Sharm el sheik,nabq bay,kukaan lähdössä marraskuun 19.pvä

hansu82

Hei,
Tässä kaksi ensi kertalaista egyptiin lähtijää.Olisi mukava vaihtaa ajatuksia muiden sinne suuntavien kanssa.

6

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nabq Bay

Nabq bay kutsuu lokakuun lopulla, joten kirjoitan kokemuksista ennen lähtöänne.
      Ihanaa kuitenkin odottaa varmaa kesäsäätä, uimista lämpimässä meressä ja hyvää ruokaa ja istuskelua oman hotellin terassilla drinkkiä siemaillen.

• hansu82

Oi,kiitos paljon jo ennakkoon :) Oon lukenu täältä monenlaista kokemusta egyptistä ja välillä kävi jo mielessä lähdetäänkö ollenkaan,mutta aivan varmasti lähdetään. Mihin hotelliin menette?

• Nabq Bay
        hansu82 kirjoitti:

Oi,kiitos paljon jo ennakkoon :) Oon lukenu täältä monenlaista kokemusta egyptistä ja välillä kävi jo mielessä lähdetäänkö ollenkaan,mutta aivan varmasti lähdetään. Mihin hotelliin menette?

Hotelli on Nubian Village, Finnmatkojen ohjelmassa. Egypti tosiaan jakaa mielipiteet, meillä jo kuudes kerta, ei niinkään Egyptin maan takia, vaan suht lyhyt lento ja varma aurinko, iltaisin riittää kesähepenet. Myös hotellien sijainnit yleensä meren rannalla on mieleen.

• Pelkuri

Kertokaapa, huolestuttaako levottomuudet? Minulla meinaa ajatuksissa ottaa ne välillä vallan , että tekee mieli perua koko juttu..

• Just näin

Eikös toisen maailmansodan historia ole opettanut sinua yhtään? Saksa ei miehittänyt Sveitsiä, vaikka tuskin tuo olisi paljoa pystynyt panemaan vastaan. Vaan kun Sveitsi oli rahaliikenteen keskus.

Liioin Saksa ei miehittänyt Monacoa. Kävisät kylläkin siellä vapaasti pelaamassa.

Niin se on. Turistimekat ovat kaikille egyptiläisille niin tärkeä rahasampo, että sitä ei keikuteta!

• hansu82

Huolestuttaa vähäsen,lähinnä harmittaa että jos tilanne menee vain hullummaksi niin saattaa sitten peruuntua koko matka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      131
      3099
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2971
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1926
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1559
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1427
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      972
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä