Neitsyt hallinnassani...1

master_of_

Olemme sopineet että tulen hakemaan sinut, vietämme kivan illan ja yön yhdessä, saavumme kotiini...

Sinua jännittää selvästi, mutta kaikesta huomaa että haluat minua, riisun vaatteesi hitaasti ja hellästi, säpsähdät joka kerta kun kosketan ihoasi, kuinka suloinen oletkaan, tavallaan niin hauras mutta kuitenkin vahva. Nuoren naisen kroppasi on kananlihalla ja asetan sinut sängylle vatsallesi. tulen viereesi ja alan sivellä kehoasi hiljalleen ja hellästi. Tiputan rasvaa vartalollesi ja jokainen pisara saa sinut säpsähtämään... alan hellän ja kiusoittelevan hieronnan, levitän rasvaa samalla hieroen. Liikut kosketukseni voimasta. Kun saavun pakaroillesi, kohotat sitä, toivoen että koskettaisin pilluasi, levität jalkojasi jotta minä voin halutessani koskettaa pyhintäsi. Näen kuinka kaunis ja niin viaton pillusi valuu kiimasta, pyöritän käsiäni pakaroillasi, mutta en koske pilluasi, yrität liikkeilläsi ohjata käteni jalkoväliisi, mutta väistän:) sivelen sisäreisiäsi ja ohimennen kosketan hellästi pilluasi... säpsähdät kuin olisit saanut sähköiskun:)

jatkan matkaani asetun niin että olen povillani jalkojesi välissä, kuljetan käsiäni pitkin sääriäsi aina ala selkääsi astin painan pääni lähelle ihoasi... tunnet hengitykseni ja se saa sinut huokaisemaan, suutelen pakaroitasi ja huomaan kuinka toivoisit minun koskettavan taas pilluasia mutta ei, kiusoittelen sinua käsilläni, välillä suutelen hellästi sääriäsi, alaselkääsi ja pakaroitasi. Näen kuinka lakana on jo ihan läpimärkä nesteistäsi. Kännään sinut nyt selällesi. Tiputan taas rasvatippoja ympäri kehoasi, nännisi nöpöttävät kovana... Alan hieroa rasvaa taas kehollesi, pyöritän käsiäni rintojesi ympärillä, ja kun kosken nänneihisi, inahdat, nautinnosta.. käteni vaeltaa alemmaksi, vatsallesi ja siitä aina häpykummullesi. Liutan käsiäni pitkin sisäreisiäsi mutta tällä kertaa kosketan myös jo tuota kuumaa ja märkää pilluasi hellästi. kumarrun yllesi suutelemaan sinua. vastaat suuteluuni ahnaasti ja nostelet lantiotasi minua vasten, tunnet kuinka jo kovana seisova kaluni hipoo märkää pilluasi. Siirryn alemmaksi, pyöritän kieltäni rinnoillasi ja nänneilläsi. hengityksesi muuttuu yhä vaan raskaammaksi, kiemurtelet käsittelyssäni ja pyydät tai suorastaan anelet hiljaa "Herrani anna minulle jo tuota ihanaa kaluasi...." En vastaa mitään, suutelen vatsaasi ja liun vielä alemmaksi.

1

3278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgrss12

      mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
      what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe