hei,
millainen omaisuus minimissään täytyy olla jotta pääsee asumaan uuteen-seelantiin?
ja onko siellä samanlainen systeemi kuin australiassa että pitää olla työ viisumi jos ei ole suurta omaisuutta?
asumaan uuteen-seelantiin
6
2194
Vastaukset
- investorvisa
Voit anoa investor taikka investor plus viisumia. Investor viisumia varten tarvitset 1.5 miljoonaa NZ$. Investor plus viisumia varten tarvitset 10 miljoonaa ja rahat on siis siis sijoitettava Uuteen Seelantiin. Muitakin ehtoja ja vaatimuksia on jotka tulee tayttaa, mutta jos rahasta ei jaa kiinni, niin olet jo aika lahella unelmasi toteutumista.
- 321321
siis saahan tanne tulla asumaan vaikka turistiviisumilla, mutta tama meinaa ettet ikina saa kansalaisuutta ja turistiviisumilla pitaa aina todistella etta on varaa olla maassa tekematta toita.
Haluatko tulla tanne elakepaivia viettamaan vai kiinnostaako jossain vaiheessa tyonteko? Olisiko mahdollisuus saada tyoviisumia tanne? Se hyva puoli tassa maassa on etta suomalaisille kaikki viisumit on ilmaisia...ainoastaan pitaa maksaa kaikki viisuminhakemiseen liittyvat lisakulut kuten lekuritodistukset ja rikosrekisterit yms.
kokeileppa tutkailla immigrationin sivuja, ne taitaa tietaa parhaiten
www.immigration, govt.nz
ja terveisia uudesta seelannista! - sy Snoopy
Oleskelin Uudessa-Seelannissa lähes 2 v. Muistaakseni, jos sijoittaa 1 mij € ei kysytä ikää, terveyttä, ammattia eikä koulutusta. Uudistuvat kotisivut www.snoopy.fi
- sy Snoopy
Sorry, muistin väärin. Se summa taisikin olla noin 6 milj €.
- kohti uutta
entäs jos avioituu jonkun kanssa joka on uudesta-seelannista? saako silloin kansalaisuuden?
- joo, saa
saa luullakseni ensin tyoluvan, myohemmin pysyvan oleskeluluvan ja sitten 5 vuotta pysyvan oleskeluluvan kanssa taalla asuttuaan voi anoa kansalaisuutta. Mutta siis avioliiton kautta paasee kaikkein helpoiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39584Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t218512- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492