Dreeveri peuralle.

pätkäjalat ry

Kuulin että Dreeverillä saisi tulevaisuudessa ajattaa myös peuraa kuten ruotsissakin.

8

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Latailija...

      Se olisikin järkipäätös pitkään aikaan kuten myös piikle. Tosin, rooverihan on ruotsalainen rotu, jos en nyt ihan väärin muista ja kaikkea ei viiti netistä kaivaa.

    • Rooverit kehiin

      Mikä ihme että tämä mäyräkoiramafia seisoo kyseisen päätöksen tiellä. Siinä saisi peuramettästys aivan mahtavan lisän jos saisi järki voiton kuten Ruotsissa jossa muutenkin on nämä mettästysasiat paremmassa hoidossa.

    • Junttieinarit

      Miksi Ruotsissa, Norjassa ja affenanmaalla saa rooverilla kyyditä peuraa mutta ei Suomessa ? Taitaa olla tätä junttiperua tämäkin kielto.. .

    • lentoonampujat

      Suomessa ei Rooverilla saa peuroja ajattaa koska harmaita ajokoiria saa käyttää vain hirvelle.

    • Ostareeveri

      No nyt jatkossa sitten saa.

    • monetpolut

      kyllä metsään mahtuu kaikki koirat. on hieno homma, että on monen rotuisia jahtikoiria. joka rodulla on ne omat erityispiirteensä. kuka mistäkin tykkää. pitkän metsästäjähistorian aikana voi olosuhteet ja saalieläimet muuttua, silloin voi myös käyttökoiran rotu ja koko muuttua. muuttuu se taluttajakin, jos ei muuta niin tuppaa se ainakin lihomaan...ai niin, kuulin, että dreeverillä sais kohta kaurista ajattaa. on muuten erinomainen ja sitkeä ajuri.

    • ankaratuomari

      Ai dreeveri erinomainen ja sitkeä ajuri :) Kymmeniä koiria nähnyt ajokokeissa. Suurimmassa osassa
      ajo ja hakulöysyyttä. Puolessa koiria myös metsinnon puutetta. Kaukana erinomaisesta.

    • monetpolut

      sinun laisiatuomareita on kyllä nähty h:ra "ankara tuomari." yhteistä teille on se että ette ole koskaan omistanut metsässä toimivaa koiraa. pyöritte kuitenkin mukana koetoiminnassa koska ette muuten näkisi pelaavia koiria. mitä parempi koira arvosteltavana, sen huonommat pisteet. niin te kateelliset teette. olen itse tuomaroinut kymmeniä vuosia ja satoja koiria. eri rotuisia. yleensä arvostelemani koirat on olleet hyviä, harvoin kokeisiin niitä huonoja tuodaankaa. en koskaan menisi sanomaan että jossakin rodussa on jokin vika, yksilöissä niitä joskus on. pidän dreeveriä edelleen yhtenä parhaimmista ajokoirista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe