Pidän kokoajan kiinni kaulapannassasi olevasta hihnasta jolla ohjailen sinua. Et näe edelleenkään mitään koska silmänsi on sidottu.
Asetun sängylle ja vedän sinut päälleni. hamuat kädelläsi kaluani ja ohjaat sen pilluusi. Aloittat pyörittämään lantioasi , mutta kiellän. Vedän sinut itseenäni vasten ja samalla tunnet kuinka toinen mies asettuua taaksesi. Nyt narttu saat munaa niin että tuntuu. Tunnet kuinka toinen kalu alkaa painautua perseesi, Tunnet olevavasi kiimasta niin sekaisin ettet välitä enää mistään vaan haluat saada nuo kaksi kyrpää sisääsi ja heti. painaudut taaksepäin ja suorastaan imaiset myös toisen kalun sisääsi. Aloitta liikkumaan kaluja vasten hiljalleen, kunnes tahtisi kiihtyy niin että meidän on vaikea pysyä sisälläsi. Huudat suoraa huutoa! Onko nartulla nyt munaa tarpeeksi sisällä, Kyllä herra vaikeroit. Me molemmat aloitamme nussimaan sinua rajusti ja pian laukeatkin huutaen. Me emme ole saaneet vielä tarpeeksemme vaan jatkamme, Sinä saat useita orgasmeja peräkkäin kunnes tämä vieras mies laukeaa selkäsi päälle, pyöräytän sinut mahallesi perse pystyyn sängylle ja tulen sinuun takaapäin rajusti. survon kaluani syvälle sisääsi. Märkä pillusi litisee työntöjeni voimasta. vedän kaluni pois ja laukean pakaroillesi, josta sperma valuu pillullesi, levittelet spermaa käsilläsi ja huohottaen ja täristen.
Otan sinut syliini ja riisun huivin. suukotan hellästi ja pidän sinusta vaan kiinni, katsot silmiini ja näen kuinka paljon minua rakastat, myös sinä näet sen minun silmistäni. Emme sano mitään, olemme vain. Hetken päästä säpsähdät ja alat katsella ympärillesi. Huomaat vieraan miehen istuvan edelleen tuolissa kauempana. Sanon "rakas, saanko esitellä (joku nimi)" hän tervehtii sinua hymyillen. Katsot minuun ja hymyilet. painat pääsi rintaani vasten ja meinaat nukahtaa.
havahdut siihen että tämä toinen mies sanoo menevänsä suihkuun.
Kun hän on suihkussa, sanon, rakas tämä on vasta alkua:) Mies tulee, pukeutuu ja juttelee niitä näitä, sinä katselet meitä molempia kysyen, mutta tyydyt kohtaloosi:) Mies sanoo lähtevänsä baariin. sanon ok. minä soittelen. Vien sinut suihkuun ja pesen sinut hellien joka paikasta. vien sinut sänkyyn lepäämään ja tilaan jotain syötävää. juttelemme kaikesta, mutta emme tästä mitä tapahtui. Huomaan kuitenkin että odotat että kertoisin jotain:) Sinun ei tarvitse huolehtia yhtään mistään, kaikki on hallinnassani, luotta vain minuun rakas.
Kysyn kuitenkin, piditkö? jos pidit niin minulla on uusi idea huomiselle:)
Loppun iltaa me nautitaan toistemme seurasta kaikin mahdollisin tavoin, käymmä kylpylässä ja teemme kaikkea kivaa.
Narttuni...3
master_of_
2
3100
Vastaukset
- Fairytale.Fairytale
Oi, ihana stoori. Kirjoitustapa on tosi jännä, "sinä"-muodossa. Ja loppu kruunasi koko jutun, ihana! Kirjoitahan lisää :)
- master_of_
Kiitos, lisää kirjoittelen, kunhan saan taas fiiliksen kohdalleen;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984