Sain 2 viikkoa sitten poikavauvan, ja siitä saakka oon nimiä miettiny. Isän kanssa en siis ole yhteyksissä, vauva tuli yllätyksenä, eikä ollut toivottu. Olen 18-vuotias ja melkeinpä kaikki vastuu lapsesta on mulla. Tää nimiongelma nyt ensin pois alta pitäis saada. Opiskelemaan lähden Yhdysvaltoihin vuoden päästä, ja pysyvä työpaikka pitäis löytyy sieltä, joten sellainen nimi mikä olisi kansainvälinen, eikä tuottaisi sitten siellä ongelmia. Pituus on yks ja sama, joten nimiä tulemaan!
NIMI POJALLE!
6
380
Vastaukset
- -ada-
Max
Daniel
Erik
Frans
Kian
Liam
Oliver
Patrik
Eliah - jokin näistä?
Itse valitsisin nimeksi kansainvälisen (kuten olet itsekin ajatellut), mutta myös sellaisen mikä kävisi suomessakin ilman suurempaa kummastusta. Tässä jotain ehdotuksia:
Oliver, Alexander, Leonardo, Sebastian, Benjamin,
Jos nimen ei tarvitse sopia suomalaiseen suuhun niin hyvin tässä jotain ehdotuksia:
Jayden, Mason, Nate, David, James
Toiseksi tai kolmanneksi nimeksi valitsisin jonkun suomalaisen nimen, lapsi kun kerran on suomalainen. Ulkomailla asuessa se toisi mielestäni kivasti esille suomalaisia juuria.
En tiedä miellyttääkö mikään näistä nimistä sinua kun et hirveästi kertonut millaisesta pidät. Toivottavasti näistä on kuitenkin jotain apua. - jenna.
Elias
Amos
Jakob
Lucas
Alexis
Saska
Noah
Hugo - Kari Taalasmaa
Rane
Pera
Keke
Mara
Jorma
Yrjö
Urpo
Prinssi Albert
Jörö-Jukka
Sonni - Pojalle
Alec
Eric
Leon
Mattias
Elia
Theo
Marc, Marcus
Robert
Samuel
Thomas
William - Seppo Taalasmaa
Miehekkäitä nimiä:
SONNI¨
KARJU
tai
HURTTA
t. Pontikka-Seppo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka922999GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831122
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511015Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!31974- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
- 71770