Uskomattoman kauniit blondit tytöt

blondeista tykkäävä

Kyllä se vain niin on, että vaalea nainen on naiskauneutta parhaimmillaan. Blondit ovat uskomattoman kauniita ja kaiken lisäksi blondeilla on vielä seksikkäämpi vartalokin kuin bruneteilla. Brunetet eivät voi mitenkään yltää kauneudessa blondien tasolle. Blondi nainen on aivan ylivertainen brunetteihin verrattuna.

35

2645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jacds

oon blondi enkä nyt nii älyttymömän kaunis oo :P

• 2+12

on olemassa seksikkäitäkin bruneja ja helvetin rumia läskejä blondeja et ei voi yleistää tuollain:D

• ettänäin.

Minäkin oon blondi enkä todellakaan mikään kovin nätti ilmestys. :D

• :::::::::D

Nuorena monet blondit saattaa ollakkin rumia ´, mutta aikuisena kauniita ku mikä :D

• haistapajätkäpitkäpaska!

Nyt ku puhut "uskomattoman kauniista blondeista" tarkotat varmasti niitä vitun ällöttäviä platinablondeja jotka on oikeesti bruneja mut on värjänny blondeiks vaa sen takii et teijän jätkien mielestä ne näyttää niin HELVETIN hyviltä. Ne tunkee kilon meikkii naamaa nii että niitä ei ees tunnista, käy solariumissa tai suihkurusketuksessa kerran viikossa ja on ottanu silikonit että varmasti olis tarpeeks feikki ja "seksikäs"..? Ja kaiken lisäks ne käyttää sellasii hajuvesiä jotka haisee iha manneille/sompuille.. Nii että siinäpä sulle sitte vittu seksikästä!

• älä jaksa bro

no joo muthei oon iha normi blondi joten älä viiti yleistää

• helvetinseksikäsbrune

Mitäs sitte jos on oikeesti blondi mut on värjänny bruneiks?

• poyyy96

Jokaisella on oma mielipide. Joillekkin käy tietyt hiukset ja joillekkin eri hiukset. :D
        Mielestäni aloituksessa on liikaa yleistystä.

• mievaaaaaa
        poyyy96 kirjoitti:

Jokaisella on oma mielipide. Joillekkin käy tietyt hiukset ja joillekkin eri hiukset. :D
        Mielestäni aloituksessa on liikaa yleistystä.

juuri näin!

• helloosuckerzz

se tekee wannabe blondin;) sellaseks joko syntyy tai sit ei!

• naturally blond :))

Oon ihan luonnollinen blondi (ei mikään tummalikainen blondihiusten väri vaan ihan sellainen vaalee) ja joo... mielestäni ihan kaunis oon ja monet oon kehunu, viimeks tais olla eilen yks random jätkä :DD Mut onhan niitä kauniita bruneitteiki paljonki mm. mun ystävä, joka on kyllä kauniimpi kuin minä... Et kai tarkoita mitään helvetin platinablondeja joilla on feikkibruna?

Entäs millasii jätkien pitäisi olla, vaaleita vai tummia? :D Kumpi on parempi?

• okei.

kauneus tai viisaus tai mikään vastaava ei ole hiustenväristä kiinni. keskustelun aloittaja taitaa olla itse blondi teini-ikäinen tyttö, joita kaikki pitävät hiustenvärin takia huorana. otan osaa. mutta se ei oikeuta sinua loukkaamaan tummatukkaisia.
      hei oikeesti tollane brune vihaaja...mihin te tolla brune -vihaamisella yritätte? ja ite oon blondi joten en puolusta bruneja oman hiusvärini takia.

• molempi parempi

Onko aloittaja sinun mielestäsi jokin brunevihaaja? Omasta mielestäni mikään ei viittaa siihen. Eihän hän viestissään sanonut vihaavansa ketään, sanoi vain, että blondit ovat hänen mielestään kauniimpia kuin brunetet. Se on pelkästään hänen oma mielipiteensä, ei siihen kannata niin kovasti tuijottaa.

• jäbä96____

nonni ok munki miiest blondit on seksikkäämpii ku muut. nää kaikki et blondit o huorii on brunetteiden (kateelisien sellasten) keksimii, mut ehk toi menee vähä yleistämiseks? siis okei luulen et tää on sun miiest nätti; http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/422677_115045821978168_1473779219_n.jpg
      ja sit vie tää http://www.truecrimereport.com/fat_lady_470x705.jpg ja tää http://1.bp.blogspot.com/_B1LlYh6iKqs/StEwpfgEBzI/AAAAAAAABEs/X_9mi3jFfk4/s400/funny-ugly-people-5.jpg viieläkö menee?

• Tyttö Kuopiosta

Mä oon saanu lukee näitä ihan tarpeeks ja nyt sanon mielipiteeni!
      Mitä vitun järkee on koko ajan haukkua brunetteja?! Kaikilla on oma mielipide, ja siitä ei voi tinkiä, mutta on nättejä brunetteja ja nättejä blondeja! Ja jos ette tienneet, niin ihan aito blondi on sellanen ihan hirveen vaalee! Nykyään tuntuu, että kaikki kundit haluaa vaan blondeja koska ne on kuulema 'seksikkäämpiä' kun brunetet! Ja haluan sanoo, että on niitä rumiakin blondeja eikä vaan kauniita ja seksikkäitä -.-

• LUE KUNNOLLA!!!

Aito blondi on hirveän vaalea?? No riippu mitä tarkoittaa hirveän vaalea. On niitä aitoja blondeja joilla on tyyliin valkoiset kulmakarvat ja muutenkin sellainen kalvakka. Ja sitten on niitä keskiverto luonnollisia blondeja ja sitten niitä tummia blondeja. Tummalla siis tarkoitan tummanblondeja hiuksia en mitään tummaa ihoa.

Sekä brunetet että blondit ovat kauniita. Mutta jokaisella saa olla silti omat mielipiteet, on turha alkaa haukkumaan blondeja tässä keskustelussa. Ja ei aloittaja sanonut vihaavansa brunettaja. C'moon älkää ottako kaikista nokkiine!!!

• BRUNETTE, not blond

Viestin lähettäjä on joku vetyperoksidiblondi tyttö, joka kerjää perusblondityylillä netissä huomiota. Vituttaa taas nää tytöt, jotka ei muutakaan keksi.

• momoimom

kaikilla on oma mielipide mut c'moon onko sil hiusten värillä oikeesti mitään väliä?

• Totta! Aika asiaa tämä. mustamyös blondi tyttö on aina jotenkin paljon paremman näköinen kun brune, ellei se blondi ole sillainen vitun ärsyttävä silikoniliisa. Mutjoo... on blondit paremman näkösiä. Ainut brune kuka on iha helvetin seksikäs ni on toi Megan Fox

• :(

Mul tulee sanasta blondi aina mielee Tukiainen ):
      Sellaset blondit kuten Tukiaiset on ällöttäviä!
      Tukka valkoinen, naama paskassa, tai muuten mukiloitu :D ja Botoxii rinnat ja turvat täynnä!
      Sellanen mulle tulee aina mieleen...
      Onhan niitä luonnollisen näkösiikin sitten...

• oon brunette

Mun kaveri on tosi kaunis luonnostaan, ja se on brunette. Jos joku tykkää enemmän jostain hiusväristä, niin ok, mut ihmisiä ei saa arvostella hiusvärin perusteella.

• jhrkfdslpösf

Mä oon brunette ja en haluis blondi olla .. !

• -__-

ongelmia ihmisillä?? kaikilla on omat mielipiteet eikä niistä voi kiistellä !

• JyväskyläCityBoy ;)

Värillä ei ole väliä, ei ihossa eikä hiuksissa.

• pojaaat96
    • BRUNETTE, not blond

Blondeilla on luonnonstaan enemmän naishormoneja, mutta ei se nyt hirveästi asiaan vaikuta. Knu jätkä näkee kadulla blondin nätin tytön, niin kyllä se saa enemmän huomiota kuon brune.

• Anonyymi

No ei kyllä saa, oletko aivan ääliö? Ja blondeilla ei TODELLAKAAN ole luonnostaan enemmän naishormonia, vitun vajari.

• Dreamer*

No haistappa paska, turhaa yleistystä taas. Mietippä jos tämä 'ylimaalisen kaunis blondi' onki luonteeltaan täysi kusipää?

• jossutossu

Oon luonnostaan peroksidiblondi mut luovuin tästä väristä joku 3 vuotta sitten ja aloin värjäillä pikkuhiljaa tummiksi. Nyt mulla on mustanruskeet hiukset. Kaikki kehunu et nää on paljon paremmat ku mun blondit ja sopii tosi hyvin.. :)) Niin se vaan menee. Joillekki sopii, joillekki ei.

• Laos

Kyllä se ihan totta on että blondit on naiskauneutta parhaimmillaan, tummat eivät voi olla nättejä, muutaku tavallaan, blondit on nättejä, musta tummat on pelottavia, onhan musta värikin mystinen, vaaleeseen nähden! Mun silmissä vaaleet on kauneutta parhaimmillaan, niin se vain on..

• Anonyymi

Joo joo ole jo hiljaa katketa ja yksinkertainen blondi....

• Laos

Totta se on juu blondit on naiskauneutta parhaimmillaan!

• Laos

Totta se on juu, blondit on naiskauneutta parhaimmillaan!

• Anonyymi

Terveisin katkera blondi, hohhoijjaaaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1006
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      298
      893
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe