Tarvitsevatko nuoret lainkaan rahaa?

hfghgfhg

Mielestäni nuoret eivät tarvitse lainkaan rahaa.

15

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • @

ja nyt kyllä olet todella väärässä!! Nuorethan sitä rahaa tertteekin, koska he ovat jo aikalailla itsenäisiä ja vanhemmat ei enää osta vaatteita vaan ite ne ostetaan ja siihen tarvii rahaa.

• 16v.tyttö

nuori tarvitsee rahaa käyttöönsä pieniä määriä oppiakseen rahan käyttöä ja tuntemaan sen oikean arvon. Jos nuorella-aikuisella ei ikinä ole ollut omaa rahaa käytössä ja hän saa vaikkapa 150 euroa kuussa ensimmäisestä työpaikastaan. Tämä raha summa on älyttömän suuri nuoren silmiin verrattuna 0e:n. Silloin tuhlaaminen ja rahan kohtuu käyttö muuttuu holtittamaksi koska rahan oikeaa arvoa ei ymmärretä ja osata käyttää kohtuudella. Nuoren on siis saatava pieniä summia käyttöönsä vaikkapa kuukausittain oppiakseen rahan käytöstä jotain.
      Tämä on minun mielipiteeni.

• Mr

Palstan aloittaja. Sinä tarvitset aivot.

• pallokala

totta

• ioidpkföådsfsf

Ooon kyllä eri mieltä.

Mä ainakin tarvitsen rahaa, että voisin ostaa vaatteita, hiusvärit tms.
      Ja tarvitsen rahaa, että voin ladata mun bussikorttia, jolla menen kouluun, tarvitsen rahaa oppikirjoihin ja työvaatteisiin, tarvitsen rahaa leffaan,uimaaan,syömään jne..

KEKSIN niin monta syytä miksi minä, nuori tarvitsen ainakin rahaa. Ja luulisin, että muutkin nuoret.

• Menet bussikortilla kouluun ja tarvitset rahaa, jotta voit pistää sen uimaan..?

• krlkedöfeer
        mulku kirjoitti:

Menet bussikortilla kouluun ja tarvitset rahaa, jotta voit pistää sen uimaan..?

Öö ?
        Lataan bussikortin itse ja käytän sitä että pääsen kaikkialle ?
        Sanoin, että tarvitsen rahaa leffaan,uimaaan,syömään jne.

• krlkedöfeer kirjoitti:

Öö ?
        Lataan bussikortin itse ja käytän sitä että pääsen kaikkialle ?
        Sanoin, että tarvitsen rahaa leffaan,uimaaan,syömään jne.

Ei vaan sanoit, että voisit ladata bussikorttia, jolla menet kouluun. Eli menet siis bussikortilla kouluun. Kielioppia, kielioppia...

• 2€ juusto

Mä saan 2€ viikos ja se riittää:)

• paskapaavo

Milläs se opiskelu kustannetaan? Pyhällä pierulla?

• Erkki

Olen täysin samaa mieltä! Nuoret eivät tarvitse rahaa.

• turbomummeli

Nuoret tarvitsee rahaa! Mites niillä muuten ois varaa ryyppää, polttaa tupakkaa sekä ruohoa, harrastaa turvallista seksiä ja tehä muuta semmosii epä-asiattomia juttuja mitä ne tekee?

• TRÖLÖLÖLÖL

Mielestäni olet trolli

• Hanki aivot!

Miten niin emme tervitse rahaa? Haluisin tietää miks oot tota mieltä, ku NUORET TARVITSEVAT rahaa arkiiin menoihin!

• köyhät kyykkyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7512
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2936
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      77
      853
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe