Haulaisin sheltin ja ole haluannut koko ajan olen yhdeksän v. Tyttö ja äitini haluaisi sheltin ja veli haluaa sheltin mutta isä ei halua shelttiä mitä mä teen mä en voi enään kohta tehdä mitään kun se on joka kerta sama juttu älä puhu siitä koko ajan.
Shetlanninlammaskoira
Minicolliefan
2
173
Vastaukset
- Minicolliefan
Jos jollakulla on sama juttu tai samantapainen kirjottakaa.mä unohdin sanoa että mulla on ollut ruskea sheltti siksi mä rakastan niitä!
- 10+13
Sheltillä ja Colliella ei ole muuta yhteistä kuin ulkonäkö ja minun mielestäni ne eivät edes näytä samalta . Eli se ei ole minicollie .
Otat koiran kun muutat omaan asuntoon . Ei ole mitään järkeä ottaa koiraa perheeseen jos yksi ei sitä halua . Onhan koirasta myös paljon kuluja .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184381Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161550- 771525
- 1591493
- 10931
- 75809
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106777