Uskaltaako nyt lähteä Tunisiaan 19.09.2012

seppo

Pitäisi lomailla pari päivää Soussessa ja jatkaa sieltä mombasaan mutta miltä nuo Länsimaiden vastaiset mellakat vaikuttavat? Pitääkö Tunisia jättää väliin ja lentää suoraan Nairobiin? Uskaltaako Tunisiaan mennä nyt ? En tosin ole ennenkään peipposia pelännyt mutta siitä huolimatta ihmisellä on vain yksi henki kissalla vähän useampi!

13

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syksyllä tulija myös

      Moi!!! Kyllä uskaltaa.Sinnehän lennetään lomalentojakin,jos ei olisi turvallista ei lennettäisi....Hyvää matkaa vaan!!!!

    • Soussesta kotiutunut

      Niin oliko tarkoitus matkustaa millä eteenpäin Tunisiasta ?
      Kyllä varmasti lomakohteissa ja pääkaupungissa on ihan turvallista, mutta en kyllä suosittelisi muualle maassa menoa.

      • viqre

        Pääkaupungissahan ne ihmiset just kuolivatkin mellakoiden ja poliisin yhteenotossa... Uskaltaahan sinne mennä, kuhan pysyttelee kaukana usan suurlähetystöstä ;) muualla maassa rauhallista eivätkä mellakat sinne leviä...


      • HALOO PAHVI

      • vigure
        HALOO PAHVI kirjoitti:

        Ihme tyyppi että pystyt ennustamaan ettei mellakat leviä !!! Mistä sä sen tiedät.

        Tässä ulkoministeriön kanta
        http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=68622&nodeid=15735&contentlan=1&culture=fi-FI

        Haloo itsellesi, ulkoministeriön tiedoite oli vähän vanhaa tietoa... Nykyisissä mellakoissa kun oli kyse nimenomaan amerikassa tehty propaganda elokuva... Amerikan suurlähetystö sijaitsee tunisissa joten ei ole mitään syytä miksi mellakat leviäisivät muualle :)


      • HALOO PAHVI
        vigure kirjoitti:

        Haloo itsellesi, ulkoministeriön tiedoite oli vähän vanhaa tietoa... Nykyisissä mellakoissa kun oli kyse nimenomaan amerikassa tehty propaganda elokuva... Amerikan suurlähetystö sijaitsee tunisissa joten ei ole mitään syytä miksi mellakat leviäisivät muualle :)

        No eiköhän tuo ulkoministeriö päivitä tiedotuksensa heti kun siihen on aihetta.
        En siis todellakaan suosittele mitään omatoimimatkailua Tunisiaan, enkä muutenkaan muualle kuin lomakohteisiin.


      • mimi12
        HALOO PAHVI kirjoitti:

        No eiköhän tuo ulkoministeriö päivitä tiedotuksensa heti kun siihen on aihetta.
        En siis todellakaan suosittele mitään omatoimimatkailua Tunisiaan, enkä muutenkaan muualle kuin lomakohteisiin.

        Itse en ole kokenut turvattomuutta matkaillessani omatoimisesti Tunisiassa.
        Eikä pelota nytkään pakkaillessani reppua seuraavaa matkaa varten.


    • jännittää kyllä

      19.10 olisi tarkoitus lähteä Sousseen ja luotetaan siihen, että Detur peruu matkan jos niin on pakko tehdä.

      • Detuur

        Tulin itse pois Soussesta viikko sitten ja on turvallista! Ota Imoudiumia mukaan, meinaan itselläni ei ole herkkä vatsa ja se on kuitenkin vieläkin sekaisin! Hyvää matkaa!


      • imoudium
        Detuur kirjoitti:

        Tulin itse pois Soussesta viikko sitten ja on turvallista! Ota Imoudiumia mukaan, meinaan itselläni ei ole herkkä vatsa ja se on kuitenkin vieläkin sekaisin! Hyvää matkaa!

        imoudiumia saa myös soussesta apteekista ihan samaa kamaa mutta hinta ei juuri mitään.
        Käsittääkseni apteekissa kaikilla on sairaanhoitaja koulutus siellä työskentelevillä.
        Useamman kerran tunisiassa matkailleena olen kerran saanut vatsa väänteitä
        ja selitin vaivan apteekissa ja antoivat siihen juuri imoudiumia ja toinen oli
        joku antibiootti pohjainen lääke ja hyvin laittoivat laatikon päälle ohjeet ilta ja aamu annostuksen.
        maha väänteet loppui heti eka annostuksen jälkeen.


    • Let me laugh

      Joo, kulkekaa tiiviisti käsi kädessä oppaan kanssa ja älkää missään nimessä lähtekö omin päin mihinkään. *hohhoijaa*

    • Tunisia Sousse

      Minä kanssa lähden Sousseen 19.10 ja oon lueskellut näistä mellakoista. Saharan retki kiinnostas. mutta sen tilanteen näkee sitten kolmen vkon päästä.

    • muru

      Minä tulin Tunisisasta kotiin noin viikko sitten. Silloin ei ainakaan huomannut mitään mitä viittaisi rauhattomuuteen. Olen menossa noin 4viikon päästä sinne uudestaan,eikä yhtään mietityttää voiko mennä vai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe