Junior Latz kerta-annospussit poistumassa?

uusi parempi maku

Meilläpäin olen saanut metsästää ko. 12 päkkejä.

Pikkukissana tuota saivat ja edelleen ehdoton suosikki, vaikka kissoilla on ikää jo yli 4 vuotta. Ollaan pulassa, jos tuo loppuu!

Ainakin toinen kissa voi olla viikon syömättä, jos ei saa Latzia, kun sille päälle sattuu!

Olen kyllä vaihdellut ja tarjoillut muitakin ruokia jokatoinen päivä systeemillä, mutta mitä jos se jokatoinen ei olekaan Latz-päivä!

Kissa tykkää samasta vanhasta mihin on pentuna tottunut! Ei näitä kissanruokia pitäisi muutaman vuoden välein muuttaa ja uudistaa!

Oikein pelottaa, että seuraavan kerran kaupassa taas myydään UUTTA PAREMPAA MAKUA ja kissat ei syö. EI SYÖ!

3

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissa on lihansyöjä!

Hyvä, että poistuu. Saisi poistua myynnistä kaikki muutkin marketin sonta ruuat aina
      kitekatista friskiesiin. Sairaaksi kissa vaan lopulta tulee tuosta moskasta.

• 77.99

Itsekin syötän kissalleni latzia ja pitää siitä oikein kovasti. Itse en ole kuullutkaan niiden lähtevän. Mutta yleensä kun joku kissan ruoka menee myynnistä niin pistetään vaan sama ruoka eri pussiin ja myydään kalliimalla, että uskon jostain löytyvän aika samanlaista ruokaa ehkä eri pakkauksessa mutta sama maku.

• Kisujen puolesta

Syötähän kissalles jotain kunnon muonaa, eikä tuollaista viljasontaa!

Ettekö sen vertaa viitsi, että ottaisitte kissan oikeanlaisesta ravinnosta ja laadukkaasta ruuasta selvää, ennen kuin kissan otatte?

KISSALLA ON OIKEUS SAADA LAADUKASTA JA LAJITYYPILLISTÄ RAVINTOA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1829
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1141
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      99
      1135
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      992
    5. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      153
      862
    6. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      92
      856
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      764
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      54
      761
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      54
      701
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      694
    Aihe