Uusia ystäviä Turusta

joh-

Hei,

Havaihduin tässä siihen, miten vuodet ovat kuljettaneet vanhat ystävät eri puolille Suomea. Nyt olisi siis aika hankkia näitä uusia ystäviä, joiden kanssa viettää vapaa-aikaa ja elää tätä nuoruutta, mitä vielä hetki on jäljellä.

Olen 26-vuotias turkulaisnainen. Puhelias ja avoin. Erityisesti kaipailen seuraa yöelämään, matkusteluun, harrastuksiin ja muuhun vapaa-ajan viettoon.

Laittakaapa viestiä tänne mikäli samankaltaisia Turusta tai lähiympäristöstä löytyy.

14

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • carpe diem

      Itse olen 37-vuotias nainen ja myös ystäviä vailla. Olen aluksi vähän ujo, olen viime vuosina masennuksen yms takia jämähtänyt aika lailla neljän seinän sisälle. Yöelämässä en juuri viihdy, mutta satunnaisesti voni päiväsaikaan piipahtaa vaikkapa siiderillä jossain. Myös kahvitteluun, leffaan, teatteriin, shoppailemaan, kirpputorille, lenkille, marja-/sienimetsään yms olisi kaveri kiva. Käyn silloin tällöin uimassa ja olen miettinyt jotain kansalaisopiston kursseja (tänä vuonna tosin jo myöhäistä), kuten joogaa tai tanssia.

      En ole työelämässä ja liikun pyörällä tai bussilla.

      Myönteisyys, suvaitsevaisuus ja jonkinlainen henkisyys ovat minulle läheisiä arvoja.

      • -ann-

        Hei carpe diem! Täällä vähän samanhenkinen 31-v. nainen. Laitapa viestiä osoitteeseen [email protected], jos luet tämän ystävyys kiinnostaisi.


    • -daria86-

      Moikka

      Täällä olisi yksi 26-v nainen jolla on aivan sama tilanne...kerran sitä vaan havahtui siihen että kaverit on perustaneet jo perheet ja porukka hajaantunut kukin minnekin. Ja itse kun vielä haluaisin elää täysillä tän jäljellä olevan nuoruuden ja olla kokoajan menossa niin sitä menoseuraa ei vaan nykyisin millään tahdo saada.
      Mutta jos tahdot tutustua niin mulle voi kirjoitella [email protected]

    • pikkumyy*89

      Moi
      On 23 vuotias nainen ja asun myös Turussa. Ystäviä ei ole mitenkään liikaa ja osa asuu myös toiseella paikkakunnalla.

      Seuraa kaipaisin myös yöelämään, matkusteluun ja ihan vapaa ajan hengailuun.

      viestiä voi laittaa [email protected]

    • mauku123

      mihin osoitteeseen sulle vois kirjotella?:)

      • mauku123

        siis -joh?


    • linnee123

      Hei täällä myös yksi turkulainen. Ikää on 22 vuotta. Uusia kavereita olisin vailla. Iällä tai millään muullakaan ei niin väliä. Saa laittaa viestiä niin tutustutaan paremmin:)
      [email protected]

    • uusturkulainen1

      Moikka. Olen 20 nuori nainen, kohta vuoden Turussa asustanut korkeakouluopiskelija. Uudet tuttavuudet täältäpäin, mielellään naispuoliset, olisivat enemmän kuin tervetulleita. Luonteeltani olen rauhallinen, hieman oman tien kulkija enkä oikein viihdy isoissa porukoissa, joten kavereita ei ole vielä liiemmin löytynyt. Näin kesän tullen seuraa olisi mukava saada vaikka kahville, leffaan tai terassille =)

    • Mirja

      Laittakaa vapaaehtoiset viestiä jos uusia kavereita/ystäviä ei ole vielä ilmaantunut tai yrittäneiden kanssa kemiat pelanneet. Itse olen 26-vuotias Turkulainen, alunperin Lahdesta vuonna 2006 muuttanut. Nainen, vaateartesaani-opiskelija, puhelias, ei-ujo, shoppailu, muoti, leffat, kahvittelu, ompelu, uskokin, kissat, musiikki, tarjoilija, ranskaa opiskeleva; siinä minua kuvaavia juttuja.
      [email protected]
      FB: Mirja Laitinen

    • true bb

      Asun Turun lähellä. Ois mukava tutustua uusiin ihmisiin. En ole alkup. Varsinais-suomesta kotoisin vaan Itäsuomesta. 28v naimaton mies olen ja en tällä hetkellä töissä, mutta kovasti töitä etsin Turusta. Samankaltaisia ajatuksia ollu kuten viestissäsi kuvailit. mun osote on: [email protected]

    • Kyynel

      Täälä On Sulle Tummanruskeet Nappi Silmät Ja ruskeet hiukset omaava 37vuotias Kohtelias,Komea,Mukava,tunteellinen,hellyydenkipee,suudelmienkipee Ja Hyväkroppainen luotettava Todella Yksinäinen Mies SUOMEN Turusta Joka Etsii Sinua Nainen kuka haluut olla se maailman onnellisin nainen ja kaipaat hellyyttá,suudelmia ym kuten erotiikkaa eli Seksiá niin ota yhteyttá ja otetaan yhdessá selváá mitá Rakkaus todella on. Niin pidán sua kainalossani kun kaipaat lámpóá annan suudelmia,hellyyttá,Rakkautta ym ja vien sinut taivaisiin kun haluut seká kuivaan kyyneleesi kun itket mutta ota yhteyttá ja teen susta sen maailman onnellisemman naisen [email protected]

    • Minä vain

      Minäkin haluaisin tutustua uusiin ihmisiin Turussa. Olen kohta 32 täyttävä naisihminen.
      Seuraa haluaisin esim elokuviin, teatteriin, kaikenlaisiin pieniin tapahtumiin, grillailemaan, biljardin peluuseen ja miksei nyt yöelämäänkin mutta mikään bilehile en ole.
      Saat olla kumpaa sukupuolta vaan & mielellään 25 vuodesta ylöspäin
      kirjoittele [email protected]

    • ------------

      Moikka,

      Täällä olis yks turkulainen nainen myös, jolla samanlaiset intressit. Laitahan viestiä [email protected]

    • mandiina82

      moikka kaikille!
      täällä kans just täyttänyt 32 vuotias,avioliitossa oleva nainen ja kaipailisi ystäviä kahvitteluun,yöelämään ja kaikkeen muuhunkin yhdessä tekemiseen..
      olen iloinen,avoin,huumorintajuinen
      tykkään kuunnella rokkia mutta kaikki muutkin menee
      olisi kiva saada uusia kavereita kun kaikki jotenkin vaan hävinneet ajan myötä jonnekkin..mulle saa kirjoitella [email protected]

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe