tehoaako finneihin?

miiu

Onko kellään kokemusta siitä, että tehoaako akupunktio finneihin? Syön antibiootteja akneen ja ne on kyllä tehonnut ihan hyvin, mutta sitten kun ne lopettaa niin tilanne on taas sama kuin ennenkin. Tosin ei mulla mikään hirveän paha akne oo, mutta kuitenkin ilman lääkitystä finnejä ilmaantuu muutamia. Ajattelin vaa kysellä et onks joku kokeillut akupunktioo tähän vaivaa, sillä eiks sen periaatteessa pitäis tehota tulehduksiin?

5

1188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietää

      Akupunktio tehoaa oikein hyvin akneen ja esim couperosa-ihoon. Minä hoidatin leukani ja nyt on oikein hyvä. Akupunktiolla ei hoideta finnejä, vaan finnien synnyn syytä ja siksi se samalla parantaa elimistöä kokonaisvaltaisesti. Etsi hyvän akupunktiokoulutuksen saanut akupunktiohoitaja ja mene kokeilee. Koulutus kestää useita vuosia ja siksi kannattaa välttää näitä parin kurssin käyneitä pistelijöitä, heistä ei ole vaaraa, mutta ei hyötyäkään.

      • Maami

        Kaipaan myös itse tietoa akupunktiosta ihon hoidossa koska olen ollut muutaman kerras Helsingissä asuessani mutta nyt asun Porissa ja en tiedä täältä ketään . Jos joku muu tämän lukee ja tietää jonkun hyvän akupunktiohoitajan niin olisitko ystävällinen ja kertoisit nimen? Minulla on ollu n. 10 vuotta sitten akne ja olen erittäin vaalea sekä herkkäihoinen. Couperosaa poskilla... oletettavasti... tosin se häviää aina välillä ja ihon pinta on erittäin kuiva. Käytän kosmetologilta hankkimiani ihonhoitotuotteia Ella Bache-sarjasta mutta jokin on nyt vialla koska mikään ulkoinen ei auta. Ehkä akupunktiolla saan apua ongelmaani. Ilman meikkiä en kotoa ulos lähde... punanaama...


      • Vastaaja
        Maami kirjoitti:

        Kaipaan myös itse tietoa akupunktiosta ihon hoidossa koska olen ollut muutaman kerras Helsingissä asuessani mutta nyt asun Porissa ja en tiedä täältä ketään . Jos joku muu tämän lukee ja tietää jonkun hyvän akupunktiohoitajan niin olisitko ystävällinen ja kertoisit nimen? Minulla on ollu n. 10 vuotta sitten akne ja olen erittäin vaalea sekä herkkäihoinen. Couperosaa poskilla... oletettavasti... tosin se häviää aina välillä ja ihon pinta on erittäin kuiva. Käytän kosmetologilta hankkimiani ihonhoitotuotteia Ella Bache-sarjasta mutta jokin on nyt vialla koska mikään ulkoinen ei auta. Ehkä akupunktiolla saan apua ongelmaani. Ilman meikkiä en kotoa ulos lähde... punanaama...

        Porista ei ole niin pitkä matka Helsinkiin, sieltä löytyy kyllä hyviä akupunktiohoitajia.
        Prometheus institute esim. Kyllä ihon reagointi voi johtua sisäerityksestä esim. maksantoiminnan heikkous tms. Kyllä se akupuntkiolla voisi parantua, kokeile - pari kertaa riittää.


      • mii
        Vastaaja kirjoitti:

        Porista ei ole niin pitkä matka Helsinkiin, sieltä löytyy kyllä hyviä akupunktiohoitajia.
        Prometheus institute esim. Kyllä ihon reagointi voi johtua sisäerityksestä esim. maksantoiminnan heikkous tms. Kyllä se akupuntkiolla voisi parantua, kokeile - pari kertaa riittää.

        vastaajalle kysymys: miksi pitää lähteä helsinkiin asti kun kerran porissakin on prometheus instituutista akupunktiokoulutuksen ja todistuksen saaneita


      • mii
        Maami kirjoitti:

        Kaipaan myös itse tietoa akupunktiosta ihon hoidossa koska olen ollut muutaman kerras Helsingissä asuessani mutta nyt asun Porissa ja en tiedä täältä ketään . Jos joku muu tämän lukee ja tietää jonkun hyvän akupunktiohoitajan niin olisitko ystävällinen ja kertoisit nimen? Minulla on ollu n. 10 vuotta sitten akne ja olen erittäin vaalea sekä herkkäihoinen. Couperosaa poskilla... oletettavasti... tosin se häviää aina välillä ja ihon pinta on erittäin kuiva. Käytän kosmetologilta hankkimiani ihonhoitotuotteia Ella Bache-sarjasta mutta jokin on nyt vialla koska mikään ulkoinen ei auta. Ehkä akupunktiolla saan apua ongelmaani. Ilman meikkiä en kotoa ulos lähde... punanaama...

        prometheus instituten sivuilla on lista terapeuteista jotka tekevät akupunktio hoitoja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe