Tarvitsevatko nuoret lainkaan rahaa?

hfghgfhg

Mielestäni nuoret eivät tarvitse lainkaan rahaa.

15

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • @

ja nyt kyllä olet todella väärässä!! Nuorethan sitä rahaa tertteekin, koska he ovat jo aikalailla itsenäisiä ja vanhemmat ei enää osta vaatteita vaan ite ne ostetaan ja siihen tarvii rahaa.

• 16v.tyttö

nuori tarvitsee rahaa käyttöönsä pieniä määriä oppiakseen rahan käyttöä ja tuntemaan sen oikean arvon. Jos nuorella-aikuisella ei ikinä ole ollut omaa rahaa käytössä ja hän saa vaikkapa 150 euroa kuussa ensimmäisestä työpaikastaan. Tämä raha summa on älyttömän suuri nuoren silmiin verrattuna 0e:n. Silloin tuhlaaminen ja rahan kohtuu käyttö muuttuu holtittamaksi koska rahan oikeaa arvoa ei ymmärretä ja osata käyttää kohtuudella. Nuoren on siis saatava pieniä summia käyttöönsä vaikkapa kuukausittain oppiakseen rahan käytöstä jotain.
      Tämä on minun mielipiteeni.

• Mr

Palstan aloittaja. Sinä tarvitset aivot.

• pallokala

totta

• ioidpkföådsfsf

Ooon kyllä eri mieltä.

Mä ainakin tarvitsen rahaa, että voisin ostaa vaatteita, hiusvärit tms.
      Ja tarvitsen rahaa, että voin ladata mun bussikorttia, jolla menen kouluun, tarvitsen rahaa oppikirjoihin ja työvaatteisiin, tarvitsen rahaa leffaan,uimaaan,syömään jne..

KEKSIN niin monta syytä miksi minä, nuori tarvitsen ainakin rahaa. Ja luulisin, että muutkin nuoret.

• Menet bussikortilla kouluun ja tarvitset rahaa, jotta voit pistää sen uimaan..?

• krlkedöfeer
        mulku kirjoitti:

Menet bussikortilla kouluun ja tarvitset rahaa, jotta voit pistää sen uimaan..?

Öö ?
        Lataan bussikortin itse ja käytän sitä että pääsen kaikkialle ?
        Sanoin, että tarvitsen rahaa leffaan,uimaaan,syömään jne.

• krlkedöfeer kirjoitti:

Öö ?
        Lataan bussikortin itse ja käytän sitä että pääsen kaikkialle ?
        Sanoin, että tarvitsen rahaa leffaan,uimaaan,syömään jne.

Ei vaan sanoit, että voisit ladata bussikorttia, jolla menet kouluun. Eli menet siis bussikortilla kouluun. Kielioppia, kielioppia...

• 2€ juusto

Mä saan 2€ viikos ja se riittää:)

• paskapaavo

Milläs se opiskelu kustannetaan? Pyhällä pierulla?

• Erkki

Olen täysin samaa mieltä! Nuoret eivät tarvitse rahaa.

• turbomummeli

Nuoret tarvitsee rahaa! Mites niillä muuten ois varaa ryyppää, polttaa tupakkaa sekä ruohoa, harrastaa turvallista seksiä ja tehä muuta semmosii epä-asiattomia juttuja mitä ne tekee?

• TRÖLÖLÖLÖL

Mielestäni olet trolli

• Hanki aivot!

Miten niin emme tervitse rahaa? Haluisin tietää miks oot tota mieltä, ku NUORET TARVITSEVAT rahaa arkiiin menoihin!

• köyhät kyykkyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      93
      3631
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2393
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      142
      2049
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      34
      901
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      44
      831
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      810
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      795
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      5
      779
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      707
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      87
      686
    Aihe