miten saa näkymään sony ericsson vivazissa u5i youtube videot elikä mikä ohjelma siihen täytyy ladata ja voistteko laittaa tänne suoranlinkin mistä saa ladattua katseluohjelman ja tässä on symbian 60 5th käyttöjärjestelmä
sony ericsson vivaz ja youtube videot
3
126
Vastaukset
Mobile9 latauspaikasta löytyi tälläinen Youtube sovellus: http://gallery.mobile9.com/f/2117102/?ref=2766
Se pitäisi toimia kyseisessä mallissa, mutta en anna takuita sen turvallisuudesta.tarkoitin jotain adobe flash player tai adobe flash lite tai vastaavaa ohjelmaa millä saa noi videot näkymään kun ennen on yotuben videot näkyny mutta nyt ei enää näy ja kaverille kävi sama juttu tietokoneessa ja sen piti ladata joku uus ohjelma et sai näkymään
Flash playerii ei saa ladattua Symbian puhelimiin, Tuolla minun linkkaamalla sovelluksella pitäisi näkyä Youtube videot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352156
- 841283
- 561258
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 631151
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122749- 27694
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541