Voiko miehellä olla vauvakuume?

Isana

Mieheni on kertonut, että haluaisi kanssani vauvan, mutta minä en halua. On sanonut jo monta kertaa, ja aina minä olen vastannut, että odotetaan vielä vähän... Vähän oudolta tuntuu. Onko muilla samoja kokemuksia?

6

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohta isä

      Saanko kysyä, että kauanko olette olleet yhdessä? Mitä tiedät "miehesi" aiemmista parisuhteista?

      Itse tulen isäksi ekaa kertaa. Ihan mahtava homma ja tämä odotus on ollut elämäni pasratsa aikaa! Olemme jo 35v molemmat ja minä olen lapsia halunnut varmaan kohta kymmenen vuotta. Onneksi kuitenkin odotimme. Luulin jo välillä, että joudun vaihtamaan naista, kun ei halunnut lapsia; opiskeli vaan ja touhusi muuta. Mietin, että no se on hänen elämänvalintansa, että jos ei meno muutu, niin meillä pitää lähteä eri teille. Ilmoitin kantani ja oli meillä kriisikin. Aviokki tauisi kriisin aikana, että on tässä suhteessa muillakin tarpeet ja unelmat. Nyt avomainostani on tulossa ihan mahtava äiti. SDe lapsi on hänelle asia numero 1, minä kaksi jne. niin kuin kuuluukin olla.

      Kannattaa odottaa ja tehdä kompromissejä.

      • Kohta isä

        Niin ja yhdessä olemme ollet 16 vuotta.


    • ...

      Minunkin miehellä näyttää olevan vauvakuume. Sanoin hänelle,että voitaisiin,vielä odottaa jonkin aikaa sitä lapsen yrittämistä ja mies ainakin vaikutti pettyneeltä sen lauseen jälkeen ja sanoi että hän olisi kyllä halunnut yrittää lapsia nyt. Miehellä on ikää se 35 ja itselläni 21. Yhdessä tosin ollaan oltu vasta sen 1,5v, että en vielä uskalla riskeerata suhdetta,jos siihen sitten lapsi syntyisi,vaikka uskon kyllä miehen olevan hyvä isä lapsellemme ja miehelläkin kello alkaa tikittää. Kyllä minäkin lapsia haluaisin,mutta tuntuu olevan, vielä liian aikaista. Ehkä vuoden tai kahden päästä sitä voi miettiä, ellei mun ajatukset muutu ennemmin.

    • voiko naisella olla

      No tietenkin voi olla vauvakuume, ja monesti onkin. Miksi ei voisi? Inhimillinen ihminenhän sekin on, vai luuletko olevasi ainoa jolla on haaveita ja toiveita elämässä?

    • Ole varovainen

      Kyllä miehellä voi olla vauvakuume, mutta se vain siinä tapauksessa jos olette olleet yhdessä jonkun 10 vuotta ja ikää on se 30v tai päälle - siis miehellä. Muussa tapauksessa kyse on vain siitä, että mies haluaa laittaa sinulle pallon jalkaan eli tehdä sinusta itselleen kotiorjan joka pysyy ruodussa, kotona, kun hän itse liikehtii.
      Kyrpykkää saat sitten enää kerran puolessa vuodessa. Miehellä voi olla tarve myöskin todistaa kavereille saaneensa ja olevansa kykenevä siitokseen. Miesporukoissa kun on tapana vittuilla jos jollakin ei ole lapsia, koska se on heikkoitsetuntoisen suomimiehen sairaus.

    • Anonyymi

      Isana taas täällä.

      Muistelin tätä kirjoittamaani ja siksi päätin kertoa....

      Nyt on tyttö 2013 ja poika 2017

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe