Raiskaajako?

Raiskaajako???

Hei

No sanokaahan viisaat nyt sitten oma mielipiteenne. Minä kun tässä nyt ihan rehellisesti olen syytettynä raiskauksesta. Tähän asti itsekin olen sitä mieltä ollut, että raiskaajilta munat pois, ja oikeastaan olen edelleenkin tätä mieltä. Sekin totta, että mielestäni rangaistuksetkin ovat ihan liian pieniä. Lueskellut juttuja, että minimirangaistuskin pitäisi olla 10v linnaa aika monen mielestä.

Mutta nyt tätä asiaa on sitten tullutkin katseltua ihan uudelta näkökannalta. Eikös olekin yllättävää

Tapahtuma meni näin.
Olin baarista lähdössä kotiin muutaman ystäväni kanssa. Mukaan sitten yht äkkiä tahtoikin tulla varsin hyvännäköinen nuori nainen jonka jo baarissakin olin huomannut. Siellä nyt en viitsinyt lähestyä neitiä, kun itsellä on jo ikää rapiat 30 ja hän oli n 18-20v. Huomasin senkin kun baarimikko papereita neidiltä kyseli.

Noh päästiin asunnolleni, jossa hetkinen kuunneltiin musiikkia ja juotiin hieman lisää. Neiti innostui tansimaan, ja alkoi ehdottelemaan, että josko hän "hoitelisi" meidät kaikki 3.

No poikamiehiä kaikki olimme, joten eipä siinä nyt kovin hirveästi tarvinnut suostutella tähän asiaan. Elikäs suuntasimme makuuhuoneeseen. Hommat oli hyvässä alussa niin neiti alkoi jutella tykkäävänsä vähän rajummista otteista, ja selosti raiskausfantasioistaan. Hieman siinä ihmettelimme asiaa, mutta jatkoimme nyt kuitenkin. Kunnes lopuksi kun oli aikaa kulunut n 4-5 minuuttia. Niin neiti alkoi puhua, ettei enää tahdokkaan jatkaa, kun ei meillä ole tarjota hänelle huumeita.

Noh sitten tietty lopetettiin, ja ihmeteltiin kotva. Aloimme neidille puhella, joskohan hän sitten hankkisi itselleen kotiinkyydityksen, että mun asunnollani ei ole huumeita, eikä niiden käyttäjiä.

Noh neitihän sitten soitti itselleen kyydin. Mikkataksi ilmeisesti kuulosti hyvältä, meinaan meidät loput sitten raahattiinkin putkaan raiskauksesta epäiltyinä.

Noh. Tämä tarina on kasattu paikallaolleiden yhteisestä "muistikapasiteetista" johtuen melkolailla reippaasta humalatilasta. Eli ihan tarkalleen joka ikistä kommenttia yms ei kukaan muista.

Eli mitäs nyt sitten tämä teidän viisaiden mielestä kuulostaa? Pitäisikös tässä nyt jo varautua linnareissuun raiskaajana, vai mitä tässä pitäisi tehdä?
Mikäli tästä nyt joku jollain tapaa aa raiskauksen tehtyä, niin valaiskaapa minua vähäsen.

Ymmärrän joo, jos hiukankaan uhkaillaan tai varsinkin jos väkivaltaa käytetään kyseessä on raiskaus. Samoin kuin jos nukuvaan sekaantuu, sekin on mielestäni raiskaus.

Mutta että kun naisen aloitteesta mennään makuuhuoneeseen, ja hänen tahtoessaan lopettaa lopetetaan.????? Sitä minä nyt en oikein ymmärrä millä logiikalla se on raiskaus?

7

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raiskaajako???

      Niin juu, piti vielä todeta sekin, jos joku nyt tuon pystyy raiskaukseksi väittämään, niin 10V linnaa ja munat pois minimirangaisuksena?? Kuulostaa kyllä aikas kohtuulliselta. Or not

    • seliseli seli

      Kyllä kummankin osapuolen olisi viisainta olla selvä. Niin ne pedofiilitkin väittää se alaikäinen vietteli itse halusi ja näytti vanhemmalta.

    • Raiskaajako???

      Niinhän nuo nyt varmaankin väittää ihan kuten varmasti jokainen raiskaajakin väittää olevansa syytön.

      Mutta oli miten oli. Tuossa nyt on kuvaus tapahtunesta, ja jos nuo seikat nyt oletetaan tosiasioiksi ja unohdetaan asiaankuulumattomat jutut. Niin miltä tämä ihmisten mielestä mahtaa kuulostaa?

    • Totta tai ei

      Voi voi. Provo tai ei yhtä hyvin voisit lukea otteita raamatusta ja kysyä miltä kuulostaa.

      Lopputulema tässä joka tapauksessa on se että tulette saamaan tuomiot raiskauksesta.

    • 10+10

      Jos toi sun juttus on totta, niin et ole raiskaaja! Mutta kumpaa oikeus uskoo teitä kolmea miestä vai yhtä nuorta naista., veikkaan että yhtä nuorta naista! Eli melko varmasti tuomio tulee raiskauksesta!

    • LUUII13

      ette tule saamaan mitään rangaistusta jos vaan teidän kolmen kertomukset ovat uskottavia PISTE

    • Raiskaajako????

      Lisättäkööt nyt tähän asiaan sellainen pieni asia, että yksi porukasta tule saamaan tuomion. Mutta kylläkin salakatselusta. Oli meinaan pöllö saanut humalapäissään "terävän" idean ja videoinut kaiken, ja siitä käy ilmi kaikki. =) (taskulampun näköinen ns.kypärä kamera pöydälle. Kukaan muu meistä ei tiennyt asiasta.)

      Eli tuo nyt uskoakseni on oma pelastukseni asiassa. Itselläni nyt ei siitä syystä ole mitään vaatimuksia salakatselun suhteen.

      Samalla kyllä kertone siitäkin että onko tuo totta mitä sanoin. Turha sitä valehdella on, jos kaiken voi videolta katsoa O.o

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7917
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1744
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      61
      1015
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      191
      934
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      813
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe