Meillä on 6 kk brassi uros ( aikuinen leikattu kääkkä-narttu). Onko kellään antaa vinkkejä millä sisällä merkkailun saisi loppumaan. Koira alkaa olemaan suht sisäsiisti mutta nyt on alkanut ilmetä selvää merkkailua. Koiraa ei voi vielä pariin vuoteen leikkuuttaa. Myös pöydille hypitään kun silmä välttää, sen toivon loppuvan kun tarpeeksi komentaa mutta tuohon merkkailuongelmaan kaipaisin neuvoja..
merkkailu kuriin
2
141
Vastaukset
- periksiantamatta
Koiralle kuri, jotta se oppii kunnioittamaan sinua johtajanaan.
- Jamae1964
Otin hoitooni parson russel terrieri nartun 9kk.Ei ollut sisäsiisti ja pissaili sinne sun tänne.Löysin eläinkaupasta tälläisen suihkeen Cleaner Neutraliser ja suihkuttelin sitä hiukan matoille ja levittelin suihketta paljaille lattioille. Meillä tuo aine tehosi välittömästi ja nyt on koira sisäsiisti. Aine tosin kyllä tuoksuu aika voimakkaalle sitruunalle, mutta parempi sekin kuin siivota jatkuvasti koiran jätöksiä.Aine ei ole vahingoittanut lattiapintoja eikä mattoja ja se ei ole mitenkään vaarallista eläimille. Suosittelen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423