Onko kellään kokemusta siitä, että tehoaako akupunktio finneihin? Syön antibiootteja akneen ja ne on kyllä tehonnut ihan hyvin, mutta sitten kun ne lopettaa niin tilanne on taas sama kuin ennenkin. Tosin ei mulla mikään hirveän paha akne oo, mutta kuitenkin ilman lääkitystä finnejä ilmaantuu muutamia. Ajattelin vaa kysellä et onks joku kokeillut akupunktioo tähän vaivaa, sillä eiks sen periaatteessa pitäis tehota tulehduksiin?
tehoaako finneihin?
5
1196
Vastaukset
- Tietää
Akupunktio tehoaa oikein hyvin akneen ja esim couperosa-ihoon. Minä hoidatin leukani ja nyt on oikein hyvä. Akupunktiolla ei hoideta finnejä, vaan finnien synnyn syytä ja siksi se samalla parantaa elimistöä kokonaisvaltaisesti. Etsi hyvän akupunktiokoulutuksen saanut akupunktiohoitaja ja mene kokeilee. Koulutus kestää useita vuosia ja siksi kannattaa välttää näitä parin kurssin käyneitä pistelijöitä, heistä ei ole vaaraa, mutta ei hyötyäkään.
- Maami
Kaipaan myös itse tietoa akupunktiosta ihon hoidossa koska olen ollut muutaman kerras Helsingissä asuessani mutta nyt asun Porissa ja en tiedä täältä ketään . Jos joku muu tämän lukee ja tietää jonkun hyvän akupunktiohoitajan niin olisitko ystävällinen ja kertoisit nimen? Minulla on ollu n. 10 vuotta sitten akne ja olen erittäin vaalea sekä herkkäihoinen. Couperosaa poskilla... oletettavasti... tosin se häviää aina välillä ja ihon pinta on erittäin kuiva. Käytän kosmetologilta hankkimiani ihonhoitotuotteia Ella Bache-sarjasta mutta jokin on nyt vialla koska mikään ulkoinen ei auta. Ehkä akupunktiolla saan apua ongelmaani. Ilman meikkiä en kotoa ulos lähde... punanaama...
- Vastaaja
Maami kirjoitti:
Kaipaan myös itse tietoa akupunktiosta ihon hoidossa koska olen ollut muutaman kerras Helsingissä asuessani mutta nyt asun Porissa ja en tiedä täältä ketään . Jos joku muu tämän lukee ja tietää jonkun hyvän akupunktiohoitajan niin olisitko ystävällinen ja kertoisit nimen? Minulla on ollu n. 10 vuotta sitten akne ja olen erittäin vaalea sekä herkkäihoinen. Couperosaa poskilla... oletettavasti... tosin se häviää aina välillä ja ihon pinta on erittäin kuiva. Käytän kosmetologilta hankkimiani ihonhoitotuotteia Ella Bache-sarjasta mutta jokin on nyt vialla koska mikään ulkoinen ei auta. Ehkä akupunktiolla saan apua ongelmaani. Ilman meikkiä en kotoa ulos lähde... punanaama...
Porista ei ole niin pitkä matka Helsinkiin, sieltä löytyy kyllä hyviä akupunktiohoitajia.
Prometheus institute esim. Kyllä ihon reagointi voi johtua sisäerityksestä esim. maksantoiminnan heikkous tms. Kyllä se akupuntkiolla voisi parantua, kokeile - pari kertaa riittää. - mii
Vastaaja kirjoitti:
Porista ei ole niin pitkä matka Helsinkiin, sieltä löytyy kyllä hyviä akupunktiohoitajia.
Prometheus institute esim. Kyllä ihon reagointi voi johtua sisäerityksestä esim. maksantoiminnan heikkous tms. Kyllä se akupuntkiolla voisi parantua, kokeile - pari kertaa riittää.vastaajalle kysymys: miksi pitää lähteä helsinkiin asti kun kerran porissakin on prometheus instituutista akupunktiokoulutuksen ja todistuksen saaneita
- mii
Maami kirjoitti:
prometheus instituten sivuilla on lista terapeuteista jotka tekevät akupunktio hoitoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003615206- 162286
- 1942139
- 1071506
- 821448
- 741022
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu571007IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2979Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.126895Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786