GOOGLE EI ENÄÄ LÖYDÄ STARA HOTELLIA EIKAI LOPETETTU

Aito Lelukauppias

Jos on uutta tietoa ilmoilkee. -- STARA HOTELLIN AITO LELUKAUPPIAS

37

949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EMT KERRONKO++??

      Jos on uutta tietoa ilmoiltelkaa (y)

      • vastaus on tässsää.

        Ei oo lopetettu. Osoite on starahotelli.fi tai starahotelli.com en muista. Olin staras vähä aikaa sitte oon miukumauku siellä. Mutta starassa on menossa päivitys. Joten käyn Prota. HUOM! Prohotelli.net issä voi nyt ratsastaa!!!! :D


      • Just12

        niinpä


      • ProHotelli lanittaja
        vastaus on tässsää. kirjoitti:

        Ei oo lopetettu. Osoite on starahotelli.fi tai starahotelli.com en muista. Olin staras vähä aikaa sitte oon miukumauku siellä. Mutta starassa on menossa päivitys. Joten käyn Prota. HUOM! Prohotelli.net issä voi nyt ratsastaa!!!! :D

        Muuten käyn proossa myös oon siel 1020 pisteine, se on ollu se ratsastaminen siel pitkää


      • haloo4
        vastaus on tässsää. kirjoitti:

        Ei oo lopetettu. Osoite on starahotelli.fi tai starahotelli.com en muista. Olin staras vähä aikaa sitte oon miukumauku siellä. Mutta starassa on menossa päivitys. Joten käyn Prota. HUOM! Prohotelli.net issä voi nyt ratsastaa!!!! :D

        TIEDOKS ET PROOS ON VOINU AINA RATSASTAA! JA MENKÄÄ SINNE SIEL ON NYT ESTEITÄ JA KAIKEE MUUTAKI NIIKU MUISSAKI HOTELLEISSA MUT PAREMPI!Ja te jotkut sanotte et starahotellin huoneet menee paljon helpommin top50 listalle ja et proos on liikaa tyyppejä nii ei mee! VÄÄRIN! JUST TOISTEPÄIN SIELLÄ EI OLE TODELLAKAAN PALJON TYYPPEJÄ!VITTU SAATANA SENTÄÄN !


      • Namuti
        haloo4 kirjoitti:

        TIEDOKS ET PROOS ON VOINU AINA RATSASTAA! JA MENKÄÄ SINNE SIEL ON NYT ESTEITÄ JA KAIKEE MUUTAKI NIIKU MUISSAKI HOTELLEISSA MUT PAREMPI!Ja te jotkut sanotte et starahotellin huoneet menee paljon helpommin top50 listalle ja et proos on liikaa tyyppejä nii ei mee! VÄÄRIN! JUST TOISTEPÄIN SIELLÄ EI OLE TODELLAKAAN PALJON TYYPPEJÄ!VITTU SAATANA SENTÄÄN !

        PRO ON LOPETETTU JO AIKOJA SITTE


    • Lelukauppias aito

      Juu stara ei enää löydy millään nimellä -- en ole tyhmä

    • Stara :(

      En pääse minäkään, kai se on lopetettu :(

    • Purkkapallo

      En pääse sinne ku kirjotan googleen että Stara Hotel, mutta miksei ne ilmottanu uutisissa että se lopettettais? :( Ainakin hyvät muistot jää mieleen :)

    • patsakari

      Miksi,stara ei ole. auki. tiedättekö te :patusakari prohotellista :(((((((((:8:(:(

      • ssssd

        ok


      • joh
        ssssd kirjoitti:

        ok

        moi


    • RetroJätkä

      Hmm, Starasta en tiedä..
      Mutta tässä pari retroa näin jos ei tiedä minne enää mennä.

      ProHotelli.net on ihan ok 5000 kolikkoo alussa hyvät staffit
      Sitten on ankanmaa.dy.fi En suosittele, lagii paljon ja porttarit aika herkästä.
      Sitten on olemassa tuulihotelli.com/tuulihotelli.net on kyllä ihan hyvä alussa tulee 1000 kolikkoa ja hyvät kerikset joka viikonloppu.
      On hotelli.mustikka.com se oli entinen retroni mutta lopetin sen D:
      Sitten jos haluaa pelata täysin laillista vanhaa retroa suosittelen: habbo.fi

      • TaikaJamppa

        Habbo.fi ei ole retro xD


    • ErittäinTietoinen

      Tuo Habbo on mennyt ihan perseiluksi nykyään. Kaikkea pitää ostaa.

      • peppumies3

        nii siä ei saa kolikoita ja suurin osa sanoistaki mitä siä yrittää sanoo nii sanojen siaan ilmestyy vaan jotaki lukon kuvii


    • juuuu ei staraaa oo enäää!! etin ja etin varm. 1h! EI OO!
      se on lopetettu:((

    • KivaTyyppi :)

      Stara hotellion yhdistynyt pro hotellin kanssa...

      • lolza

        Eihän ole trololol :D Edelleen tiiä miks oon täs osios.


    • proo2

      proo lagii

    • llllll1

      ok

    • ÄSSÄ Mix

      Ei se osote juttu oo starahotelli.fi eikö starahotelli.com se voi olla et se on net.starahotelli tai www.starahotelli.fi :/

      • TaikaJamppa

        Ei oo .net , koska Chrome ei löydä sitä.


    • YOLOSWAGGIE

      mitä tarkottaa yolo ja swag?XD

    • TaikaJamppa

      Starahotelli.com menee jolleki iha uppo-oudolle sivulle ja starahotelli.fi taas ei toimi ja kysyy tarkotitko .com. Proosta sen verra että seki on suljettu. Että jippii. Itte pelailen Juvoa aina ku se toimii sit joskus Fresh Hotelliakin.

      • haloo4

        OIKEESTI VITTU HERÄTKÄÄ JO!PROO TOIMII!:Prohotelli.dy.fi mut se on nyt vaan tauolla eli suljettu IHAN HETKEKS se avataan taas kohta!


    • kovis1999

      tiedätteköpro tyyppii nimeltä kovis1999 olin pro hotellissa noin vuoden kun huomasin että proo on poistettu sitten aloitin habbon ja huomasin että rahakin pitää ostaa (proossa ei tarviinnu ostaa) habbo on menny ihan liian pitkälle en suosittele habbo hottellia

    • Stara on viel olemas

      stara hotel on viellä löydän sen kun kirjotan stara hotelli beta silse mulla löytyy oon muute starassa nimellä Nalli pyytäkää kamuks!

    • KIITTI VAAN HABBO!!!

      Minäkään en harmikseni löydä Stara Hotellia? Epäilen että Habbo uhan haastaa Staran myös oikeuteen niinkuin Pro Hotellille kävi.. -.- Nyt ajattelin mennä sitten
      Habboon vaikka oon hyvin vihainen sille paikalle. Mutta mitään muutakaan saman kaltaista paikkaa en tiedä! Harmittaa ihan pirusti ku ei oo proota.. Tai Staraa. Ehin olemaan Starassa 2 päivää. :( Elämäni on pihalla, kiitos vai Habbo Hotelli!!!!!! >.

      • Jes.StaraOnLopetettu

        Voi raukkaa. onko sulla noin ankea elämä jos se on pilalla ku yks RETRO jotka on kiellettyjä lopetettiin?


    • Kylläse stara löytyy kirjotat vaan starahotelli.eu

    • Tässä tietoa.. :(

      Ei, ei löydy Staraa enää.. Oon kokeillu kaikkea, Stara Hotelli.eu, Stara Hotelli.com Stara Hotelli.fi Kaikkea! Ei, Stara on lopetettu.. :( Habbo taas vaihteeksi syyllinen! Kaikkeen on aina Habbo syypää. Olen 9.v likka ja tekis mieli murhata Habon tekiä? Pakko uhkailla oikeuteen laittamisesta..

    • juus

      vittu pelasin staraa viimeks 2 tuntii sittee

    • stara-kävijä

      Minä pääsen käykää staran face sivuilla siellä on linkki staraan :)

    • Linkittäjä
    • tomppa11

      löysin sen ask.comin kautta

    • tomppa11

      löysin sen stara hotellin mutta sitä päivitetään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2885
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      968
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      291
      937
    4. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      5
      912
    5. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      881
    6. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      824
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      38
      801
    8. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      787
    9. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      31
      780
    10. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      64
      764
    Aihe