Mies ja paku vapaana pieniin kuljetuksiin pääkaupunkiseudulla ja sovittaessa pidemmällekkin.Sortti ym reissut onnistuu edullisesti Soittele 0468454816
Mies ja paku
6
237
Vastaukset
- kreikan malli
Kai sulla on vakuutukset kunnossa ja verot maksat eikös juu.
- hkjugft
Ja liikennelupa ?
- sdfsfds
Ihme porukkaa... tarjotaan ihan selvällä suomenkielellä miestä ja pakua... ja porukka rupeaa kyselemään vakuutuksia, veroja ja liikennelupia.
Lukekaa uudestaan: mies ja paku. Toistan: mies ja paku - aasdfsdgsdfg
Lue itse: vakuutukset, verot ja liikennelupa? Toistan: vakuutukset, verot ja liikennelupa?
- KatjaJ1
Meillä olisi nyt vkonloppuna mies paku tarvetta muuton puitteissa: eli kamat jo jo pakattu ja kaikki laatikot oma perheemme hoitoo varstoihin eivät tule muuton mukana, mutta seuraavat tavarat pitäisi muuttaa Helsingistä Ruoholahdesta, kerrostalo 4. krs. Taivassaloon Turun lähellä 214 km (lähtöpäässä meiltä vähintää 2-3 tavaroita kantamassa autoon ja toisessa päässä vähintää 1 purkamassa tavaroita varastoon, joka maa tasolla, meillä myös kipikärry). Seuraavat tavarat:
kirjoituspöytä ja tuoli
keittiön pöytä josta jalat saa irti ja tuolit 6 kpl
sermi
pieni puinen koristearkku
4 vanhaa kaksiosaista peilikaappia
jos mahtuu niin yksi 2 ja yksi 3 istuttavat kevyet sohvat
3-4 pyörää
2-4 muuta tavaraa
perheejäsenemme Suomen päässä hoitavat/auttavat muutossa yllämainitun mukaan, saisinko tarjouksen paljonko maksaa; itse olemme nyt Espanjassa asumassa ja voitko vahvistaa meille tänne, paljonko muutto kaikkinensa kauttasi maksaisi. Vahvistamme heti, tuleeko soppari. Meidän puh. 34 687 142 907 tai 34 687 142 908, soita huomiseen mennessä, olemme pyytäneet vahvistamaan eri tarjoukset huomiseksi. Kiitokset. - aattele ite
On meitä joka lähtöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409