Mun ruotsin ope on perseestä. Se paapoo muo, eikä anna mun istua takana. Mun ruotsi on 9. Ja se kuvittelee, et mä en osaa. Se kysyy aina multa, ja kun vastaan oikein, se tarkistaa asian muilta. Ja sit jos mä en jaksa keskittyä kunnolla, se jättää mut tunnin jälkeen.
Ärsyttävät opettajat!
8
365
Vastaukset
Lakkaa valittamasta ja keskity tunnilla.
Hei *****!
Tilanteesi kuulostaa ikävältä, mutta pidä lippu korkealla!
Keskustele rohkeasti opettajan kanssa ja kerro miltä sinusta tuntuu, kun opettaja paapoo sinua.
Jokaisella tunnilla tulee keskittyä. Onko sinulla muuten keskittymisvaikeuksia?
Jokapäiväistä keskittymistä oppitunneilla helpottaa, kun syöt aamulla ravitsevan aamiaisen ja joka päivä koulussa ravitsevan kouluruoka-annoksen.
-OPO- *****
No joo, mut mä oon se tyyppi, joka syö kerran päivässä.
Voi kamala! Joka päivä tulisi syödä hyvä aamiainen, lämmin lounas, välipala, lämmin illallinen ja iltapala! Ilmankos keskittymisesi on heikkoa oppitunneilla, ja opettaja joutuu sinua "paapomaan".
Ehdottomasti korjaat ruokailutottumuksesti ja noudatat ruoka-aikoja, sekä lautasmallia syödessäsi. Näin myös koulusi sujuu paremmin ja kiität tulevaisuudessa!
-OPO
Ei mulla oo mitää helevetin aivovammaa. Mä syön koska huvittaa, ja kouluruoka on leivottua lehmänpaskaa.
- oot27asennevammanen
mä luulen et jos tää "lehmänpaska" ois maksullista sulle,niin kitisisit siitä et kyl mä söisin koulus mut ei haluis maksaa siitä !ärsyttää tommonen kiittämättömyys mut eestäs sä kaiken ton löydät !
- Anonyymi
oot27asennevammanen kirjoitti:
mä luulen et jos tää "lehmänpaska" ois maksullista sulle,niin kitisisit siitä et kyl mä söisin koulus mut ei haluis maksaa siitä !ärsyttää tommonen kiittämättömyys mut eestäs sä kaiken ton löydät !
ässästä saa parempaa ja varmana mahtuu budjettiin sit ku ruuasta pitää maksaa
- Carpe diem
Koe nääntymisen riemu joka päivä. Tee jotakin fyysistä niin suurelle teholla että läkähdyt ja tunnet olosi nääntyneeksi. Kuntosi nousee ja ruoka maistuu, olosi on mukavan tuntuista. Säteilet hyvää vointia eikä tarvitse surkeilla joutavuuksista.
Jos olet jokin epäkelpo "tyyppi" niin tee tyyppimuutos. Nuoruus on oppimisen ja hyväksi tyypiksi kasvamisen aikaa. Mikäli hukkaat tämän ajan, olet hunningolla, kuutamolla tai Andromedan tähdistössä kurjailemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792786Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731441Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291335
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581200- 741107
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761098Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901089