Mitä pelejä suosittelette?

seikkailupelejä

Eli olen nykyisin aivan hulluna kaikennäköisiin seikkailu/toiminta -peleihin, missä on päätehtävien ohella myös sivutehtäviä, tai sijoittuu menneisyyteen ynnä muuta. Esimerkiksi Assassin's Creedit kaikki aivan mahtavia, Unchartedit, Red Dead Redemption, Tomb Raiderit..

Mitä pelejä te suosittelisitte minulle pelattavaksi PC:llä, jotka tavallaan sijoittuu villiin länteen, menneisyyteen muuten, nykyaikaan jossa tutkitaan menneisyyttä ja esim. muinaisia temppeleitä ja aarteita ja niin edelleen? Ja vapaamaailma sivutehtävineen aina extraa. Olen kuullut, että Fallout 3 olisi mukava peli, mutta en ole oikein jaksanut vaivautua kokeilemaan, kannattaako?

Eli ei kun ehdotuksia tulemaan!

38

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mcvegelius=psn id

      No jos sivu tehtäviä niin dead island ja
      Haluaisitko pelata red dead redemptionia

    • mimer

      ehdottomasti fallout 3 tai vegas. menee useampi viikko pelatessa ne läpi

    • ehkäpä??

      assasin creed 3?

      • ehkäpä??

        Mcvegelius oot vissii mun ps3 kaveri


      • uliuliuu

        Jak & Daxter pelit on vanhoja, mutta vieläkin kivoja. Ei oo oikeen kokemusta noista peleistä, mutta uskoisin, että on todella paljon juuri tuollaisia pelejä


    • playa2

      Dead island ja Far Cry 2

    • Call of Juarez

      varsinkin osa 2 Bound in Blood (joka oikeastaan olisi tarkoitettu ennen osaa 1) on varsin hieno länkkäripeli, johon liityy myös aarreteema. Oikeastaan varsin elokuvamainen.
      Osa 3 on vielä kokeilematta.

      Tuo Assassins Creed-sarja on todella mahtava kaikkineen.

      Tuli mieleen myös tuo Operation Flashpoint kaikkine (myös suomenkielisine) laajennuksineen... Itse tykkäsin kovasti.

      Stalker taas sijoittuisi synkkään ydinsodanjälkeiseen tulevaisuuteen, mutta kenttää on tallattavaksi.

    • solid snake

      Kokeile Metal Geareja.

    • kalle

      amensia on paras seikkailu peli:D maksaa joku 20e (eli euroa) nykään kai?:D eli ei paha mun arvio sana 4/5

    • Kiol

      Reppu selkään ja maailmalle

      • Reppuli!

        Repusta reppuliin ja siitä hobittiin. Itse tykkäsin pelistä kovin. Ei ehkä järin haastava mutta ihan letkeä seikkailupeli ajankuluksi. Tosin aloittajan pelimieltymyksiä tarkasteltuani en ole ihan varma, putoaako tämä pelattavien joukkoon. Suosittelempahan silti kun itse pidin siitä niin paljon. Pidän pelistä vielä nykyäänkin vaikka se vanha jo onkin =)

        Muita paljon pelaamiani pelisarjoja on sitten ainakin fablet, joista myös olen pitänyt paljon. Saa tehdä ja touhuta kaikkea maan ja taivaan väliltä ja omat valinnat vaikuttaa siihen mikä hahmosta kasvaa. Syömällä pajon lihoo ja olemalla ilkeä kaikki alkaa pelkäämään yms. Fable 2 ei liene pc versiona ollenkaan mutta 1 ja 3 ilmeisesti löytyy. Vaikea sanoa kun en ole pc:n pelimaailmaan perehtynyt ollenkaan. Mutta ehkäpä myös joku konsoli-ihminen lueskelee tätä juttua, joten laitetaan nyt nämä tänne.

        Lisäksi sitten tuolla myöhemmin jo mainitut zeldat, sekä final fantasyt. Ja totta kai se skyrim ja koko muu sarja!

        http://www.youtube.com/watch?v=TlhuJ6IeIZE
        http://www.youtube.com/watch?v=UTVzJZCVVV4


      • Unohtui...
        Reppuli! kirjoitti:

        Repusta reppuliin ja siitä hobittiin. Itse tykkäsin pelistä kovin. Ei ehkä järin haastava mutta ihan letkeä seikkailupeli ajankuluksi. Tosin aloittajan pelimieltymyksiä tarkasteltuani en ole ihan varma, putoaako tämä pelattavien joukkoon. Suosittelempahan silti kun itse pidin siitä niin paljon. Pidän pelistä vielä nykyäänkin vaikka se vanha jo onkin =)

        Muita paljon pelaamiani pelisarjoja on sitten ainakin fablet, joista myös olen pitänyt paljon. Saa tehdä ja touhuta kaikkea maan ja taivaan väliltä ja omat valinnat vaikuttaa siihen mikä hahmosta kasvaa. Syömällä pajon lihoo ja olemalla ilkeä kaikki alkaa pelkäämään yms. Fable 2 ei liene pc versiona ollenkaan mutta 1 ja 3 ilmeisesti löytyy. Vaikea sanoa kun en ole pc:n pelimaailmaan perehtynyt ollenkaan. Mutta ehkäpä myös joku konsoli-ihminen lueskelee tätä juttua, joten laitetaan nyt nämä tänne.

        Lisäksi sitten tuolla myöhemmin jo mainitut zeldat, sekä final fantasyt. Ja totta kai se skyrim ja koko muu sarja!

        http://www.youtube.com/watch?v=TlhuJ6IeIZE
        http://www.youtube.com/watch?v=UTVzJZCVVV4

        Ja miten hemmetissä saatoinkaan unohtaa... tietenkin DRAGON AGET!!! Etenkin origins oli aivan mielettömän loistava. Kakkonen nyt sitten oli vähän... jos ei muuten niin ainakin itseään toistava grafiikoiden puolesta... Vaan kyllähän sekin on tullut pelattua jo pariin otteeseen läpi :D


    • elders scrolls v eli skyrim on kyllä tosi hyvä peli

    • Dildis

      The Secret of Monkey Island 1 ja 2 pitäisi oikeastaan kuulua jo jokaisen yleissivistykseen!

    • Ölspark

      Assassin's Creed sarja ja nyt sen viimeisin osa on loistavaa tavaraa ja Urpo98 jo mainitsikin Skyrimin.

    • rand1

      Skyrim, assansi´n´s creed 3, fallout: new vegas, far cry 2 ja tulossa oleva far cry 3,
      Ja sitten vähän assansin´s creedin kaltainen kohta ilmestyvä watch dogs

    • Minusta Koita Monsterhunter 3 Ultimatee tulee wii u tai iha normia ta geetä

    • ylapaallikko

      Pelisuositukseni on jo jonkinverran ikää saanut, sellainen kuin Soul Reaver. Tyyliltään voisi verrata God of Wariin mutta sijoittuu pimeälle keskiajalle vampyyrien ja vampyyrienmetsästäjien aikaan. Pelaat jo kerran kuolleena... hahmona, joka ei oikeastaan voi kuolla vaan luisuu vain elävästä maailmasta henkien maailmaan.

      Lisäksi löytyy aikamatkustusta, monimutkaista juonikuviota ja vieläkin upeasti kirjoitettua ja näyteltyä dialogia.
      Jos osaat antaa anteeksi iän ja kömpelöt kontroolit (gamepadilla paljon sujuvampi) niin hyvä peli on.

      Fallout 3 on kyllä erinomainen peli. Itse olen hukannut enemmän aikaa Skyrimiin koska Fallout kolmosessa tulee välillä vastaan aivan liikaa vatsaani kääntäviä tilanteita...

    • oooooooooo1

      Legend of Zeldat

    • Tosijut

      Oletko kokeillut Alan Wake tai Alone In The Dark pelejä.

    • Far Cry 3

      Suosittelen Far Cry 3:sta. Siinä on päätehtäviä ja ns sivutehtäviä. Aarteita voi keräillä mereen uponneista veneistä yms... Voi valloittaa kyliä ja peli on melko vapaa muotoinen.

    • Far Cry 2

      Minä suosittelen Far Cry 2 ja Far Cry 3:sta.ne on mun mielestä parhaat pelit,ja vielä MW 3

    • lolman1

      OMG, guys, I've just got my free Minecraft giftcode!

      >> Minecraftgiftcodes.me

    • Dead Souls

      Dead Souls varsinkin ps:llä haastava peli

    • medal of honor fni

      tota siis Medal of honor risinf sun
      Gran turismo3
      ja
      Se peli missä lennetään usalaisella hävittäjällä oli varmaankin muistaakseni nimeltää combat leader
      ja sitten buzz pelit

    • suosittelen batman arkham asylym ja batman arkham city pelejä jos vähääkään kiinnostaa batman. kato vaikka youtubesta gameplay videoita ja lue parit arvostelut ;)

    • runeeeee3
    • kopoti 1

      Villi Länsi on pois muodista, Erkki! Sivutehtävänä voisit vähän miettiä mitä tehdä metsäpoika Silvinhon kannsa tuolla villissä, niin villissä idässä! Kopoti, kopoti!

    • tuttisuu66666
    • apinasd
    • asdarr3
    • legacy1

      Uncharted 1, 2 ja 3.

      Pelien helmiä joita et voi missata!

    • juhizz_90

      Uncharted 1,2,3 se olla pitää!:) ja just cause 2 kans seikkailu räiskintä,avaramaailma

    • ,,,

      far cry 3,,

    • pc rules

      Far Cry 2 eikä maksa kun joku 10€

    • bentleysavesthegang

      Sly 4....

    • alejalehandroo

      Far cry 3 on hyvä, ja falloutit

    • kysyjä?

      Onkohan tuo batman arkham asylum hyvä peli VASTATKAA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      368
      3491
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2499
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      126
      1775
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1127
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      49
      1117
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      161
      1085
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1053
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      904
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      836
    Aihe