Meilläpäin olen saanut metsästää ko. 12 päkkejä.
Pikkukissana tuota saivat ja edelleen ehdoton suosikki, vaikka kissoilla on ikää jo yli 4 vuotta. Ollaan pulassa, jos tuo loppuu!
Ainakin toinen kissa voi olla viikon syömättä, jos ei saa Latzia, kun sille päälle sattuu!
Olen kyllä vaihdellut ja tarjoillut muitakin ruokia jokatoinen päivä systeemillä, mutta mitä jos se jokatoinen ei olekaan Latz-päivä!
Kissa tykkää samasta vanhasta mihin on pentuna tottunut! Ei näitä kissanruokia pitäisi muutaman vuoden välein muuttaa ja uudistaa!
Oikein pelottaa, että seuraavan kerran kaupassa taas myydään UUTTA PAREMPAA MAKUA ja kissat ei syö. EI SYÖ!
Junior Latz kerta-annospussit poistumassa?
3
246
Vastaukset
- Kissa on lihansyöjä!
Hyvä, että poistuu. Saisi poistua myynnistä kaikki muutkin marketin sonta ruuat aina
kitekatista friskiesiin. Sairaaksi kissa vaan lopulta tulee tuosta moskasta. - 77.99
Itsekin syötän kissalleni latzia ja pitää siitä oikein kovasti. Itse en ole kuullutkaan niiden lähtevän. Mutta yleensä kun joku kissan ruoka menee myynnistä niin pistetään vaan sama ruoka eri pussiin ja myydään kalliimalla, että uskon jostain löytyvän aika samanlaista ruokaa ehkä eri pakkauksessa mutta sama maku.
- Kisujen puolesta
Syötähän kissalles jotain kunnon muonaa, eikä tuollaista viljasontaa!
Ettekö sen vertaa viitsi, että ottaisitte kissan oikeanlaisesta ravinnosta ja laadukkaasta ruuasta selvää, ennen kuin kissan otatte?
KISSALLA ON OIKEUS SAADA LAADUKASTA JA LAJITYYPILLISTÄ RAVINTOA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976