Kumikengät metsälle

sukat kuivina

Taas meni kumppareista varret rikki. Vuotaa ku seula. Ei nää perus nokilaiset ja muut viikingit kestä metästys&marjastus käytössä kunnolla edes yhtä vuotta. Kaikkien kenkien varret murtuu pikku hiljaa siitä mistä se taipuu kävellessä, tosin nyt sattu vielä oksan tynkä repäsemään ko. kohtaan 5 senttiä leveän reiän. Eihän kumpparit kalliita ole, mutta ei niitä ihan joka vuosi huvittais uusia ostaa...

Eli onkohan kellään kokemusta kumikengistä, jotka kestäisivät edes muutaman vuoden? Ja nimenomaan kumikengät, sillä rymyän paljon märillä soilla eli pitkät varret on tarpeen. Joku on kehunut sievin polyuretaani (tms.) kenkiä, on kuulemma kevyet ja kestävät. Onkohan näin?

7

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laikutin

Minä käytän kalvollisia nahkasaappaita. Kotimaiset ovat kestäneet yikolme vuotta jaeivät hkoa.

• maanvaivaksi

Minä ostin Sieviläiset kolme vuotta sitten ja olen ollut tyytyväinen. Kokeilin samalla kaikenlaisia kalliitakin vaelluskumppareita, mutta tällä kertaa sievi voitti.

• V.Marmo

Kyllä Sieviläiset on kestävyydessä ylivetoja ovat myös kevyet ja mukavat kävellä.Hinta taitaa liikkua 60 ekun paikkeilla mutta ovat sen väärtit.Itellä neljäs vuosi ja vesi pysyy edelleen ulkapuolella.

• määtiiän

Ainoa kumppari on DUNLOP... Loput tajuat nähtyäsi ne..

• kjbrufygtwbv es

Muckboot Torray. Itellä ollu pari vuotta, n40 jahtipäivää kaudessa. Jalat pysyy kuivana "hengittävän" varren takia, jos käytät kunnon vaellussukkia. Tukeva vaelluskenkämäinen pohja ja nilkka sekä kevyt. Hyvin kestänyt vaikka neopreenivartta hiukan epäilin. Hinta vähän yli satkun. Hintalaatusuhteeltaan pesee edelliset kenkäni Meindl taigat mennen tullen etenkin märillä soilla käveltäessä.

• vahtijahti

Itellä oli Sievin kengät käytössä noin 8 vuotta. Varsissa ei mitään, mutta kannat kuluivat puhki. Ehkä se kertoo jotain ko. kengistä. Kilometrejä tuli niille kengille reilusti. Nyt ois uusien osto edessä.

• vänisiä

Jos pitkä ikäiset kengät haluat, niin pinnoita vanhan kumikengät ohuesti autonlavapinnoitteella. Saattaa tulla hieman kankeat, mutta peittoaa monet turvakengät ja on takuulla lähes elinikäiset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1369
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1154
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      199
      1147
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      208
      1146
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      906
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      850
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe