Gangsta tyyli

Gangsta VS Nörtti

Käytän isoja huppareita. Tumma meikki. Tiukat farkut. Ja mustat hiukset, ja parit lävistykset, olenko siis gangsta? Oon myös vähä nörtin näköne, ku on silmälasit, ja nörtti harrastukset?

18

1416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iida 96

      Pidätkö farkkuja sillai et boxerit näkyy? Se vasta gangstaa on :)

      t. -96 tyttö joka itekkin pitää farkkuja sillai (ja käytän boksereita kans! :)

      • ........-.

        ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH TOTA NOIN...................................................................................................................


    • banaani91

      gangstat on perseestä ja sitä paitsi ne ei pidä tiukkoja farkkuja

    • sdofiw90

      hmmm....ois kiva kuulla mitkä luokitellaan ns. nörtti harrastuksiin..

      • g4gwg2yhwbg

        Kaikki mikä ei ole urheilua tai jonkin soittimen soittamista.


      • Anonyymi

        vittu gangstat on ihan vitun PERSEESTÄ vittu hakkasin kerra yhe vitun gangsta koska ne on homo ja(en osaa kirjottaa)


    • .GANGSTA.

      Ite oon gangsta tyyline. Gangstat pitää löysiä farkkuja nii et bokserit näkyy vähä ja myös isoja huppareita, huivia nenästä alaspäin ja käppiä. Ite en käytä meikkiä ku en oo nainen. Mä oon gangstana tämmöne ja nää jutut kuulu mun gangsta tyyliin Isot hupparit, löpöt farkut, spray maalit, graffitit ja sit noi kaikki nyrkki raudat ja käpit. Suosittelen käydä kattoo vaatteita sellaselt sivulta ku TopStreetWear.

      • Anonyymi

        no hyi vittu oot homo panet poikia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no hyi vittu oot homo panet poikia

        Boss


    • boeh98

      kunnon gangsterit ovat siistiin pukuun ja hattuun pukeutuneita miehiä ja konepistooli viulukotelossa jne.

    • badabimbadabum

      Säälittävää touhua. Gangsta ei ole mikään tyylisuunta kuten emo tai skene. Ymmärsinkö oikein että jos ostaa kuteet topstreetwearista niin on gangsta? Voin ihan itsevarmasti sanoa että suomessa ei ole gangstoja.

      • hoppari96

        Taitaa mennä ennemminki hoppariksi.. Kokemuksella ts:ltä osta vaatteita


    • Anonyymi

      Joskus nuorempana luokittelin itteni "gangstaksi", näin vanhempana on vähän tyhmän olonen termi vaikka tyyli ei oo pahemmin muuttunu. Mut teini-iässä kyllä sitä "gangstampi" oli mitä isommat vaatteet oli ja mitä alempana housut roikku. Perustyyliin kuulu isot paidat, hupparit, löysät housut, skeittikengät, fitted lätsä, bandana, iso määrä ketjuja ja bling blingiä ja välillä myös durag. Mitä alempana housut roikku niin sen parempi, itellä ne sillon kaikkein kovimpina gangsta-aikoina oli ihan polvissa asti. Räppi soi ja röökiä paloi.

      • Anonyymi

        Tutulta kuulostaa! Mitä kokoa sun isoimmat housut oli ja mis iässä pidit niitä ihan polviin saakka vyötettynä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutulta kuulostaa! Mitä kokoa sun isoimmat housut oli ja mis iässä pidit niitä ihan polviin saakka vyötettynä?

        Isoimmat housut oli kokoa 48 ja olin 15v kun ne sinne polviin laskin (ihan noin isoja housuja mulla ei tosin vielä siinä kohtaa ollu). Joskus amiksen vikalla luokalla nostin ne sitten jonnekkin puoleen reiteen. Siitä meni sitten muutama vuosi niin laskin ne sitten uudestaan polviin ja siinä sai varmaan vuoden päivät olla ennen kuin nostin niitä taas. Nykyään menee tosiaan jossain puolessa reidessä, ehkä vähän ylempänäkin mutta aina kuitenkin säkkien alta menee vyö. Entäs sä?


    • Anonyymi

      Hintti ai olet! Gootti on tuo tyyli ja huono sellainen ei pahal

    • Anonyymi

      Hopparit eivät ole millään tavalla gangstoja, säälittäviä ennemmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe