Nyt paloi päreet tämän Sini- teleskooppivarren ja teräväkuivainen kanssa.Olen tykännyt mopata lattian niin, että laitan lattialiinan teräkuivaimeen ja näin pesen niin lattiat kuin seinät.Monta vartta ja lastaa olen ostanut, mutta en osta enää. Varren kun asetat oikeaan mittaan, niin heti kohta lyyhistyy. Samoin lastan pidike ei pysy keskellä vaan heiluu ees taas. Olisko kenelläkään vinkata toista suht edullista merkkiä? Ei viledaa. Fixsin kokeilin kesti viikon.
Sinissä on hyvää se, että varteen saa erilaisia välineitä kiinnitettyä, ettei tarvitse joka pesimelle omaa vartta.
Olisiko Sappax hyvä? On kyllä kallis, mutta jos kestää vuosia niin onhan se silloin hintansa väärti! Kokemuksia
Good bay Sini
8
2922
Vastaukset
- Varsi ja moppi...
Sinissä ei ole ollut valittamista. Onkohan siinä sulla olevassa rakenteellista vikaa. Viledaa nyt en rupea suosittelemaan kenellekkään, ovat mulle se punainen vaate ja vaikeasti lähestyttävä merkki. Noista muista ei täällä ole kuultukkaan. Ehkä joku ammattisiivoja auttaa ja kertoo lisää.
- kokeile!
Säädä varsi hieman eri kohtaan. Saattaapi auttaa.
Ammattisiivouksessa Vileda on ihan ehdoton. Kestävä ja otekohdat hyviä.
Viledaan saa sovittimia erilaisille työvälineille.
Sappaxia en ole käyttänyt, mutta kuulemani mukaan hieman hankala.
Viledan varsi, moppilava ja teräväkuivain maksavat yhteensä n. 90 - 130 euroa ostopaikasta riippuen. Lisäksi Viledan pesumoppi (mikrokuituinen) maksaa n. 30 - 35 euroa.
Tälläinen yhdistelmä käy kaikkeen kodin siivoukseen ja kestää varmaankin yli 10 vuotta normaalissa kotisiivouksessa.
Vartta ei säädettäessä saa kiristää liian tiukalle eikä jättää liian löysälle. Lisäksi vartta ei saa säätää liian pitkäksi (Viledassa on merkki) eikä sillä saa vääntää mitään.
Ajanmittaan ammattilaisvälineet tulevat huomattavasti halvemmiksi ja työergonomia on parempi.
- Viledaan päin
Siispä viledaa koittamaan. Ei taida niiden ammattimoppeja saada citymarketista taikka prismasta. Pitää katsoa alan liikkeestä.
- Sinituote Oy
Hei,
Pahoittelemme, etteivät teleskooppivarsi ja teräväkuivain ole vastanneet odotuksianne. Palautteenne on meille arvokasta tuotekehityksen ja laadunvalvonnan kannalta, joten pyydämme teidä ottamaan yhteytta asiakaspalveluumme 019 7600 200 tai sinituote(at)sinituote.fi.- sinit out????
Tätä odotin. Kiitos, erinomaista asiakaspalvelua!
Sinun siivousliinat on in. Ja moni muukin siivousväline, esim. laattapesin ja saumaharja.
Aloittaja
- Ölkleö
No, onkohan tuo oikeasti Sinituotteelta tuo viesti. Minä voisin reklamoida lattiakuivaimesta. Meillä on taloyhtiön saunassa tuollainen leveä/paksu joka ei ainakaan kallistuksia omaavalla kaakelilattialla kuivaa mitään. Olenkin ostanut omaan kylppäriini SWEP -merkkisen tuotteen joka toimii mainiosti.
- diipadaii
No katuharjankin saa poikki veto/paino otteella. Työntöote on tehokkaampi eikä rasita vartta.
Tosin tämähän ei päde siivouksessa mutta ehkä sittenkin painat liikaa vartta. Pyri pitämään varsi suht pystyasennossa jolloin voima kohdistuu teräosaan. - Anonyymi
En suosittele tilaamaan startti pakettia jossa pullot ja 2 kpl pesuaine tablettia mukana. Pullojen suuttimet vuotaa ja aine tulee itsestään pullosta pois. Olen laittanut sinille viestiä pariinkin otteeseen mutta eivät vastas sieltä. Onkohan muiden pullot olleet ehjiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2316177
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263964- 902748
- 412207
- 331982
- 461926
- 1091820
- 211686
- 271532
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2291436