Pitäisi lomailla pari päivää Soussessa ja jatkaa sieltä mombasaan mutta miltä nuo Länsimaiden vastaiset mellakat vaikuttavat? Pitääkö Tunisia jättää väliin ja lentää suoraan Nairobiin? Uskaltaako Tunisiaan mennä nyt ? En tosin ole ennenkään peipposia pelännyt mutta siitä huolimatta ihmisellä on vain yksi henki kissalla vähän useampi!
Uskaltaako nyt lähteä Tunisiaan 19.09.2012
13
600
Vastaukset
- syksyllä tulija myös
Moi!!! Kyllä uskaltaa.Sinnehän lennetään lomalentojakin,jos ei olisi turvallista ei lennettäisi....Hyvää matkaa vaan!!!!
- Soussesta kotiutunut
Niin oliko tarkoitus matkustaa millä eteenpäin Tunisiasta ?
Kyllä varmasti lomakohteissa ja pääkaupungissa on ihan turvallista, mutta en kyllä suosittelisi muualle maassa menoa.- viqre
Pääkaupungissahan ne ihmiset just kuolivatkin mellakoiden ja poliisin yhteenotossa... Uskaltaahan sinne mennä, kuhan pysyttelee kaukana usan suurlähetystöstä ;) muualla maassa rauhallista eivätkä mellakat sinne leviä...
- HALOO PAHVI
viqre kirjoitti:
Pääkaupungissahan ne ihmiset just kuolivatkin mellakoiden ja poliisin yhteenotossa... Uskaltaahan sinne mennä, kuhan pysyttelee kaukana usan suurlähetystöstä ;) muualla maassa rauhallista eivätkä mellakat sinne leviä...
Ihme tyyppi että pystyt ennustamaan ettei mellakat leviä !!! Mistä sä sen tiedät.
Tässä ulkoministeriön kanta
http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=68622&nodeid=15735&contentlan=1&culture=fi-FI - vigure
HALOO PAHVI kirjoitti:
Ihme tyyppi että pystyt ennustamaan ettei mellakat leviä !!! Mistä sä sen tiedät.
Tässä ulkoministeriön kanta
http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=68622&nodeid=15735&contentlan=1&culture=fi-FIHaloo itsellesi, ulkoministeriön tiedoite oli vähän vanhaa tietoa... Nykyisissä mellakoissa kun oli kyse nimenomaan amerikassa tehty propaganda elokuva... Amerikan suurlähetystö sijaitsee tunisissa joten ei ole mitään syytä miksi mellakat leviäisivät muualle :)
- HALOO PAHVI
vigure kirjoitti:
Haloo itsellesi, ulkoministeriön tiedoite oli vähän vanhaa tietoa... Nykyisissä mellakoissa kun oli kyse nimenomaan amerikassa tehty propaganda elokuva... Amerikan suurlähetystö sijaitsee tunisissa joten ei ole mitään syytä miksi mellakat leviäisivät muualle :)
No eiköhän tuo ulkoministeriö päivitä tiedotuksensa heti kun siihen on aihetta.
En siis todellakaan suosittele mitään omatoimimatkailua Tunisiaan, enkä muutenkaan muualle kuin lomakohteisiin. - mimi12
HALOO PAHVI kirjoitti:
No eiköhän tuo ulkoministeriö päivitä tiedotuksensa heti kun siihen on aihetta.
En siis todellakaan suosittele mitään omatoimimatkailua Tunisiaan, enkä muutenkaan muualle kuin lomakohteisiin.Itse en ole kokenut turvattomuutta matkaillessani omatoimisesti Tunisiassa.
Eikä pelota nytkään pakkaillessani reppua seuraavaa matkaa varten.
- jännittää kyllä
19.10 olisi tarkoitus lähteä Sousseen ja luotetaan siihen, että Detur peruu matkan jos niin on pakko tehdä.
- Detuur
Tulin itse pois Soussesta viikko sitten ja on turvallista! Ota Imoudiumia mukaan, meinaan itselläni ei ole herkkä vatsa ja se on kuitenkin vieläkin sekaisin! Hyvää matkaa!
- imoudium
Detuur kirjoitti:
Tulin itse pois Soussesta viikko sitten ja on turvallista! Ota Imoudiumia mukaan, meinaan itselläni ei ole herkkä vatsa ja se on kuitenkin vieläkin sekaisin! Hyvää matkaa!
imoudiumia saa myös soussesta apteekista ihan samaa kamaa mutta hinta ei juuri mitään.
Käsittääkseni apteekissa kaikilla on sairaanhoitaja koulutus siellä työskentelevillä.
Useamman kerran tunisiassa matkailleena olen kerran saanut vatsa väänteitä
ja selitin vaivan apteekissa ja antoivat siihen juuri imoudiumia ja toinen oli
joku antibiootti pohjainen lääke ja hyvin laittoivat laatikon päälle ohjeet ilta ja aamu annostuksen.
maha väänteet loppui heti eka annostuksen jälkeen.
- Let me laugh
Joo, kulkekaa tiiviisti käsi kädessä oppaan kanssa ja älkää missään nimessä lähtekö omin päin mihinkään. *hohhoijaa*
- Tunisia Sousse
Minä kanssa lähden Sousseen 19.10 ja oon lueskellut näistä mellakoista. Saharan retki kiinnostas. mutta sen tilanteen näkee sitten kolmen vkon päästä.
- muru
Minä tulin Tunisisasta kotiin noin viikko sitten. Silloin ei ainakaan huomannut mitään mitä viittaisi rauhattomuuteen. Olen menossa noin 4viikon päästä sinne uudestaan,eikä yhtään mietityttää voiko mennä vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783