Tämä lainaus on edellisestä lähettämästäni linkistä / lehtileikkeestä. Sutta pelkäävän metsästäjähöperön naurettavaa logiikkaa, hih hih...Näin siis joku pöljäke oikeasti voi ajatella:
"Näin vilaukselta, kun jokin punainen hyppäsi ojan yli. Ajattelin, että ei se ainakaan hirvi ollut, eikä ilves. Susi se oli."
Metsästäjän suusta
19
171
Vastaukset
- su ti
Vieläkö lösö jaksat tota samaa.
Näin jotain sinistä. Se ei varmaankaan ollut lehmä, joten sen täytyy olla susi, heh heh...
- ghggghg
Susianalyytikko kirjoitti:
Näin jotain sinistä. Se ei varmaankaan ollut lehmä, joten sen täytyy olla susi, heh heh...
Sudenanaalilyytikko painuisit jo vittuun
- hehettelijä
Eiköhän se tässä tapauksessa ollut kuitenkin vaaleanpunainen elefantti. Myös pikku-ukkoja nähdään metsästyspiireissä vilistelevän tavan takaa.
Ei voi kuin naureskella.- Missähän piireissä
tekin liikutte???
Vai pitäisikö sanoa "pireissä"?
- kaakanako
kun jokin punainen hyppäsi ojan yli>>(hauli suihkun saanut hukka eläin se oli)
- 26
Näkymä antaa oivan lisän hullun jalkojen jatkolle jota kirjoitus ilmentää!
- himapulkka
Oli se susi. Punahilkka meni vaan edellä.
Sinä nyt et tajua tuulimyllyn toimintaperiaatteesta yhtään mitään, päinvastoin kuin minä. Pelkäät vielä lisäksi sutta ja karhua, minä en. Olenhan Suden ystävä.
- Laikuttaja
Näinhän se on, Mutta Susianalyytikon säkenöivä tunneäly ja humaani asenne on saatava hyödynnettyä. Siis kohti tuulimyllyjä!
- täytyypä sanoa
että tuo "susianalyytikko" on harvinaisen sairas tyyppi, ei yhtään tervettä vastausta yhteenkään kirjoitukseen, samoin kuin "keskustelun" aloitukset ovat täysin sairaita ja luokattomia sekoiluja.
- terapeut
Tuulimyllymiehen Rosinante ja Sancho Panza pitäisi vielä saada kehiin. Ihana Dulcinea tieten voisi joutavat kertymät vapauttaa ja humeettinsa selkiinnyttää. Ei ole ihmisen hyvä puutteessa pitkään elää
- dD70
Sä suollat sellast paskaa, ettet tiedäkkä. Tollasii hyypiöt ei suomes tarvita. Harmittaa varmaa ku sul ei oo luontoo lähel?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794