Jos on uutta tietoa ilmoilkee. -- STARA HOTELLIN AITO LELUKAUPPIAS
GOOGLE EI ENÄÄ LÖYDÄ STARA HOTELLIA EIKAI LOPETETTU
37
957
Vastaukset
- EMT KERRONKO++??
Jos on uutta tietoa ilmoiltelkaa (y)
- vastaus on tässsää.
Ei oo lopetettu. Osoite on starahotelli.fi tai starahotelli.com en muista. Olin staras vähä aikaa sitte oon miukumauku siellä. Mutta starassa on menossa päivitys. Joten käyn Prota. HUOM! Prohotelli.net issä voi nyt ratsastaa!!!! :D
- Just12
niinpä
- ProHotelli lanittaja
vastaus on tässsää. kirjoitti:
Ei oo lopetettu. Osoite on starahotelli.fi tai starahotelli.com en muista. Olin staras vähä aikaa sitte oon miukumauku siellä. Mutta starassa on menossa päivitys. Joten käyn Prota. HUOM! Prohotelli.net issä voi nyt ratsastaa!!!! :D
Muuten käyn proossa myös oon siel 1020 pisteine, se on ollu se ratsastaminen siel pitkää
- haloo4
vastaus on tässsää. kirjoitti:
TIEDOKS ET PROOS ON VOINU AINA RATSASTAA! JA MENKÄÄ SINNE SIEL ON NYT ESTEITÄ JA KAIKEE MUUTAKI NIIKU MUISSAKI HOTELLEISSA MUT PAREMPI!Ja te jotkut sanotte et starahotellin huoneet menee paljon helpommin top50 listalle ja et proos on liikaa tyyppejä nii ei mee! VÄÄRIN! JUST TOISTEPÄIN SIELLÄ EI OLE TODELLAKAAN PALJON TYYPPEJÄ!VITTU SAATANA SENTÄÄN !
- Namuti
haloo4 kirjoitti:
TIEDOKS ET PROOS ON VOINU AINA RATSASTAA! JA MENKÄÄ SINNE SIEL ON NYT ESTEITÄ JA KAIKEE MUUTAKI NIIKU MUISSAKI HOTELLEISSA MUT PAREMPI!Ja te jotkut sanotte et starahotellin huoneet menee paljon helpommin top50 listalle ja et proos on liikaa tyyppejä nii ei mee! VÄÄRIN! JUST TOISTEPÄIN SIELLÄ EI OLE TODELLAKAAN PALJON TYYPPEJÄ!VITTU SAATANA SENTÄÄN !
PRO ON LOPETETTU JO AIKOJA SITTE
- Lelukauppias aito
Juu stara ei enää löydy millään nimellä -- en ole tyhmä
- Stara :(
En pääse minäkään, kai se on lopetettu :(
- Purkkapallo
En pääse sinne ku kirjotan googleen että Stara Hotel, mutta miksei ne ilmottanu uutisissa että se lopettettais? :( Ainakin hyvät muistot jää mieleen :)
- patsakari
Miksi,stara ei ole. auki. tiedättekö te :patusakari prohotellista :(((((((((:8:(:(
- ssssd
ok
- joh
ssssd kirjoitti:
ok
moi
- RetroJätkä
Hmm, Starasta en tiedä..
Mutta tässä pari retroa näin jos ei tiedä minne enää mennä.
ProHotelli.net on ihan ok 5000 kolikkoo alussa hyvät staffit
Sitten on ankanmaa.dy.fi En suosittele, lagii paljon ja porttarit aika herkästä.
Sitten on olemassa tuulihotelli.com/tuulihotelli.net on kyllä ihan hyvä alussa tulee 1000 kolikkoa ja hyvät kerikset joka viikonloppu.
On hotelli.mustikka.com se oli entinen retroni mutta lopetin sen D:
Sitten jos haluaa pelata täysin laillista vanhaa retroa suosittelen: habbo.fi- TaikaJamppa
Habbo.fi ei ole retro xD
- ErittäinTietoinen
Tuo Habbo on mennyt ihan perseiluksi nykyään. Kaikkea pitää ostaa.
- peppumies3
nii siä ei saa kolikoita ja suurin osa sanoistaki mitä siä yrittää sanoo nii sanojen siaan ilmestyy vaan jotaki lukon kuvii
juuuu ei staraaa oo enäää!! etin ja etin varm. 1h! EI OO!
se on lopetettu:((- KivaTyyppi :)
Stara hotellion yhdistynyt pro hotellin kanssa...
- lolza
Eihän ole trololol :D Edelleen tiiä miks oon täs osios.
- proo2
proo lagii
- llllll1
ok
- ÄSSÄ Mix
Ei se osote juttu oo starahotelli.fi eikö starahotelli.com se voi olla et se on net.starahotelli tai www.starahotelli.fi :/
- TaikaJamppa
Ei oo .net , koska Chrome ei löydä sitä.
- YOLOSWAGGIE
mitä tarkottaa yolo ja swag?XD
- TaikaJamppa
Starahotelli.com menee jolleki iha uppo-oudolle sivulle ja starahotelli.fi taas ei toimi ja kysyy tarkotitko .com. Proosta sen verra että seki on suljettu. Että jippii. Itte pelailen Juvoa aina ku se toimii sit joskus Fresh Hotelliakin.
- haloo4
OIKEESTI VITTU HERÄTKÄÄ JO!PROO TOIMII!:Prohotelli.dy.fi mut se on nyt vaan tauolla eli suljettu IHAN HETKEKS se avataan taas kohta!
- kovis1999
tiedätteköpro tyyppii nimeltä kovis1999 olin pro hotellissa noin vuoden kun huomasin että proo on poistettu sitten aloitin habbon ja huomasin että rahakin pitää ostaa (proossa ei tarviinnu ostaa) habbo on menny ihan liian pitkälle en suosittele habbo hottellia
- Stara on viel olemas
stara hotel on viellä löydän sen kun kirjotan stara hotelli beta silse mulla löytyy oon muute starassa nimellä Nalli pyytäkää kamuks!
- KIITTI VAAN HABBO!!!
Minäkään en harmikseni löydä Stara Hotellia? Epäilen että Habbo uhan haastaa Staran myös oikeuteen niinkuin Pro Hotellille kävi.. -.- Nyt ajattelin mennä sitten
Habboon vaikka oon hyvin vihainen sille paikalle. Mutta mitään muutakaan saman kaltaista paikkaa en tiedä! Harmittaa ihan pirusti ku ei oo proota.. Tai Staraa. Ehin olemaan Starassa 2 päivää. :( Elämäni on pihalla, kiitos vai Habbo Hotelli!!!!!! >.- Jes.StaraOnLopetettu
Voi raukkaa. onko sulla noin ankea elämä jos se on pilalla ku yks RETRO jotka on kiellettyjä lopetettiin?
Kylläse stara löytyy kirjotat vaan starahotelli.eu
- Tässä tietoa.. :(
Ei, ei löydy Staraa enää.. Oon kokeillu kaikkea, Stara Hotelli.eu, Stara Hotelli.com Stara Hotelli.fi Kaikkea! Ei, Stara on lopetettu.. :( Habbo taas vaihteeksi syyllinen! Kaikkeen on aina Habbo syypää. Olen 9.v likka ja tekis mieli murhata Habon tekiä? Pakko uhkailla oikeuteen laittamisesta..
- juus
vittu pelasin staraa viimeks 2 tuntii sittee
- stara-kävijä
Minä pääsen käykää staran face sivuilla siellä on linkki staraan :)
- Linkittäjä
Hei tässä on linkki :) : http://starahotelli.eu/ en tiiä toimiiko.
- tomppa11
löysin sen ask.comin kautta
- tomppa11
löysin sen stara hotellin mutta sitä päivitetään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448229Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442224Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262102- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811657- 321327
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860