Temalin ja Ikean lavuaareissa on "taipuisat vesilukot", eli hajulukko ei ole suoraan lavuaarin reiän alapuolella, kuten useimmissa altaissa, vaan muoviputken päässä altaan takareunassa. Ratkaisu näkyy esim. tässä kuvassa:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/00193937/
Muutenkin koko rakenne on muovia. Onko kellään kokemuksia näistä? Jotenkin vähän hirvittää, että kestääkö tällainen?
"Taipuisat" vesilukot
5
1837
Vastaukset
- Ei mitään IKEA:sta
IKEA:n laadun kokeneena voit varautua jonkinlaiseen vesivahinkoon nuo laitettuasi.
- Ihan ok
Hyvin ne toimii jos vaan on huolella asennettu. Sen voi lisäksi kiinnittää takaseinään jos siltä tuntuu.
- kari789
Eikö se ensimmäinen 20-30 senttiä sitä viemäriputkea ala sitten haista, kun hajulukko ei ole heti lavuaarin alla.
- joäl äjlo äjl äjm
Riippuu muovista. Kaikki viemärit ja vesiputket on nykyään muovia, että mikä ihme se muovinen hajulukko muka on, tollasia myyty ajat iät. Ikinä en ole kuullut, että kenelläkään olisi hajulukko kulunut loppuu.
Hah, vilkaisin, muovia itelläkin hajulukko.- Kaappia etsimässä
Kiitos kommenteista. Itse en ole asentamassa, vaan taloyhtiön urakan LVI-jumalat suorittavat asennuksen. Urakkaan kuuluisi yksinkertainen lavuaari ja siihen sopiva metallinen vesilukko, mutta minä haluan allaskaapin ja siksi tutkin eri vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745