Viking Linella Tukholmaan -kuinka päästään Junibackeniin?

Veera

Olemme lähdössä Viking LInen laivalla Tukholmaan kahden lapsen (4 ja 5-vuotiaat) kanssa. Aluksi olimme menossa Siljan laivalla, josta olisikin suoraan päässyt Junibackeniin... Mutta kuinkas Viking LInelta, kun satama on "toiselle puolella"? Lähteekö linja-autoa Junibackeniin -kokemuksia? :)

3

1985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiva paikka

Ei kai sieltä suoraan mitään mene.Ensin bussi Slussenille, sieltä T-bana Sergelstorgille ja sitten ratikalla Djurgårdeniin. Slussenilta menee lautta Djurgårdenille, mutta Gröna Lundin viereen, siitä on vielä jonkun matkaa käveltäväksi. Aikaa teillä toki on, sillä Junibacken aukeaa vasta kymmeneltä ja laivahan on perillä paljon ennen. Mites kauan olette kaupungissa? Kannattaa joka tapauksessa ostaa ainakin 24 tunnin bussi/metrokortti, niin ei tarvi joka kulkupelissä sählätä sen maksun kanssa.

• Sanoisin näin

Kävellen Slussenille ja vesibussilla Grönalundiin josta kävellen Junibackenille.

• saklek

Sitäpaitsi Junibacken ei ole maineensa veroinen.
      Jos menette, niin syökää ennen (tai jälkeen) koska niillä sikahinnoilla saa vain mauttomia,kuivia pannukakkuja
      Suosittelen Skansenia paljon enemmän
      Tai SpårvägsMuseum jonka aivan vieressä on LeksaksMuseum
      Ja nämä kaksi viiimeksi mainittua ovat samalla puolen kaupinkia kuin Viking Line

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3645
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3270
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3102
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      47
      2260
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1832
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1809
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1765
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe