Narttuni...1

master_of_

Olen ollut työmatkalla pari päivää, emme ole nähneet sinä aikana toisiamme. Juuri kun lähden ajamaan, laitan sinulle veistin jossa kirjoitan seuraavasti " Tästä eteenpäin teet täsmälleen niin kuin sanon ja tottelet kyselemättä! puhut vain kun annan sinulle siihen luvan, onko selvä!"

vastaat," kyllä herra"

Ohjeistan sinua viestillä laitautumaan oikein kunnolla ja pukeutumaan, sukkanauhoihin, pitkiin saappaisiin, korsettiin tai vastaavaan, kaulapantaan ja pitkään päällystakkiin. Et saa kosketella itseäsi, ilman erillistä käskyäni. Aikaa sinulla on tähän kaikkeen. 2,5 tuntia. sen jälkeen jäät odottamaan uusia ohjeita.

Kun 2.5 tuntia on kulunut, käsken sinua ajamaan johonkin hotelliin, respasta saat lisää ohjeet. Ajaessasi sinun on käytettävä jotain vibraa mutta sinun on lopetatava heti jos meinaat tulla. Et saa misssään nimessä laueta. Mielessäsi pyörii monenlaisia ajatuksia, odotat innolla tulevaa mutta samalla jännittyneenä. Olet märkä jo pelkästä ajatuksesta.
Lähdet ajamaan ja aloitat itsesi hyväilyn. tunnet kuinka turvoksissa klitoriksesi on, hipaiset sitä dildolla varovasti mutta et uskalla jatkaa pitkään koska olet räjähtämäisilläsi. Valut kiimasta penkille mutta et välitä. Varovasti hyväilet itseäsi mutta lopetat aina kun olet lähellä laukeamista, toivot saapuvasi pian määränpäähään.
Saavut viimien hotelliin ja menet innostuneena mutta samalla hieman nolostuneena respaan, koska poskesi punoittaa ja tunnet kuinka pieni noro valuu reittäsi pitkin. Sinusta tuntuu että otsassasi lukee sana narttu. Menet kuitenkin muista välittämättä sisään ja ilmoittaudut respaan. Virkailija ojentaa sinulle kirjekuoren ja avainkortin/avaimen.

Saavut Huoneeseen joka on hämärä, lukuisat kynttilät vain valaisevat huonetta.Katselet ympärillesi, etsien minua, mutta huomaat olevasi yksin, istut sängylle ja avaat kirjekuoren.

"Riisu takkisi, Asetu sängynpäätyyn seisomaan jalat hieman levällään ja seisot siinä etukumarassa ja liikkumatta niin kauan kunnes toisin määrään, katseesi kohdistat sänkyä kohden, eli alaspäin, niin kuin kunnon narttu tekee. Tapahtuipa mitä tahansa, niin et saa edes katsettasi kääntää pois sängystä.
Tottelet ja jäät odottamaan. parin minuutin päästä kuulet kuinka ovi avautuu, tunnet kuinka joku lähestyy sinua. Koska et saa kääntää katsettasi, et voi ola varma, olenko se minä. Odotat kiimaisena ja hieman pelonsekaisin tuntein mitä seuraavaksi tapahtuu. Tunnet kuinka tumma hahmo kiertelee sinua arvoiden ja asettuu sitten taaksesi tuoliin istumaan.
Viimein kuulet ääneni. "Oikein hyvältä näyttää oma pikku narttuni. Muista että saat puhua vasta kun annan siihen luvan ja silloinkin sanot että kyllä herra, ei herra, anteeksi herra.
Turvasana on RUUSU, mutta sitähän sinä et tule käyttämäät vai mitä? Ja "

Vastaat välittömästi En herra.

6

4277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vftsdysdbygdsr

      ala jatkaa !

      • master_of_

        jatkaa mitä? tarinan loputkin osat löytyy kyllä täältä:)


    • 15 kuulla raskaana?

      anteeks.. ehkä olen outo mutta en meinaa nyt millään saada mielikuvaa miehestä jolla on aivan käsittämätön kaljamaha ja sen naisen kiihottuminen loppuu siihen, että fantasiasta huolimalla se kaljamaha on siinä aina ja vaan ja vaikka kuinka yrittäisi ratsastaa niin se halvatun kaljamaha ottaa koko aika vastaan..
      Taidan mennä lukemaan jonkun toisen jutun tai alan siivoomaan tai jotain...

      • edellinen

        siis pois mielestä... :)


    • master_of_

      Saat anteeksi:) kaikki haliitsevat osapuolet eivät ole kaljamahaisia vanhuksia jotka leikkivät pikku tyttöjen kanssa:)

      Voidaan toki aloittaa tällainen netti terapia jotta parannut tuosta karmeasta mielikuvasta:) Miksi luulet ettänäet jonkun vanhan irtsaan, hikisen, läskin vahna miehen tuossa tarinassa?? mitä se sinulle kertoo? oletko itse kokenut jotain tuon tyyppistä ja nyt se kokemus tunkee jo mielikuviinkin:) Ai että minä olen sitten hyvä, enkö olekin:)

      taidan pistää praktiikan pystyyn ja alan hoitelemaan juuri tällaisia tapauksia:)

      Seuraava!!!:)

    • Nartuksesi:)

      Hhmmm........:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2786
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2086
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe