Kaikissa meissä asuu pieni bi

viettelijätär

Sinä tulit elämääni kuin vahingossa. Olimme parhaat ystävät. Kuljimme yhdessä kaikkialla. Jaoimme kaiken. Halusin sinua ensihetkestä alkaen. Ensimmäisenä iltana suutelimme leikillämme, kiusataksemme poikaporukkaa jonka kanssa kaveerasimme. Mutta ne leikilliset suudelmat sytyttivät tulen sisälläni. Olin aina unelmoinut naisesta. Miesten kanssa olin ollut useinkin, mutta naista en ollut koskaan saanut.

Houkuttelin kuukausien ajan sinua rakastelemaan kanssani. Halasimme ja suutelimme usein, pesimme suihkussa toistemme selät ja vähän muutakin, mutta et antautunut kosketukselleni, ehkä pelkäsit, ehkä jännitit. Aikojen kuluessa kävimme usein ravintolaillan päätteksi sinun kotonasi nukkumaan samaan sänkyyn, koska et jaksanut pedata patjaa lattialle, vai etkö halunnut...

Halusin niin koskettaa sinua. Pidellä sinua rintaani vasten, suudella, nuolla pilluasi ja rintojasi. Olit niin eroottinen, kiihottava, haluttava... Kun vain katsoinkin sinuun ja ajattelin meitä alastomina toisiimme kietoutuneina suutelemassa, hyväilemässä, nuolemassa, koskettelemassa, kiihotuin silmänräpäyksessä ja valuin mahlaa odottaen sinun kieltäsi ja sormiasi. Kaipasin sinua ja usein painauduin sinua vasten yöllä ja hieroin itseäni sinua vasten. Sinä suljit minut syliisi ja suutelit kaulaani, mutta muuhun et alkanut.

Eräänä iltana porukalla saunoessa olin poikien huomaamatta työntänyt lauteilla varpaani sinun pilluusi ja tunsin silloin kuinka kostuit välittömästi. Sydämeni pamppaili ilosta ja kiihotuksesta. Tiesin että pian antautuisit himolle ja kiimaisena antaisit pillusi nuoltavakseni. Kielsit kuitenkin minua jatkamasta ja osoitit katseellasi ettet halunnut poikien saavan tietää.

Sitten palatessamme taas illan päätteeksi kotiin päätimme kiusata yhtä kaveriporukkaamme kuuluvaa nuorta miestä. Veimme hänet sinun kotiisi, sinun leveään sänkyysi ja rakastelimme vuorotellen. Ensin sinä olit hänen allaan ja minä hieroin hänen takapuoltaan ja selkäänsä ja mulkkuaan kun hän veteli sitä edestakaisin ja nuolin häntä. Sitten tyydyin vain makaamaan teidän vieressänne ja katsomaan kuinka sinun vartalosi liikkui kiihottuneena miehen vartalon alla. Hänen mulkkunsa pumppasi sinun litisevää pilluasi ja minä tunsin kuinka minun pilluni oli kostea ja janosin sinua että tunsin tukahtuvani kiimassani. Vihdoin oli minun vuoroni saada osani mulkusta. Sinä makasit vieressä ja suutelit minua ja hieroit rintojani. Vihdoin kun mies oli lauennut meidän molempien sisään ja väsähti, sinä vedit minut päällesi ja aloit suudella minua hellästi. Koskettelit rinrojani ja nuolit nännejäni. Makasin päälläsi ja minun pilluni suorastaan valui nesteitä sinun pilluusi. Sinä työnsit sormesi sisääni ja liikuttelit sitä edestakaisin. Nuolin kaulaasi ja rintojasi. Hieroin pilluani sinun pilluasi vasten ja sormemme liikkuivat toistemme pilluissa. Litisevät pillut hiertyivät toisiaan vasten ja klitorikset sykähtelivät vastakkain. Laukesimme voihkien ja huutaen toistemme nimiä ja käännyimme vielä pillut toistemme kasvoja vasten ja nuolimme hartaasti ja kiimaisina toistemme nesteitä kuin huumattuina.

Sinä yönä, kauan sitten, rakastuin sinuun. Sinun pilluusi, rintoihisi, vartaloosi, makuusi, kaikkeen. Olet ainut naiseni, eikä toista koskaan tule. Koska kukaan ei osaa rakastella minua kuten sinä. Kunpa saisin vielä kerran. Edes kerran....

2

5582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alvis

      oli ainoa ajatus näin upeasta teoksesta. Miehen lisäys ehkä tarpeeton mutta varmasti monia miellyttävä. Yliopiston tutkimus kamaa.

    • arse

      etenkin sinussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe