Junior Latz kerta-annospussit poistumassa?

uusi parempi maku

Meilläpäin olen saanut metsästää ko. 12 päkkejä.

Pikkukissana tuota saivat ja edelleen ehdoton suosikki, vaikka kissoilla on ikää jo yli 4 vuotta. Ollaan pulassa, jos tuo loppuu!

Ainakin toinen kissa voi olla viikon syömättä, jos ei saa Latzia, kun sille päälle sattuu!

Olen kyllä vaihdellut ja tarjoillut muitakin ruokia jokatoinen päivä systeemillä, mutta mitä jos se jokatoinen ei olekaan Latz-päivä!

Kissa tykkää samasta vanhasta mihin on pentuna tottunut! Ei näitä kissanruokia pitäisi muutaman vuoden välein muuttaa ja uudistaa!

Oikein pelottaa, että seuraavan kerran kaupassa taas myydään UUTTA PAREMPAA MAKUA ja kissat ei syö. EI SYÖ!

3

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissa on lihansyöjä!

Hyvä, että poistuu. Saisi poistua myynnistä kaikki muutkin marketin sonta ruuat aina
      kitekatista friskiesiin. Sairaaksi kissa vaan lopulta tulee tuosta moskasta.

• 77.99

Itsekin syötän kissalleni latzia ja pitää siitä oikein kovasti. Itse en ole kuullutkaan niiden lähtevän. Mutta yleensä kun joku kissan ruoka menee myynnistä niin pistetään vaan sama ruoka eri pussiin ja myydään kalliimalla, että uskon jostain löytyvän aika samanlaista ruokaa ehkä eri pakkauksessa mutta sama maku.

• Kisujen puolesta

Syötähän kissalles jotain kunnon muonaa, eikä tuollaista viljasontaa!

Ettekö sen vertaa viitsi, että ottaisitte kissan oikeanlaisesta ravinnosta ja laadukkaasta ruuasta selvää, ennen kuin kissan otatte?

KISSALLA ON OIKEUS SAADA LAADUKASTA JA LAJITYYPILLISTÄ RAVINTOA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      116
      3675
    2. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      71
      3091
    3. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2694
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      75
      2432
    5. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      18
      2383
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      31
      2309
    7. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      6
      2207
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2141
    9. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      26
      2032
    10. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      90
      1970
    Aihe