Sain 2 viikkoa sitten poikavauvan, ja siitä saakka oon nimiä miettiny. Isän kanssa en siis ole yhteyksissä, vauva tuli yllätyksenä, eikä ollut toivottu. Olen 18-vuotias ja melkeinpä kaikki vastuu lapsesta on mulla. Tää nimiongelma nyt ensin pois alta pitäis saada. Opiskelemaan lähden Yhdysvaltoihin vuoden päästä, ja pysyvä työpaikka pitäis löytyy sieltä, joten sellainen nimi mikä olisi kansainvälinen, eikä tuottaisi sitten siellä ongelmia. Pituus on yks ja sama, joten nimiä tulemaan!
NIMI POJALLE!
6
411
Vastaukset
- -ada-
Max
Daniel
Erik
Frans
Kian
Liam
Oliver
Patrik
Eliah - jokin näistä?
Itse valitsisin nimeksi kansainvälisen (kuten olet itsekin ajatellut), mutta myös sellaisen mikä kävisi suomessakin ilman suurempaa kummastusta. Tässä jotain ehdotuksia:
Oliver, Alexander, Leonardo, Sebastian, Benjamin,
Jos nimen ei tarvitse sopia suomalaiseen suuhun niin hyvin tässä jotain ehdotuksia:
Jayden, Mason, Nate, David, James
Toiseksi tai kolmanneksi nimeksi valitsisin jonkun suomalaisen nimen, lapsi kun kerran on suomalainen. Ulkomailla asuessa se toisi mielestäni kivasti esille suomalaisia juuria.
En tiedä miellyttääkö mikään näistä nimistä sinua kun et hirveästi kertonut millaisesta pidät. Toivottavasti näistä on kuitenkin jotain apua. - jenna.
Elias
Amos
Jakob
Lucas
Alexis
Saska
Noah
Hugo - Kari Taalasmaa
Rane
Pera
Keke
Mara
Jorma
Yrjö
Urpo
Prinssi Albert
Jörö-Jukka
Sonni - Pojalle
Alec
Eric
Leon
Mattias
Elia
Theo
Marc, Marcus
Robert
Samuel
Thomas
William - Seppo Taalasmaa
Miehekkäitä nimiä:
SONNI¨
KARJU
tai
HURTTA
t. Pontikka-Seppo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275705
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3952489- 1312400
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 56966
- 10942
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8932- 51872
- 76795
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101755