Narttuni...2

master_of_

Hyvä, onko kaikki ohjeet nyt varmasti tullut selväksi? Kyllä herra. Painappa nyt pääsi sänkyä vasten ja näytä mitä sillä nartulla on herrallensa tarjota?
Teet niin kuin käsken. Eteeni avautuu jumalainen näky. Nuo saappaiden verhoavat sääret, täydellinen perse ja kiimasta valuva pillu...

Hyväile nyt itseesi ja näytä minulle kuinka märkä oletkaan, tee se kuitenkin varovasti ettet laukea, sillä sinulle ei ole nyt lupaa siihen. alat varovasti liikuttelemaan sormeasi ylös alas kuumassa ja valuvassa vaossasi. Levität sormillasi huuliasi, niin että minulla on esteetön näkymä sisällesi... Tunnen kuinka kaluni on jo halkeamaisillaan.

Tuleppa nyt tähän eteeni polvillesi, sanot kyllä herra. Käskinkö minä puhua tai kysyinkö minä sinulta jotain?? Et Herra. No niin siispä pidät suusi kiinni ja teet juuri niin kuin käsken, vastaat vain jos sinulta kysytään jotain. Tuliko tämä nyt selväksi. Kyllä herra.

Olet polvillasi edessäsi, katselet minua anoen, avaa nyt housuni ja ota kaluni käteesi. Avaat housuni vapisevin käsin ja otat kalun käteesi, tunnen kuinka haluat saada kaluni suuhusi ja juuri kun olet kumartumassa ottamaan kaluni kuumien huuliesi väliin, sanon. Käskinkö minä tekemään mitään muuta kuin avaamaan housuni ja ottamaan kaluni käteesi? Et herra. No minkä helvetin takia sinä sitten teet jotain muuta? painat pääsi alas, ikään kuin alistumisen merkiksi ja vastaat anteeksi herra.

Nousen seisomaan ja tartun hiuksiisi kiinni. nostan katseesi ylös ja sanon Nyt sinulla on lupa maistaa kaluani. Pidät kokoajan kiinni kalustani toisella kädelläsi ja alat hamuta kalua suuhusi. Pyöritä kieltäsi terskallani ja juuri kun olet upottamassa kaluni suuhusi vetäydyn irti. Minä sanoin että saat maistaa.

Menen sängylle makaamaan puoli istuvaan asentoon. Tuleppa nyt narttuni tänne. Tulet nöyränä luokseni ja jäät odottamaan seuraavaa käskyä. Alat vihdoin ymmärttää että sinä puhut ja teet asiota vain jos niin käsken, hyvä oma pikku narttuni.

Nyt sinun tehtäväsi on antaa minulle taivaalinen nautinto ja kun on aika laueta, sinä nielet kaiken ja imet jokaisen tipan. Onko selvä? kyllä herran.

Suutelet hellästi kaluani, maistelet kielelläsi ja kaikesta huomaa että suorastaan palvot kaluani. Haluat tuottaa minulle nautintoa ja kohdella kaluani kuin se olisi koko universumin hallitsija. Imet ja pyörität kieltäsi, välillä otat kaluni niin syvälle kuin mahdollista. Haluat saada kuuman lastini suuhusi mutta pitkität nautintoani. Huomaat kuinka nautin.
Kehun omaa pikku narttuani ja kuinka kiihottavalta näyttää kun märkä kaluni uppoaa syvälle suuhusi.
Tunnet kuinka alan jännittyä ja kuinka olen räjähtämäisillään. Kiihdytät tahtia ja imet kuin viimeistä päivää. Pian saatkin kuumat spermani suuhusi. sinusta tuntuu että tukehdut ja suupielestäsi ja kaluani pitkin valuu spremaa. Nuolet kiltisti kaiken pois ja suukottelet hellästi edelleen sykkivää kaluani.

Nousen ylös ja käsken sinun tulemaan eteeni, selkä minuun päin. Peitän silmäsi liinalla ja laitan hihnan kaulapantaasi. Talutan sinua pienen matkan ja asetan pöydän ääreen seisomaan. Vedän hihnasta niin että kumarrut pöydän ylle, ja silloin tunnet kuinka sidon kätesi pöydän jalkoihin. Sidon myös kaulapannassasi olevan hihna pöydän jalkaan niin ettet saa päätäsi juurikaan nostettua.
Asetun taaksesi ja tunnustellen sormella jo valtoimenaan valuvaa pilluasi, kiusoitellen liikuttelen kättäni, kiemurtelet ja säpsähtelet kosketuksieni voimasta. työnnön ensin 2 sormea sisääsi. Olet niin märkä että pillusi tuntuu suorastaan imevän sormiani sisään. sitten vetäydyn takaasi. Imettelet minne hävisin. pian tunnet kalun huullilasi ja mitään sanomatta ottat sen suuhusi, Imet ahnaasti jo kovana seisovaa kyrpää. taas kalu vetäytyy suustasi, alat olla jo malttamaton. Pian tunnet kun kalu uppoaa kuumaan pilluusi täysin varoittamatta, Vingahdat ja alat heti työnnellä vastaan hurmiossa. Lopeta! kuuluu käsky, ole ihan liikkumatta nyt. Taas tunnet kalun upoutuvan pilluusi, mutta tällä kertaan hyvin hitaasti ja kiusoitellen, vetäytyen ihan huuliesi reunalle ja sitten taas syvälle sisääsi. Tunnet kuinka dildo alkaa porautua perseesi. Ulvahdat ja huohotat, tunnut sekoavan ihan just. Sitten hämmästyt kun toinen kalu ilmestyy suusi eteen! jähmetyt paikallaesi. Mikä hätänä pikku narttuni, ota nyt vaan kalu suuhun ja ime sitä. teet niin kuin sanon. Alat taas ynistä muna suussa ja vatkaat persettäsi kaluani vasten. Nussin sinua kuin viimiestä päivää, huudat kivusta ja nautinnosta.Juuri kun olet laukeamassa, vetäydyn. irroitan sinut ja talutan sängylle.

1

3147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Narttuksesi;)

      WAU!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      144
      8714
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1433
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      69
      1279
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1195
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1082
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1077
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      827
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      808
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      781
    10. 45
      777
    Aihe