Käytän isoja huppareita. Tumma meikki. Tiukat farkut. Ja mustat hiukset, ja parit lävistykset, olenko siis gangsta? Oon myös vähä nörtin näköne, ku on silmälasit, ja nörtti harrastukset?
Gangsta tyyli
18
1416
Vastaukset
- Iida 96
Pidätkö farkkuja sillai et boxerit näkyy? Se vasta gangstaa on :)
t. -96 tyttö joka itekkin pitää farkkuja sillai (ja käytän boksereita kans! :)- ........-.
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH TOTA NOIN...................................................................................................................
- banaani91
gangstat on perseestä ja sitä paitsi ne ei pidä tiukkoja farkkuja
- sdofiw90
hmmm....ois kiva kuulla mitkä luokitellaan ns. nörtti harrastuksiin..
- g4gwg2yhwbg
Kaikki mikä ei ole urheilua tai jonkin soittimen soittamista.
- Anonyymi
vittu gangstat on ihan vitun PERSEESTÄ vittu hakkasin kerra yhe vitun gangsta koska ne on homo ja(en osaa kirjottaa)
- .GANGSTA.
Ite oon gangsta tyyline. Gangstat pitää löysiä farkkuja nii et bokserit näkyy vähä ja myös isoja huppareita, huivia nenästä alaspäin ja käppiä. Ite en käytä meikkiä ku en oo nainen. Mä oon gangstana tämmöne ja nää jutut kuulu mun gangsta tyyliin Isot hupparit, löpöt farkut, spray maalit, graffitit ja sit noi kaikki nyrkki raudat ja käpit. Suosittelen käydä kattoo vaatteita sellaselt sivulta ku TopStreetWear.
- Anonyymi
no hyi vittu oot homo panet poikia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no hyi vittu oot homo panet poikia
Boss
- boeh98
kunnon gangsterit ovat siistiin pukuun ja hattuun pukeutuneita miehiä ja konepistooli viulukotelossa jne.
- badabimbadabum
Säälittävää touhua. Gangsta ei ole mikään tyylisuunta kuten emo tai skene. Ymmärsinkö oikein että jos ostaa kuteet topstreetwearista niin on gangsta? Voin ihan itsevarmasti sanoa että suomessa ei ole gangstoja.
- hoppari96
Taitaa mennä ennemminki hoppariksi.. Kokemuksella ts:ltä osta vaatteita
- Anonyymi
Joskus nuorempana luokittelin itteni "gangstaksi", näin vanhempana on vähän tyhmän olonen termi vaikka tyyli ei oo pahemmin muuttunu. Mut teini-iässä kyllä sitä "gangstampi" oli mitä isommat vaatteet oli ja mitä alempana housut roikku. Perustyyliin kuulu isot paidat, hupparit, löysät housut, skeittikengät, fitted lätsä, bandana, iso määrä ketjuja ja bling blingiä ja välillä myös durag. Mitä alempana housut roikku niin sen parempi, itellä ne sillon kaikkein kovimpina gangsta-aikoina oli ihan polvissa asti. Räppi soi ja röökiä paloi.
- Anonyymi
Tutulta kuulostaa! Mitä kokoa sun isoimmat housut oli ja mis iässä pidit niitä ihan polviin saakka vyötettynä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutulta kuulostaa! Mitä kokoa sun isoimmat housut oli ja mis iässä pidit niitä ihan polviin saakka vyötettynä?
Isoimmat housut oli kokoa 48 ja olin 15v kun ne sinne polviin laskin (ihan noin isoja housuja mulla ei tosin vielä siinä kohtaa ollu). Joskus amiksen vikalla luokalla nostin ne sitten jonnekkin puoleen reiteen. Siitä meni sitten muutama vuosi niin laskin ne sitten uudestaan polviin ja siinä sai varmaan vuoden päivät olla ennen kuin nostin niitä taas. Nykyään menee tosiaan jossain puolessa reidessä, ehkä vähän ylempänäkin mutta aina kuitenkin säkkien alta menee vyö. Entäs sä?
- Anonyymi
Hintti ai olet! Gootti on tuo tyyli ja huono sellainen ei pahal
- Anonyymi
Hopparit eivät ole millään tavalla gangstoja, säälittäviä ennemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683