Onko kellään mitää käryä Lempiäläntiellä sijaitsevasta muistomerkistä? Jotain venäjänpopotusta siinä lukee, joten ei tekstinkään perusteella osaa oikein mihinkään yhdistää.
Google Mapsista tiedoilla Lempiäläntie 139, Lappeenranta, pääsee aika hyvin perille paikasta.
Lempiälän muistomerkki
4
186
Vastaukset
- Ysllllhjpö
Lappeenrannan ilmailuyhdistys on ajautumassa konkurssiin.
- kalman alma
olisikos venäläisten sotavankien hautuumaa...
- dasvidaania
Se on venäläisten sotavankien muistomerkki. Sinne on kai haudattu venäläisiä sotavankeja (tod.näköisesti kuolleita), mutta kun Lpr:n kaupunki on julistanut kaikki tiedot salaisiksi, niin tuosta kuolemastakaan ei olla täysin varmoja. Tämä siis yksityisyyden suojaksi ja liikesalaisuuksiin vedoten.
Mutta itse asiaan. 9.5 eli Voiton päivänä sinne käy seppeleen laskemassa Venäjä-Klubin jäsenet. Samalta sivulta varmaan saat lisää tietoa asiasta tai googleta Suomi-Venäjä seura, niin sieltäkin varmaan tietoa löytyy. - Mä just
Venäjä-Klubi ja Venäjän ystävät, nuo kotimaamme nykyajan desantit vievät sinne seppeleitään aika-ajoin. Venäläisiä sotavankeja siellä pötköttää oikosääristen komppanian vahvuudessa. Erinomainen kusitaukopaikka se on matkanvarrella kun siellä päin liikuskelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667