Neitsyt hallinnassani...1

master_of_

Olemme sopineet että tulen hakemaan sinut, vietämme kivan illan ja yön yhdessä, saavumme kotiini...

Sinua jännittää selvästi, mutta kaikesta huomaa että haluat minua, riisun vaatteesi hitaasti ja hellästi, säpsähdät joka kerta kun kosketan ihoasi, kuinka suloinen oletkaan, tavallaan niin hauras mutta kuitenkin vahva. Nuoren naisen kroppasi on kananlihalla ja asetan sinut sängylle vatsallesi. tulen viereesi ja alan sivellä kehoasi hiljalleen ja hellästi. Tiputan rasvaa vartalollesi ja jokainen pisara saa sinut säpsähtämään... alan hellän ja kiusoittelevan hieronnan, levitän rasvaa samalla hieroen. Liikut kosketukseni voimasta. Kun saavun pakaroillesi, kohotat sitä, toivoen että koskettaisin pilluasi, levität jalkojasi jotta minä voin halutessani koskettaa pyhintäsi. Näen kuinka kaunis ja niin viaton pillusi valuu kiimasta, pyöritän käsiäni pakaroillasi, mutta en koske pilluasi, yrität liikkeilläsi ohjata käteni jalkoväliisi, mutta väistän:) sivelen sisäreisiäsi ja ohimennen kosketan hellästi pilluasi... säpsähdät kuin olisit saanut sähköiskun:)

jatkan matkaani asetun niin että olen povillani jalkojesi välissä, kuljetan käsiäni pitkin sääriäsi aina ala selkääsi astin painan pääni lähelle ihoasi... tunnet hengitykseni ja se saa sinut huokaisemaan, suutelen pakaroitasi ja huomaan kuinka toivoisit minun koskettavan taas pilluasia mutta ei, kiusoittelen sinua käsilläni, välillä suutelen hellästi sääriäsi, alaselkääsi ja pakaroitasi. Näen kuinka lakana on jo ihan läpimärkä nesteistäsi. Kännään sinut nyt selällesi. Tiputan taas rasvatippoja ympäri kehoasi, nännisi nöpöttävät kovana... Alan hieroa rasvaa taas kehollesi, pyöritän käsiäni rintojesi ympärillä, ja kun kosken nänneihisi, inahdat, nautinnosta.. käteni vaeltaa alemmaksi, vatsallesi ja siitä aina häpykummullesi. Liutan käsiäni pitkin sisäreisiäsi mutta tällä kertaa kosketan myös jo tuota kuumaa ja märkää pilluasi hellästi. kumarrun yllesi suutelemaan sinua. vastaat suuteluuni ahnaasti ja nostelet lantiotasi minua vasten, tunnet kuinka jo kovana seisova kaluni hipoo märkää pilluasi. Siirryn alemmaksi, pyöritän kieltäni rinnoillasi ja nänneilläsi. hengityksesi muuttuu yhä vaan raskaammaksi, kiemurtelet käsittelyssäni ja pyydät tai suorastaan anelet hiljaa "Herrani anna minulle jo tuota ihanaa kaluasi...." En vastaa mitään, suutelen vatsaasi ja liun vielä alemmaksi.

1

3577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgrss12

mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
      what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3430
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1404
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1278
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      265
      1127
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      57
      1126
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      69
      1068
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      44
      975
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      921
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      851
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      808
    Aihe