Hei
Olisi hakusessa koirarakas kämppis/kämppä. Minulla on 6kk ISO koira, josta kasvaa luultavasti 60-80kg köriläs. Aluksi en ajatellut hankkia koiran takia kämppistä, mutta monissa yksiöissä on ettei saa ottaa lemmikkieläimiä, joten ajattelin yrittää. Itse olen 24v tyttö, joka käy 5 kertaa viikossa töissä, myös viikonloppuisin (joten ethän ole 24/7 bilettäjä). En ole mikään siivoushullu, mutta tykkään pitää yhteiset tilat kunnossa (omassa huoneessa saa olla vaikka pommi räjähtänyt). Mutta sähköpostilla saa lisää infoo.
Asunto pitäisi olla max 15min päässä helsingin keskustasta, sillä työpaikkani sijaitsee siellä. Mielellään kolmio tai iso kaksio.
[email protected]
Kämppis/kämppä Helsinki
O___o
0
185
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot953761Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe503115- 793027
- 192855
- 282734
- 522462
- 192187
- 602128
- 591956
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121878