Narttuni...3

master_of_

Pidän kokoajan kiinni kaulapannassasi olevasta hihnasta jolla ohjailen sinua. Et näe edelleenkään mitään koska silmänsi on sidottu.
Asetun sängylle ja vedän sinut päälleni. hamuat kädelläsi kaluani ja ohjaat sen pilluusi. Aloittat pyörittämään lantioasi , mutta kiellän. Vedän sinut itseenäni vasten ja samalla tunnet kuinka toinen mies asettuua taaksesi. Nyt narttu saat munaa niin että tuntuu. Tunnet kuinka toinen kalu alkaa painautua perseesi, Tunnet olevavasi kiimasta niin sekaisin ettet välitä enää mistään vaan haluat saada nuo kaksi kyrpää sisääsi ja heti. painaudut taaksepäin ja suorastaan imaiset myös toisen kalun sisääsi. Aloitta liikkumaan kaluja vasten hiljalleen, kunnes tahtisi kiihtyy niin että meidän on vaikea pysyä sisälläsi. Huudat suoraa huutoa! Onko nartulla nyt munaa tarpeeksi sisällä, Kyllä herra vaikeroit. Me molemmat aloitamme nussimaan sinua rajusti ja pian laukeatkin huutaen. Me emme ole saaneet vielä tarpeeksemme vaan jatkamme, Sinä saat useita orgasmeja peräkkäin kunnes tämä vieras mies laukeaa selkäsi päälle, pyöräytän sinut mahallesi perse pystyyn sängylle ja tulen sinuun takaapäin rajusti. survon kaluani syvälle sisääsi. Märkä pillusi litisee työntöjeni voimasta. vedän kaluni pois ja laukean pakaroillesi, josta sperma valuu pillullesi, levittelet spermaa käsilläsi ja huohottaen ja täristen.

Otan sinut syliini ja riisun huivin. suukotan hellästi ja pidän sinusta vaan kiinni, katsot silmiini ja näen kuinka paljon minua rakastat, myös sinä näet sen minun silmistäni. Emme sano mitään, olemme vain. Hetken päästä säpsähdät ja alat katsella ympärillesi. Huomaat vieraan miehen istuvan edelleen tuolissa kauempana. Sanon "rakas, saanko esitellä (joku nimi)" hän tervehtii sinua hymyillen. Katsot minuun ja hymyilet. painat pääsi rintaani vasten ja meinaat nukahtaa.

havahdut siihen että tämä toinen mies sanoo menevänsä suihkuun.
Kun hän on suihkussa, sanon, rakas tämä on vasta alkua:) Mies tulee, pukeutuu ja juttelee niitä näitä, sinä katselet meitä molempia kysyen, mutta tyydyt kohtaloosi:) Mies sanoo lähtevänsä baariin. sanon ok. minä soittelen. Vien sinut suihkuun ja pesen sinut hellien joka paikasta. vien sinut sänkyyn lepäämään ja tilaan jotain syötävää. juttelemme kaikesta, mutta emme tästä mitä tapahtui. Huomaan kuitenkin että odotat että kertoisin jotain:) Sinun ei tarvitse huolehtia yhtään mistään, kaikki on hallinnassani, luotta vain minuun rakas.

Kysyn kuitenkin, piditkö? jos pidit niin minulla on uusi idea huomiselle:)

Loppun iltaa me nautitaan toistemme seurasta kaikin mahdollisin tavoin, käymmä kylpylässä ja teemme kaikkea kivaa.

2

3493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fairytale.Fairytale

Oi, ihana stoori. Kirjoitustapa on tosi jännä, "sinä"-muodossa. Ja loppu kruunasi koko jutun, ihana! Kirjoitahan lisää :)

• master_of_

Kiitos, lisää kirjoittelen, kunhan saan taas fiiliksen kohdalleen;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      52
      5078
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      28
      3729
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3493
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2848
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      92
      2741
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2680
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      13
      1891
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1656
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      202
      1508
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      153
      1361
    Aihe