Hei!
Olen pääkaupunkiseudulta tradenomi. Varsinaisesti olen tietojenkäsittelyn tradenomi mutta kysynkin sitten tältäkin palstalta töitä.
Mistään kirjanpidosta en tiedä juurikaan. eräällä yrityksellä olen maksanut verkkopankissa laskuja. Olen hyvä matematiikassa,aikanaan oli lukiossa pitkä matematiikka.
Ohjelmointia ja kotisivuja osaan tehdä, kuhan on ohjekirja mukana.
Oikeastaan opiskelustakaan en muista juurikaan, sillä valmistuin jo 2006.
Nyt olen työttömänä ja saan sossun tukio 1500 euroa nettoa kuukaudessa. haluaisin että mulle maksettais palkkaa 2500 euroa vähintään, bruttoahan se on.
Oon vähän hidas oppimana asioita, mutta sittne kun opin,ni opin hyvin.
Tykkäisin jos työpaikalla olisi vaikka 1-2 kertaa viikossa etäpäivä.
nii, löytyiskö sitä työtä mulle ?
Olen ihan työkkärin kirjoilla ja kovasti koittavat ettiä mulle töitä,mutta ei löydy.
Vai onko parempi että nautin vapaudestani ja jätän työpaikat muille vielä innokkaammille ? Aamulla moni taas juoksee töihin.....
Ihanaa valvoa niin pitkään kuin haluaa ja kattoa youtubesta videoita.
Tämän onnen lopetan menemällä töihin jos vähintään 2500e palkalla jotain löytyy...
Antakaa tradenomille töitä
Röyhtäys&Pieraisu
2
257
Vastaukset
- naurunauruanaurua
heh
- ei trade-nössö
Tradenomit työttömiksi ja merkonomeille töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069