Jatkonove!!!!

Kizzi

Pitelin kädessäni haalistunutta valokuvaa, jakyyneleet kihosivat silmiini. Siinä, siinä oli poikaystävän Rasmus, eli Rabbe. Se oli paras kuva hänestä ja puhkikulunut. Nyt, kun minä ja Rabbe oltiin oltu yhdessä 4vuotta, Raben piti muuttaa. Rabbe ei ollut vain poikakaveri, vaan paras ystävä! Miten dorkia ne Raben vanhemmat olivatkaan... ne tiesivät että minä ja Rabbe oltiin hulluina toisiimme. Nyyhkäisin hiljaa ja painoin kuvan rintaani vasten. En voisi mitenkään estää Rasmuksen muuttoa...

Jatkakaa tosta! Ei mitään rivoa!

14

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surullinen Enkeli

      -Miksi niin kauas? sanoin hiljaa ääneen. Koirani katsoi minua päätään kallistaen.
      -Niin Lassi, rabbe muuttaa kauas pois. Sanoin. Koira heilutti häntäänsä iloisesti kuulleessaan Rasmuksen nimen.
      Niin paljon kauniita muistoja tulvi mieleeni. Miksi kaiken piti rikkoutua ? Miksen saanut pitää edes Rasmusta. Niinn paljon olin menettänyt. Rasmus oli ainoa, joka minulla oli.

      Niin.. Äitini oli kuollut kun synnyin ja suhteeni Isään oli heikko. Emme puhuneet koskaan. Olin yksin. rasmus oli ainoa joka minua ymmärsi ja joka rakasti, aidosti. Isä piti minua vain riesana. Tai niin ainakin luulin..

      Puhelimeni piippasi. Se oli Rasmus.
      " Muutto on Lauantaina. Tuletko tänään tänne? Yritetään keksiä jotain.." Katsoin viestiä kyyneleet silmissä.. vielä neljä päivää. Neljä päivää aikaa kääntää jonkun pää... Että saisimme olla yhdessä, aina.
      "tulen kohta" Laitoin Rasmukselle ja laskin kuvan pöydälle.
      "kyllä me vielä jotain keksitään" Sanoin ja lähdin huoneestani...

      • huono kirjoittaja...

        saavuin rasmuksen kodin pihaan. Piha olis kaunis. Iso omakotitalo komeili järven rannalla..miksi heidän piti muuttaa pois...? Ulko-ovi avautui ja Rasmus juoksi luokseni ja halasi lujaa. "äiti keksi hyvän idean, me voidaa olla aina yhdessä..!" Rasmus iloitsi. Olin hämilläni. Mitä rasmus oikein tarkoitti...?


      • sinne jonnekkin
        huono kirjoittaja... kirjoitti:

        saavuin rasmuksen kodin pihaan. Piha olis kaunis. Iso omakotitalo komeili järven rannalla..miksi heidän piti muuttaa pois...? Ulko-ovi avautui ja Rasmus juoksi luokseni ja halasi lujaa. "äiti keksi hyvän idean, me voidaa olla aina yhdessä..!" Rasmus iloitsi. Olin hämilläni. Mitä rasmus oikein tarkoitti...?

        miten me aina voidaan olla yhdesä... kaikui mun mieleessä kuin kaunis sointu kesä tuulessa...

        Mä menin rabben mukana sisälle ja istuin keittön tuolille, ja odotin hiljaa että rabben äiti saisi sen suunsa auki ja kerrottua mulle suunnitelmansa...

        se huokaisi hiljaa -onko sinulla täällä jotain jonka vuoksi joutuisit/haluaisit jäädä tänne?
        mä mietin hiljaa.. ja tajusin ettei mulla todellakan ollu mitään syytä jäädä tänne typerään kaupunkiin -ei ole, vastasin
        -lähtisitkö meidän kanssa?

        nuo sanat kaikuivat mun päässä vielä hetken ennenkuin pystyin vastaamaan... vastaus oli sillä selvä mä kääntäisin selkäni tälle kaupungille! vain rabben ja mun rakkauden tähden!


      • Minä
        sinne jonnekkin kirjoitti:

        miten me aina voidaan olla yhdesä... kaikui mun mieleessä kuin kaunis sointu kesä tuulessa...

        Mä menin rabben mukana sisälle ja istuin keittön tuolille, ja odotin hiljaa että rabben äiti saisi sen suunsa auki ja kerrottua mulle suunnitelmansa...

        se huokaisi hiljaa -onko sinulla täällä jotain jonka vuoksi joutuisit/haluaisit jäädä tänne?
        mä mietin hiljaa.. ja tajusin ettei mulla todellakan ollu mitään syytä jäädä tänne typerään kaupunkiin -ei ole, vastasin
        -lähtisitkö meidän kanssa?

        nuo sanat kaikuivat mun päässä vielä hetken ennenkuin pystyin vastaamaan... vastaus oli sillä selvä mä kääntäisin selkäni tälle kaupungille! vain rabben ja mun rakkauden tähden!

        Mutta ei, eihän mikään mene todellisuudessa niin.


      • Armavir
        Minä kirjoitti:

        Mutta ei, eihän mikään mene todellisuudessa niin.

        Sen sain tuta, kunolin kertonut asiasta isälle.
        -MITÄ HEL...???! Isä karjaisi. -SInähän et lähde mihikään!!!
        Minä nyyhkäisin. -Et...eähän sinä edes pidä minusta. Sinusta olen vain riesa! Sen sanottuani juoksin omaan huoneeseeni ja pamauti oven kiinni. Istahdin leveälle ikkunalaudalle, ja roikotin jalkojani avonaisesta ikuunasta. Niin minulla oli aina tapana tehdä. Nyyhkytykset ravistivat kehoani, ja tartuin ikkunankarmiin pysyäkseni pystyssä.


      • Delis
        Armavir kirjoitti:

        Sen sain tuta, kunolin kertonut asiasta isälle.
        -MITÄ HEL...???! Isä karjaisi. -SInähän et lähde mihikään!!!
        Minä nyyhkäisin. -Et...eähän sinä edes pidä minusta. Sinusta olen vain riesa! Sen sanottuani juoksin omaan huoneeseeni ja pamauti oven kiinni. Istahdin leveälle ikkunalaudalle, ja roikotin jalkojani avonaisesta ikuunasta. Niin minulla oli aina tapana tehdä. Nyyhkytykset ravistivat kehoani, ja tartuin ikkunankarmiin pysyäkseni pystyssä.

        Olin jo puolittain ikkunan ulkopuolella kun isä
        karjaisi minulle etten pääsisi mihinkään, mutts
        minä olin jo itse päättänyt seurata Rasmusta vaikka maan ääriin tapahtui sitten mitä tahansa.
        Minä rakastin Rasmusta ja se mua sen mä tiesin,
        kun se oli kerran uintireissun jälkeen hyväillyt hiljaa hiuksiani niin että koko keho väreili hy-
        vää tuulta. Mietin kuumeisesti miten pääsisin läh
        temään kun en ollu vielä täysikäinenkään. Ja sitten päätin vielä kerran yrittää puhua isälle.
        Astuin ulos huoneestani ja kävelin alakertaan jos
        sa isä istui ja katsoi televisiota, lähestyin hil
        jakseen häntä ja lopulta sanoin


      • Kirjoittaja
        Delis kirjoitti:

        Olin jo puolittain ikkunan ulkopuolella kun isä
        karjaisi minulle etten pääsisi mihinkään, mutts
        minä olin jo itse päättänyt seurata Rasmusta vaikka maan ääriin tapahtui sitten mitä tahansa.
        Minä rakastin Rasmusta ja se mua sen mä tiesin,
        kun se oli kerran uintireissun jälkeen hyväillyt hiljaa hiuksiani niin että koko keho väreili hy-
        vää tuulta. Mietin kuumeisesti miten pääsisin läh
        temään kun en ollu vielä täysikäinenkään. Ja sitten päätin vielä kerran yrittää puhua isälle.
        Astuin ulos huoneestani ja kävelin alakertaan jos
        sa isä istui ja katsoi televisiota, lähestyin hil
        jakseen häntä ja lopulta sanoin

        "Isä, mä lähen Rasmuksen luo, eikä mikään saa mun mieltä enää muuttuun.". Isä istui hiljaa katsoen läpi tv:n. Näin hänen räpyttelevän luomiaan pakenevan kyyneleen peittääkseen. Lopulta hän kääntyi minua kohti ja sanoi hiljaisella äänellä: "Tyttäreni, olet minulle tärkeintä maailmassa, ja haluan sinulle vain hyvää. Olen ollut itsekin nuori, joten ymmärrän täysin mitä juuri nyt tunnet. Jos todella rakastat Rasmusta, niin rakkautesi varmasti kestää vaikka hän muualle muuttaisikin. Siksi pyydän, että jäisit vielä kotiin. Minä rakastan sinua." Viimeisessä lauseessa isän ääni värähti. Hänen katseessa näkyi vilpittömyys.


      • hevonen
        Kirjoittaja kirjoitti:

        "Isä, mä lähen Rasmuksen luo, eikä mikään saa mun mieltä enää muuttuun.". Isä istui hiljaa katsoen läpi tv:n. Näin hänen räpyttelevän luomiaan pakenevan kyyneleen peittääkseen. Lopulta hän kääntyi minua kohti ja sanoi hiljaisella äänellä: "Tyttäreni, olet minulle tärkeintä maailmassa, ja haluan sinulle vain hyvää. Olen ollut itsekin nuori, joten ymmärrän täysin mitä juuri nyt tunnet. Jos todella rakastat Rasmusta, niin rakkautesi varmasti kestää vaikka hän muualle muuttaisikin. Siksi pyydän, että jäisit vielä kotiin. Minä rakastan sinua." Viimeisessä lauseessa isän ääni värähti. Hänen katseessa näkyi vilpittömyys.

        -voi isä! kuiskasin. -olen aina luullut muuta...
        halasimme toisiamme tiukasti.

        seuraavana päivänä istuimme puumäkien (ramuksen perheen) autossa.
        -miten pitkä matka viel? raben pikku sisko rosalisa valitti.
        -monta, monta kilo metriä! raben isä petri huitoi käsillään. hän opetti sokeiden koulussa ja oli tottunut näyttämään käsi merkkejä. mutta kun petrin kädet irtosivat ratista, tuli tiukka kurvi ja kaikki kiljuivat. jopa rasmus. seuraava muisti kuvani olikin sitten se että auto makasi ojassa. minulta pääsi tuhkahtunut nyyhkäys. näinkö lupaavasti muutto alkoi? katsoin muita. he makasivat pelottavan hiljaa. minunkin teki mieli sulkea silmä luomeni ja nukahtaa, mutta olin lukenut ettei tiedottomuuteen saanut vaota! kamppailin ollakseni hereillä.
        vihdoin kuului sireenien ääntä. haistoin savua ja pako kauhu kuristi kurkkuani. tulta! auto paloi!!! aloin kirkua kuin palo sireeni ja kuulin ulkoa äänen:
        -ainakin joku on hengissä kun tuolla lailla kirkuu! he he!
        -auttakaa! auto palaa! huusin paniikissa.
        meidät kiskottiin ulos autosta ja toistelin:
        -onko rasmus hengissä? onkoonkoonko?
        minulle ei vastattu. sitten vajosin tiedottomuuteen.


      • meg
        Kirjoittaja kirjoitti:

        "Isä, mä lähen Rasmuksen luo, eikä mikään saa mun mieltä enää muuttuun.". Isä istui hiljaa katsoen läpi tv:n. Näin hänen räpyttelevän luomiaan pakenevan kyyneleen peittääkseen. Lopulta hän kääntyi minua kohti ja sanoi hiljaisella äänellä: "Tyttäreni, olet minulle tärkeintä maailmassa, ja haluan sinulle vain hyvää. Olen ollut itsekin nuori, joten ymmärrän täysin mitä juuri nyt tunnet. Jos todella rakastat Rasmusta, niin rakkautesi varmasti kestää vaikka hän muualle muuttaisikin. Siksi pyydän, että jäisit vielä kotiin. Minä rakastan sinua." Viimeisessä lauseessa isän ääni värähti. Hänen katseessa näkyi vilpittömyys.

        En ollut koskaan nähnyt isää noin rehellisen su-
        rullisena, niin että minusta itsestäni alkoi jo
        tuntua pahalta, mutta en voinut tunteilleni mitään mä rakastin rasmusta. Voi isä mikset sä voi ymmärtää että mä rakastan rasmusta. Ymmärrän
        mä sen isä vastasi, olen minäkin ollu kerran nuori ihan niin kuin säkin, mutta kuka se minusta
        sitten huolehtisi ja mistä mä tietäisin että sul-
        la on kaikki hyvin, isä sopersi hyvin hiljaisesti
        Ymmärsin sen että oli ratkaisuni mikä hyvänsä joku joutuisi kumminkin kärsimään. Nyt en enää
        tiennyt mitä tekisin...


      • PoninPotku!
        meg kirjoitti:

        En ollut koskaan nähnyt isää noin rehellisen su-
        rullisena, niin että minusta itsestäni alkoi jo
        tuntua pahalta, mutta en voinut tunteilleni mitään mä rakastin rasmusta. Voi isä mikset sä voi ymmärtää että mä rakastan rasmusta. Ymmärrän
        mä sen isä vastasi, olen minäkin ollu kerran nuori ihan niin kuin säkin, mutta kuka se minusta
        sitten huolehtisi ja mistä mä tietäisin että sul-
        la on kaikki hyvin, isä sopersi hyvin hiljaisesti
        Ymmärsin sen että oli ratkaisuni mikä hyvänsä joku joutuisi kumminkin kärsimään. Nyt en enää
        tiennyt mitä tekisin...

        Mutta en tienny oliko rasmus elossa! "Isä onko rasmus elossa!" Kysyin! "E..ee..." Isä änkytti! Minua alkoi itkettää! "Ra...rasmus on siis kuollut!" Nyyhkäisin!

        -oikei nytten tee huutsikoita joka sanan perää!XD-

        Isä katsoi minuun väsyneesti. "KOita kestää tyttökulta", hän sanoi miltei vihaisesti ja harppoi pois. katsoin isän perään. Mitä nyt?!?


      • Raffe
        PoninPotku! kirjoitti:

        Mutta en tienny oliko rasmus elossa! "Isä onko rasmus elossa!" Kysyin! "E..ee..." Isä änkytti! Minua alkoi itkettää! "Ra...rasmus on siis kuollut!" Nyyhkäisin!

        -oikei nytten tee huutsikoita joka sanan perää!XD-

        Isä katsoi minuun väsyneesti. "KOita kestää tyttökulta", hän sanoi miltei vihaisesti ja harppoi pois. katsoin isän perään. Mitä nyt?!?

        mutta en kerinnyt pohtia iskää enempiä, koska hemaiseva, pissiksen näköinen lääkäri vaelsi huoneeseen.
        -no milt olo hei tuntuu kultzi?!?!? hän kysyi.
        -ii...ihan ok... sanoin heikosti.
        -no tos sulle safkaa, naikkonen tokaisi ja tyrkkäsi tarjottimen mulle. söin hiljaisena ja haluttomana kuumaa nakkisoppaa.


        JATKAKAA!!!!:)


      • rtry
        Raffe kirjoitti:

        mutta en kerinnyt pohtia iskää enempiä, koska hemaiseva, pissiksen näköinen lääkäri vaelsi huoneeseen.
        -no milt olo hei tuntuu kultzi?!?!? hän kysyi.
        -ii...ihan ok... sanoin heikosti.
        -no tos sulle safkaa, naikkonen tokaisi ja tyrkkäsi tarjottimen mulle. söin hiljaisena ja haluttomana kuumaa nakkisoppaa.


        JATKAKAA!!!!:)

        Kaiksesta huolimatta minua huoletti rasmus. Mitä jos hän tosiaan on kuollut, ajattelin haikeasti mielessäni.minulle ei jäisi mitään muuta kuin isä, jos hän tosiaan on kuollut. isä on ainoa läheinen rasmuksen jälkeen. en jaksaisi elää ilman rasmusta. en yksinkertaisesti. elämäni ei ole mitää ilman häntä. Haluan että.........


      • OutoLintu Näillä Main
        rtry kirjoitti:

        Kaiksesta huolimatta minua huoletti rasmus. Mitä jos hän tosiaan on kuollut, ajattelin haikeasti mielessäni.minulle ei jäisi mitään muuta kuin isä, jos hän tosiaan on kuollut. isä on ainoa läheinen rasmuksen jälkeen. en jaksaisi elää ilman rasmusta. en yksinkertaisesti. elämäni ei ole mitää ilman häntä. Haluan että.........

        ETTÄ RASMUS ELÄÄ!!!!!
        Rasmuuuuuuuuuus muuun ooomaa hanibejbeee..... ajattelin melkein itkien. Samassa joku ukko pöllähti huoneseen. Ajarrtelin että hän on huone toverini vieras. Ei. hän oli MINUN vieraani :D :D
        -Moi. Sä oot varmaakin Iina?? Muukalainen kysyi.
        -O-ooon.... änisin.
        -No hyvä. Minä olen Edgar Laineentaus poliisista. Kuten tiedät, ystäväsi Rasmus on halvaantunut ja koomassa...
        -Hal... vaantunut????????? KooMassa???????!!!!!!!! kiljuin niin että osasto raikui!
        -Juuri Niin. Mutta kerrtoto nyt onnettomuudesta k a i k e n mitä muistat????? Edgar pyysi. Kettoin :oD Ja kerroin :D
        Siinä kului 1,3h ja E.L oli tyytyväinen.
        -Hyvää jatkoa hän toivotti..

        Pääsin saikusta pois 2 viikon päästä. Huone kaverin Sinna pääsi samaan aikaan!! :O) Lähdimme yhdessä pilettämään kauungille. Olin päättänyt jättä raben. Sehän oli houkutellut mut melkeen kuolemaan!!!
        bileissä tapasin kivan jätkänn, jonka nimi oli Marko. Marko tanssi kanssani ja tanssin päätteeksi kysyin:
        -voitko alkaa oleen mun kaa?
        -Sorry, mä oon varattu, MMarko sanoi.
        Juoksin pois discosta. eieeiiii.... unelma kundit tulevat aina ihan *koiksi!!!!!! itkin puskassa kunnes kuulin äänen:
        -Hei kimuli, ällä pillaa....
        Puhuja oli noin 17 vee kundu.
        -Mege on Teemu. Tee vaa. Ent sä???
        -Iina. Inkku. INes. Inari. iha miten vain, sain sanotuksi.
        -Kiva, Tee saboi ja häipyi. Jöäin äimistynenä paikoilleeni. Mikä tuo kkidni oli??????? Juoksin kotiin jossa ei ollut ketään. Laitoin stereot täysille jaaloin bailata.daa O.o
        Ytunnin päästä väsähdin roccaukseen. Soitin Faijalle mutt fade ei astannut. niimpä ripesin katsomaan titanikkia. Katsoin sen 22 kertaa putkeen xD Oli tylsää. Tylsäätylssää. Ei ollut omaa jätkää, kello oli 7 aamulla. what i do?????? xsitten keksasin. meenen nettiin! Kirjauduin nettin surkealla modeemillamme ja aloin sättäillä:)
        Tapasin kiinostavankundin jonka nimi oli jeme. mu††a Jeme paljastui tytöksi. dääm. seuraava ''tapaus'' oli iko iko niminen kundi. HMutta hän asyi Utsjoella, mii in helsngi xb joten luovutin. upsista huomasin. kelo oli 13. oln ollut nwtissä aika kaucab..... XD fatzu kyllä riemASTUU, tuumailin. Niin. Gfaij oli yrittänyu soiteaa 21 kertaa. Jakun soitin, hän oli veru angry :<
        -;jmissä olit viimeyön???????????? faija puhasi.
        -biletin ! vastasin.
        -*, faija sanoi.
        -ai, sanoin ja löin luurin korbaam. Vilkaisin kalenteria. Oli sunnuntai. *. huomannea k o u l u a.

        Seraavana päivänä meikkasin. Rankaarsti. Ja painelin kouluun:) tai:(
        Koulussa näin yhen kaverini,sini-annikan.
        -Moi S.A! huudahdin.
        -Kato Iinuskaaki näkköö, Sa virnuili.
        -Juu. Mä lemppasin rabem. ylepilin.
        -Wou. Mä oon veilki jontun kaa, Sa paljasti.
        -Mitesö voit hilluu sen hintin kans vielki??? ihmettelin.
        -en tiijä, Sa nauroi ja kellot soivat. menimme kohti ranskan luokkaa!!!!
        Ranskantunti oli typöylsä. onnex ranskanope ei kysynyt minulta mitään. olinhan juurit lullut sairaaastax)
        Koulu päIvä oppuii pian. Menin nettiin ja jätin läksyt sikseen. jääköö vaikak tekemätä!
        Iskä oli menyt työ markalle sakasaan. hah. on siellä 1kk!:D
        Mneitssä menin tsättiinx) löysin jätkän nimeltä: olle! Sen oikee nimi oli olli... aika kiinostava kundi hmm...:)


      • †i††elin†uure 93
        OutoLintu Näillä Main kirjoitti:

        ETTÄ RASMUS ELÄÄ!!!!!
        Rasmuuuuuuuuuus muuun ooomaa hanibejbeee..... ajattelin melkein itkien. Samassa joku ukko pöllähti huoneseen. Ajarrtelin että hän on huone toverini vieras. Ei. hän oli MINUN vieraani :D :D
        -Moi. Sä oot varmaakin Iina?? Muukalainen kysyi.
        -O-ooon.... änisin.
        -No hyvä. Minä olen Edgar Laineentaus poliisista. Kuten tiedät, ystäväsi Rasmus on halvaantunut ja koomassa...
        -Hal... vaantunut????????? KooMassa???????!!!!!!!! kiljuin niin että osasto raikui!
        -Juuri Niin. Mutta kerrtoto nyt onnettomuudesta k a i k e n mitä muistat????? Edgar pyysi. Kettoin :oD Ja kerroin :D
        Siinä kului 1,3h ja E.L oli tyytyväinen.
        -Hyvää jatkoa hän toivotti..

        Pääsin saikusta pois 2 viikon päästä. Huone kaverin Sinna pääsi samaan aikaan!! :O) Lähdimme yhdessä pilettämään kauungille. Olin päättänyt jättä raben. Sehän oli houkutellut mut melkeen kuolemaan!!!
        bileissä tapasin kivan jätkänn, jonka nimi oli Marko. Marko tanssi kanssani ja tanssin päätteeksi kysyin:
        -voitko alkaa oleen mun kaa?
        -Sorry, mä oon varattu, MMarko sanoi.
        Juoksin pois discosta. eieeiiii.... unelma kundit tulevat aina ihan *koiksi!!!!!! itkin puskassa kunnes kuulin äänen:
        -Hei kimuli, ällä pillaa....
        Puhuja oli noin 17 vee kundu.
        -Mege on Teemu. Tee vaa. Ent sä???
        -Iina. Inkku. INes. Inari. iha miten vain, sain sanotuksi.
        -Kiva, Tee saboi ja häipyi. Jöäin äimistynenä paikoilleeni. Mikä tuo kkidni oli??????? Juoksin kotiin jossa ei ollut ketään. Laitoin stereot täysille jaaloin bailata.daa O.o
        Ytunnin päästä väsähdin roccaukseen. Soitin Faijalle mutt fade ei astannut. niimpä ripesin katsomaan titanikkia. Katsoin sen 22 kertaa putkeen xD Oli tylsää. Tylsäätylssää. Ei ollut omaa jätkää, kello oli 7 aamulla. what i do?????? xsitten keksasin. meenen nettiin! Kirjauduin nettin surkealla modeemillamme ja aloin sättäillä:)
        Tapasin kiinostavankundin jonka nimi oli jeme. mu††a Jeme paljastui tytöksi. dääm. seuraava ''tapaus'' oli iko iko niminen kundi. HMutta hän asyi Utsjoella, mii in helsngi xb joten luovutin. upsista huomasin. kelo oli 13. oln ollut nwtissä aika kaucab..... XD fatzu kyllä riemASTUU, tuumailin. Niin. Gfaij oli yrittänyu soiteaa 21 kertaa. Jakun soitin, hän oli veru angry :<
        -;jmissä olit viimeyön???????????? faija puhasi.
        -biletin ! vastasin.
        -*, faija sanoi.
        -ai, sanoin ja löin luurin korbaam. Vilkaisin kalenteria. Oli sunnuntai. *. huomannea k o u l u a.

        Seraavana päivänä meikkasin. Rankaarsti. Ja painelin kouluun:) tai:(
        Koulussa näin yhen kaverini,sini-annikan.
        -Moi S.A! huudahdin.
        -Kato Iinuskaaki näkköö, Sa virnuili.
        -Juu. Mä lemppasin rabem. ylepilin.
        -Wou. Mä oon veilki jontun kaa, Sa paljasti.
        -Mitesö voit hilluu sen hintin kans vielki??? ihmettelin.
        -en tiijä, Sa nauroi ja kellot soivat. menimme kohti ranskan luokkaa!!!!
        Ranskantunti oli typöylsä. onnex ranskanope ei kysynyt minulta mitään. olinhan juurit lullut sairaaastax)
        Koulu päIvä oppuii pian. Menin nettiin ja jätin läksyt sikseen. jääköö vaikak tekemätä!
        Iskä oli menyt työ markalle sakasaan. hah. on siellä 1kk!:D
        Mneitssä menin tsättiinx) löysin jätkän nimeltä: olle! Sen oikee nimi oli olli... aika kiinostava kundi hmm...:)

        Olle olikin tyttö. Vttu kun kaikki kiinostavat miehet onihan * ajattelin. Elämä opetrtaa, kuten faija samoi:P
        Suljin nein ja kävin nukkumaan:P

        Seuraavana aamuna jouduin taas rahnustalmaan kouluun. Siellä oli SiniAnnkia eli Sini, joka toitotti miulle:
        -Hei iina, mä lemppasin jontun. MÄ LEMPPASIN SEN!!!!
        -Upeeta ,i ahstelin.
        -Mut mist uus jätkä? Sini miurehti.
        -Mulkio mies huolioa, sanoin murheellisena.
        -V*ttu-. Sini tuhtahti. Sitten lähdimme matikanluokkaan:) Koska matikanmaikka on nAmU!!

        Tunnin aikana.... tunnin aikana... PUSSASIN matikanOPEA!!!! hän meni noloksija sanoi:
        -no no iijha....säästä tä,ä koulun jälkeen....
        -hihih, kaikki (jjoap mä) hihitti.

        Koulun jälkeen meni matkian open kanssa käve lylle. Suutelimme ja pidimme kädestä kiinni. oli kivaa;)
        -tule kansani naimisiin, mutisin opealle (markkulle)
        -sitten kun olet 24, markku nauroi.
        -no sitt, sanoin jaerosime.
        seuraavana päivänä olimme ekahdestaan emmekä menneet kouluun:)
        Sillalla Sini soittiö.
        .-mixet ollu koulussa matikan maikka oli!!!! hän kiljui.
        -hä???? mä oli sen kaa! huudiandhin aj löin luurin korvaan. sitten soitin markuullw.
        -Onx sul kaxoissveli??? hÄ???? raivosin.
        .tota... m ä oon sen teijjän amtkina open kaksois veli, markku sanoihäpeillen.
        -Lulta.... huokaisin ja lähdin kiireen vilkkaa markulle.

        markulla me... teimme kaikkea ihanaa:) yöllä menin kotiin.olin yksin ja menin nettiin. cahtiin nimellä varattu Mimmi-93. joku kysyu:
        -Onkoj ärrkeä tullatänäe jos on varrattu???
        o, laitoin vastaukseksi.
        sitten piti lähteä markulle:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe