kunnon miehiä...löytyykö?

neiti1984

Tapasin täällä suomi24 treffipalstalla ihanan miehen, tai ainakin niin luulin. Me sitten ehdittiin sänkyyn asti, kunnes mies paljastaa että on ollut yhteydessä erääseen toiseenkiin naiseen samalta paikkakunnalta. Ja nyt he ovat jo tavanneetkin. Tämä mies haluaa kuitenkin olla edelleen ystäväni, koska olen hänelle tärkeä ihminen. Ihmettelen kuitenkin hänen käytöstään, koska edellenen suhde päättyi pettämiseen (naisen tekemä). Mahtaako ystävyydestä tulla mitään? Sydän on kuitenkin särkynyt ja niin on käynyt ennenkin...Löytyykö enää kunnon miehiä mistään?

4

4341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pernod

      Kunnon miehiä on itse asiassa aika paljonkin..
      Itsekin olen ikävä kyllä sellainen, liian kiltti kylläkin.
      Naiset eivät vain arvosta sitä ominaisuutta miehissä, enkä kyllä itsekään enää..

    • Lötköpalli

      Luulenpa että tämä mies on itse pettynyt ex-naistansa kun kerta selkeesti hakee vain valloituksia..miten te naiset voitte uskoa aina tuommoisia puheita..ensiksi kerrotaan niitä näitä että saadaan sympatiat ja säälit itselleen...ja sitä kautta päädytään sänkyyn ja jonka jälkeen kerrotaan että olet tärkeä ihminen minulle mutta en halua seurustella...

    • Outo

      Miten kyseinen viesti kuuluu tänne, etsippä oikea osoite kyselyillesi ja mieti seuraavan kerran jonkun kollin perään vonkuessa mistä kannattaa hakea, ei ainakaan naisten novellisivustolta.

    • Juhis

      Peli on menetetty. Suosittelen joko samaa sukupuolta. Tai miehetöntä elämää. Selibaattia ei tarvitse pitää. Kyllä näin on että joka mihellä on ainakin 5 vaimoa ja 10 jalkavaimoa. Joka varpaalle. Ja jo näistä ei kaikki miellytä. Niin sitten on vielä 10 varpaaan kynsivaimoja. Ja vielä vara varana on netti-chat-kirjeenvaihto tuttavat joita on noin 20 kappaletta. Yhteenvetona tästä että ei KUNNON MIEHIÄ ole enää missään.
      Mulla on ainakin tälläinen arsenaali naisia. Lisäksi nämä naiset ovat uskollisia.Ei niillä ole muita miehiä. Ja kaikilla mun tuttavillakin saman verran naisia.
      Sun pitää vaan tottua tähän. Osta pikaliimaa sydämes korjaamiseen. Että tällästä....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      291
      3339
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      25
      3244
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      26
      2120
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      1962
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1924
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1701
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1440
    8. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      44
      1368
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1283
    10. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1183
    Aihe