, toivottavasti.


    • 5+5+5

      Voi vittu, sama ihminen kirjoittelee aina vaan????????Itselleen kehtaa vastata. Outo juttu? Onkohan lääkityksessä vika??Olet niin yksinkertainen, että et ymmärrä että kirjoitustyylistä sinut tunnistaa samaksi.

    • DEMARI

      Ai kenet ?

      Sie et tunnista kun omat kätes, siulla on semmonen puute naisesta, että sie luulet oksankoloa vituks, sie luulet ja näät salaliittoja sinnuu vastaan kaikkialla, nouse helvetissä pois sieltä peräkammarista ja mene ulos, ennenkun sie satutat sitä siun vanhaa äitimuoriis, ei ne vanhukset loputtomasti jaksa vanhapoika-lastaan hoivata.


      Siut on kummalliseksi tehty kun sie pelkäät ja luulet kaikkia yheks ja yhtä kaikiks, onks siulla siihen mittää lääkettä ?

    • kokoomus.

      Tuo demari tuntuu olevan tosi sairas tyyppi.

    • Pro Finland

      Sosialistin ainut tehtävä on tässä maailmassa KÄRSIÄ!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      70
      2792
    2. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      198
      2131
    3. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      80
      1832
    4. Pääministeri hillatorilla kun olis pitänyt olla...

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000010638113.html Loppuiko puhti, osaaminen vai onko pääministerillä ylivoimainen e
      Maailman menoa
      237
      1461
    5. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1338
    6. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      40
      1287
    7. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      29
      1249
    8. Mikä kaivatussasi kiehtoo?

      Äly vai ulkonäkö
      Ikävä
      34
      1103
    9. Koira on ihmisen paras ystävä, mutta myös kallis - Oletko sinä maksanut maltaita eläinlääkärillä?

      Oletko sinä maksanut maltaita koirasi tai lemmikkisi hoidosta eläinlääkärillä? Nyt selvityksessä eläinlääkäreiden velo
      Lemmikit
      38
      1079
    10. Ihan älyttömän halvalla omakotitaloja myynnissä

      Vilkaisin pitkästä aikaa etuovea, näyttää olevan maakunnissa tosi hyväkuntoisiakin taloja ihan pilkkahinnalla myynnissä.
      Sinkut
      150
      1061
    Aihe