yli viisikymppiselle naiselle? MIten tämän ikäiset ihmiset löytävät toisensa? Vai ovatko kaikki vain itsekseen...?
(Nyt ei sitten ole puhe panomiehestä.)
Mistä löytyisi mies
58
335
Vastaukset
Maailma on täynnä miehiä.
Pelkällä koukulla ei voi kalastaa, joku mato siihen pitää laittaa.- nimim. epätietoinen
Helppo vastaus, vastauslogiikkaa jolla voi vastata milloin vain mihin vain. (Ihme että kysymyksiä silti vielä kuitenkin on.) Kiitos kuitenkin osallistumisesta. ;o)
nimim. epätietoinen kirjoitti:
Helppo vastaus, vastauslogiikkaa jolla voi vastata milloin vain mihin vain. (Ihme että kysymyksiä silti vielä kuitenkin on.) Kiitos kuitenkin osallistumisesta. ;o)
Jospa vielä malttaisit ajatella mitä neuvoin.
Ainoa mitä toistaiseksi itsestäsi madoksi tarjosit oli tuo "ei". Kukaan ei tuosta vielä kiinnostu ellei ole aivan onneton tapaus. Kyllä miehilläkin on oikeus tulla kohdelluksi ihmisinä eikä vain koirina joita ostetaan kun toisillakin on.- nimim. epätietoinen
yohuuhkaja kirjoitti:
Jospa vielä malttaisit ajatella mitä neuvoin.
Ainoa mitä toistaiseksi itsestäsi madoksi tarjosit oli tuo "ei". Kukaan ei tuosta vielä kiinnostu ellei ole aivan onneton tapaus. Kyllä miehilläkin on oikeus tulla kohdelluksi ihmisinä eikä vain koirina joita ostetaan kun toisillakin on.Huh huh, en osaa muuta sanoa... (Koirasta puheen ollen: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...) Kaikkea hyvää!
Huh huh, en osaa muuta sanoa... (Koirasta puheen ollen: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...) Kaikkea hyvää!
Sitä samaa. Yritin vain auttaa koska viesteistäsi näki selvästi miksi sitä seuraa ei löydy.
Mie en ole kiinnostunut, seuraa on ihan riittävästi, mutta niitä jotka saattaisivat olla kiinnostuneita haetaan ihan eri otteella kuin kutsumalla oppilaiksi koirakouluun. Noin ylimielinen ote herättää vain ne jotka haluavat näpäyttää sinua huomattavasti minua tuntuvammin.- nimim. epätietoinen
yohuuhkaja kirjoitti:
Sitä samaa. Yritin vain auttaa koska viesteistäsi näki selvästi miksi sitä seuraa ei löydy.
Mie en ole kiinnostunut, seuraa on ihan riittävästi, mutta niitä jotka saattaisivat olla kiinnostuneita haetaan ihan eri otteella kuin kutsumalla oppilaiksi koirakouluun. Noin ylimielinen ote herättää vain ne jotka haluavat näpäyttää sinua huomattavasti minua tuntuvammin.Kiitos auttamisyrityksestäsi! Sitä tuli nyt riittävästi. Moi!
- deittailija.
Netti on hyvä vaihtoehto etsimiseen. Vaatii kyllä pitkäjänteisyyttä, sillä ei se sen helpompaa ole netistäkään löytää sitä oikeaa vaikka ehdokkaita onkin enemmän.
Itse luulen nyt löytäneeni hänet, tulevat viikot sen sitten näyttävät onko luuloni oikea.- nimim. epätietoinen
Deittailija, pidän sinulle peukkuja!
- x-y
Netti on hyvä vaihtoehto todeta ihmisten itsekkyys, muuksi siitä ei treffiympyröissä ole.
- Kannatta yrittää
Tänne kun raotat enemmän sisäistä kauneuttasi niin jo pian on joku ikätoveri kysymässä mail-osoitettasi.
- jannu-huoleton...
Lyhyt virsi ei ole vältämättä kaunein..Tarviiko sitä miestä niin etsiä tai pohtia..
Vakka löytää aina kantensa ja jos ei löydä niin on sinkku-vakka:)
Kuka sen tietää et löytyykö vessajonosta tai tanssipaikoista..?
Minun ei tarvinnut ainakaan etsiä..- nimim. epätietpinen
Kiinnostut heräsi: mistä löysit - jos löysit kypsällä iällä? Kyllähän sitä nuorena löytää, kun kaikki ovat samassa tilanteessa...
- jannu-huoleton..
nimim. epätietpinen kirjoitti:
Kiinnostut heräsi: mistä löysit - jos löysit kypsällä iällä? Kyllähän sitä nuorena löytää, kun kaikki ovat samassa tilanteessa...
Jos ihan rehellisesti sanon.Annoin löytää itseni..Olin avoin ja vailla ennakkoluuloja.
Mun mielestä meitä "kypsän ikäisiä" vapaita on todella paljon ja on hyvin todennäköistä että törmäät kiinnostavaan tyyppiin jos olet vain avoin ja oma itsesi.
Kerran törmäsin häneen aivan arkisissa asoissa ja hän lähestyi,siis teki tavallaan aloitteen ja siitä pikkuhuljaa tunnusteltiin,tutustuttiin,rakastuttiin..Ja kaikki oli hyvin lähellä mennä ohi..vain muutaman sanasen pois jättäminen viestistä olisi tuhonnut kaiken.
Siitä olemme hänen kanssaan puhuneet..Entä jos minä,entä jos sinä..
Sen olen tähän ikään oppinut että mitään ei saa olettaa,vaan kysyä ja sanoa juuri sen mitä ajattelee.
- pussipöksy.
Vähän kysyttävää:
-Onko sinulla ehyet hampaat?
-Voisitko siirtyä kasvissyöntiin?
-Montako kertaa vaihdat vaipat päivittäin?- nimim. epätietoinen
- Ehyet hampaat? Hoidetut, paikatut on.
- Kasvissyöjäksi? En usko, en näe aiheellikseksi. Miten se tähän liittyy?
- Kenen vaipat pitäisi vaihtaa? Itselläni ei ole. Ei viisikymppisillä yleensä vielä ole, jos ei ole muistu enää mieleen. Aikanaan tulevat kaikille, jos kyllin kauan elää.
Tyydyttivätkö vastaukset? Jos ei, toivon kuitenkin ettet kysy lisää. (Nimimerkki tuntuu nyt varsin osuvalta...)
- jannu-huoleton..
Siitä se lähtee..Vaipat ja hampaat on todella kaikkein tärkeimmät asiat kun etsii elämän kumppania..
Hyviä vitsejä,mutta jos nämä ei olleet vitsejä,mietin miksi luen näitä kommentteja?
On tietysti mahdollista että aloitus jo on vitsi ja minun huumorintaju ei toiminut nopeaa.. - Hei kun keikuskelen
Tämän tästä täällä kysellään mistä löytyisi joko mies tai nainen.
Veisaan siis samaa virttä vastauksessani, kuin muutaman kerran aikaisemminkin.
Yritän himpun verran vaihtaa melodiaa siirtymällä toiseen sävellajiin ja parit korukuviot väliin väännähtelen, niin on vähän vaihtelua.
Eikö juuri näillä kymmenillä olevia miehiä ala olemaan enemmän tarjolla, kun moni on eronnut tai tullut leskeksi. Vähä nuoremmat ovat vielä avioliitossa.
Harvemmin kukaan kotiovelle tulee plimputtelemaan, joten jos kovasti mielesi tekevi löytää joku vapaa mies, niin pitäisi miettiä paikka, jossa oletettavasti voisi olla kyseisiä miehiä näköpiirissä. Paikka pitäisi myös olla sellainen, johon kyseiset immeiset menevät nimenomaan etsiskelemään kaveria itselleen. Tosin on kyseisissä paikoissa myös ihmisiä, jotka eivät etsi ketään, vaan ovat iltaa viettämässä muuten vaan kavereitten kanssa.
Ravintolaan voisit mennä katsastamaan. Tanssien pyörteisiin kiiruhtaa:)
Siellä niitä löytyy.Heippa vaan Heikku !
Mites jos sieltä ravintolasta löytää ravintolassa viihtyvän miehen ja jos ei itse siellä viihdy, jää yksin iltaisin kotiin miehen liehuessa viihteellä? Ei varmaan tuntus kivalta.
Entä jos itse harrastaa tanssia vain löytääkseen miehen, vaikka ei siedä tanssimusiikkia ollenkaan ja tapaa parkettien partaveitsen, jonka intohimona on tanssi? Siinä sitä sitten kierretään humppafestivaaleilla, vaikka itse mielisi Roskildeen tai eräretkelle laavulle nuotiotulen ääreen haaveilemaan ja keittämään nokipannukahvia ja paistamaan lettuja tai muikkuja.
Minulla ei ole yhtään hyvää neuvoa, koska en etsi ketään. Minut pitää löytää, ei sovi luonnolle tyrkkynä olo. Puput ovat saaliseläimiä, toisin kuin puumat. Kaikille löytyy omansa, jos niin haluaa. Siitä olen varrma.- jannu-huoleton..
PupuPuskasta kirjoitti:
Heippa vaan Heikku !
Mites jos sieltä ravintolasta löytää ravintolassa viihtyvän miehen ja jos ei itse siellä viihdy, jää yksin iltaisin kotiin miehen liehuessa viihteellä? Ei varmaan tuntus kivalta.
Entä jos itse harrastaa tanssia vain löytääkseen miehen, vaikka ei siedä tanssimusiikkia ollenkaan ja tapaa parkettien partaveitsen, jonka intohimona on tanssi? Siinä sitä sitten kierretään humppafestivaaleilla, vaikka itse mielisi Roskildeen tai eräretkelle laavulle nuotiotulen ääreen haaveilemaan ja keittämään nokipannukahvia ja paistamaan lettuja tai muikkuja.
Minulla ei ole yhtään hyvää neuvoa, koska en etsi ketään. Minut pitää löytää, ei sovi luonnolle tyrkkynä olo. Puput ovat saaliseläimiä, toisin kuin puumat. Kaikille löytyy omansa, jos niin haluaa. Siitä olen varrma.Moikka pupu:) Tähän on ihan pakko sanoa,kun kuulin fraasin:Jonka baarista löytää,saa baariin palauttaa..Jos tuo pitää paikkansa niin:Jonka netistä löytää,saako nettiin palauttaa? Esimerkiksi tori.fi:)
jannu-huoleton.. kirjoitti:
Moikka pupu:) Tähän on ihan pakko sanoa,kun kuulin fraasin:Jonka baarista löytää,saa baariin palauttaa..Jos tuo pitää paikkansa niin:Jonka netistä löytää,saako nettiin palauttaa? Esimerkiksi tori.fi:)
Aika hyvä. Se saattaa mennä näinkin: "Jonka netistä löytää, se nettiin palaa." Ei tarvitse edes palauttaa :) Sama sen baarin kanssa, ja tanssien. :) Uusia suomalaisia sananparsia :)
- Hei kun keikuskelen
PupuPuskasta kirjoitti:
Heippa vaan Heikku !
Minulla ei ole yhtään hyvää neuvoa, koska en etsi ketään. Minut pitää löytää, ei sovi luonnolle tyrkkynä olo. Puput ovat saaliseläimiä, toisin kuin puumat. Kaikille löytyy omansa, jos niin haluaa. Siitä olen varrma.Heippa Pupu !
Ravintolasta voi löytää jos jonkinlaisia miehiä. Ei tietenkään olisi mukavaa jäädä kököttämään kotiin, jos oma kulta lähtisi yksin juhlimaan ravintolaan joka viikonloppu.
Mutta ja mutta, täytyy sanoa kuitenkin, että kulkeehan siellä toisenlaisiakin miehiä.
Parkettien partaveitset eivät pahemmin kulje sellaisissa ravintoloissa, joissa on pieni tanssilattia (kuten yleensä on). Partaveitset kulkevat paljolti lavatansseissa tai nimenomaan sellaisissa ravintoloissa, missä se tanssiminen on kaiken A ja O eli joissa soitetaan nimenomaan Tanssimusiikkia sanan varsinaisessa merkityksessä.
Oman aviomieheni tapasin ravintolassa. Hän ei osannut tanssia, kuin nippa nappa niin, ettei nenälleen kompastunut:) Hän jos kuka oli oikea erämiesten erämies, metsien Hirvi, kalavonkaleitten vetelijä, laavulla istuskelija, meren aalloilla menijä. Noin 20 vuoden yhdessäolon jälkeen päätin häntä opastaa tanssin kiemuroihin ja hui, miten hän siitä innostui.
Hänellä ei nyt tuo rytmi ollut kehon joka sopukassa luonnostaan, mutta oppi kuitenkin suhteellisen hyvin siirtelemään kinttujaan. Kuleksimme sitten kesäisin silloin tällöin lavatansseissa, kun pojatkin olivat jo isoja "miehiä".
Edellisen miehen löysin myös ravintolasta. Sattumalta. Hänkään ei osannut tanssia, mutta jos suuvärkistä pulppuaa järkevää, älykästä puhetta, niin tanssitaidottomuus ei haittaa laisinkaan. Olisin varmasti "saanut" hänestä ihan hyvän aviomiehen, mutta loppujen lopuksi ajattelin, ettei hän ihan 100%:nen ole, joten se siitä sitte.
Tuli mieleen aloittajalle ehdottaa ravintolaa sen takia, koska ravintolat nyt vaan on semmosia, jonne sellaisia ihmisiä menee, jotka ehkä toivovat löytävänsä kivan kaverin. Sinkkuja varmaankin ihan vilisee ravintoloissa.
Ja tokihan sitä hetkosen putkosen aikaa tapailee, ennen kuin hynttyyt yhteen pistää (jos pistää), että on aikaa päästä jyvälle, onko mahdollisesti toinen osapuoli liikaa ravintolassa viihtyvä ja joka ei osaa ees nuotiota sytyttää. Semmonen olis kyllä kauhia:)
Tähän lopuksi nyt laitan vielä tämmösen, että minä itse en etsiskele ketään. Vastasin tosiaan vain aloittajalle. En edes muista koska itse olisin ollut ravintolassa. Tällä haavaa on vaan ollut semmonen homma, ettei yhtikäs ollenkaan ole huvittanut. Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Heippa Pupu !
Ravintolasta voi löytää jos jonkinlaisia miehiä. Ei tietenkään olisi mukavaa jäädä kököttämään kotiin, jos oma kulta lähtisi yksin juhlimaan ravintolaan joka viikonloppu.
Mutta ja mutta, täytyy sanoa kuitenkin, että kulkeehan siellä toisenlaisiakin miehiä.
Parkettien partaveitset eivät pahemmin kulje sellaisissa ravintoloissa, joissa on pieni tanssilattia (kuten yleensä on). Partaveitset kulkevat paljolti lavatansseissa tai nimenomaan sellaisissa ravintoloissa, missä se tanssiminen on kaiken A ja O eli joissa soitetaan nimenomaan Tanssimusiikkia sanan varsinaisessa merkityksessä.
Oman aviomieheni tapasin ravintolassa. Hän ei osannut tanssia, kuin nippa nappa niin, ettei nenälleen kompastunut:) Hän jos kuka oli oikea erämiesten erämies, metsien Hirvi, kalavonkaleitten vetelijä, laavulla istuskelija, meren aalloilla menijä. Noin 20 vuoden yhdessäolon jälkeen päätin häntä opastaa tanssin kiemuroihin ja hui, miten hän siitä innostui.
Hänellä ei nyt tuo rytmi ollut kehon joka sopukassa luonnostaan, mutta oppi kuitenkin suhteellisen hyvin siirtelemään kinttujaan. Kuleksimme sitten kesäisin silloin tällöin lavatansseissa, kun pojatkin olivat jo isoja "miehiä".
Edellisen miehen löysin myös ravintolasta. Sattumalta. Hänkään ei osannut tanssia, mutta jos suuvärkistä pulppuaa järkevää, älykästä puhetta, niin tanssitaidottomuus ei haittaa laisinkaan. Olisin varmasti "saanut" hänestä ihan hyvän aviomiehen, mutta loppujen lopuksi ajattelin, ettei hän ihan 100%:nen ole, joten se siitä sitte.
Tuli mieleen aloittajalle ehdottaa ravintolaa sen takia, koska ravintolat nyt vaan on semmosia, jonne sellaisia ihmisiä menee, jotka ehkä toivovat löytävänsä kivan kaverin. Sinkkuja varmaankin ihan vilisee ravintoloissa.
Ja tokihan sitä hetkosen putkosen aikaa tapailee, ennen kuin hynttyyt yhteen pistää (jos pistää), että on aikaa päästä jyvälle, onko mahdollisesti toinen osapuoli liikaa ravintolassa viihtyvä ja joka ei osaa ees nuotiota sytyttää. Semmonen olis kyllä kauhia:)
Tähän lopuksi nyt laitan vielä tämmösen, että minä itse en etsiskele ketään. Vastasin tosiaan vain aloittajalle. En edes muista koska itse olisin ollut ravintolassa. Tällä haavaa on vaan ollut semmonen homma, ettei yhtikäs ollenkaan ole huvittanut.Ajat ovat muuttuneet. Minun henkilökohtainen näkemykseni perustuen omiin havaintoihini on seuraava: Tanssin harrastajat harrastavat tänä päivänä tanssia, ei sellaista vapaamuotoista seurustelua kuin ennen. Pohtivat vain askelkuvioita, eivät yleensä ole edes seuranhaussa vaan tanssimassa. Ne, jotka ovat meidän iässä vielä ravintolassa seuraa hakemassa, voi luultavasti sinne ravintolaan palauttaakin. Nuorena siellä kävivät kaikki, nyt moni minunkin nuoruuden ystäväni on vaihtanut viihteellä pyörimisen terveempiin elämäntapoihin. Jos ei ole, ravintolaharrastuksen näkee jo ulkoisesta olemuksesta ja ennenaikaisesta vanhenemisesta monen kohdalla.
Toki helmen voi löytää mistä vaan, sikojenkin joukosta ja päinvastoin. Ei kaikilla ollut onni myötä seuranhaussa nuorenakaan. Monta ihanaa miestä ja naista jäi sinkuiksi, vaikka moni heistäkin haaveili omasta rakkaasta. Oma serkkuni meni muutama vuosi sitten naimisiin, ensi kertaa elämässään. Piti isot häät koska halusi että koko suku saisi jakaa hänen onneaan, joka osui kohdalle vasta viisikymppisenä. Tietääkseni heidän kohdallaan tarina jatkuu yhä, ei ollut vain hetken humaus. Löysivät toisensa netistä, toiselta puolen Suomea.Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Heippa Pupu !
Tähän lopuksi nyt laitan vielä tämmösen, että minä itse en etsiskele ketään. Vastasin tosiaan vain aloittajalle. En edes muista koska itse olisin ollut ravintolassa. Tällä haavaa on vaan ollut semmonen homma, ettei yhtikäs ollenkaan ole huvittanut.Sivusta taas huomautan yhteen mainintaan, tuosta sadasta prosentista.
Itse en ole tavannut eläissäni sellaista naisihmistä, joka yltäisi edes kunnolla 70 prosenttiin, ja silti tuohonkin mahtuu 22 vuotta liittoa.
Ennen osattiin tosiaan olla joustavia, puolin ja toisin, nykyisin on paras olla tinkimättä tuosta satasesta piiruakaan koska kukaan muukaan ei tingi ja orjaksihan siinä joutuisi jos ensimmäisenä joustaisi.- Hei kun keikuskelen
yohuuhkaja kirjoitti:
Sivusta taas huomautan yhteen mainintaan, tuosta sadasta prosentista.
Itse en ole tavannut eläissäni sellaista naisihmistä, joka yltäisi edes kunnolla 70 prosenttiin, ja silti tuohonkin mahtuu 22 vuotta liittoa.
Ennen osattiin tosiaan olla joustavia, puolin ja toisin, nykyisin on paras olla tinkimättä tuosta satasesta piiruakaan koska kukaan muukaan ei tingi ja orjaksihan siinä joutuisi jos ensimmäisenä joustaisi.yohuuhkaja ja Pupu
yohuuhkaja:
100% on luku, jota käytän tarkoittaen, että "on sopiva vikoineen päivineen". En siinä mielessä, että ajattelisin Valmiiksi, että miehen pitäisi olla sellainen ja sellainen ja jos ei ole niin menkööt.
Esimerkiksi oma aviopuolisoni oli täysin minun vastakohtani. Joissakin suhteissa se olisi huono asia, mutta meidän kohdalla hyvä. Miksi hyvä. Siksi, että meidän molempien Joustavuudella annoimme toisillemme tilaa elää myös sitä ihan ikiomaa elämää tai aikaa arkielämän tuoksinnassa.
Mieheni ymmärsi taiteilijasieluni ja omat juttuni ja keskittyi omiin juttuihin silläaikaa, kun minä olin pilvien yläpuolella:) Tai jatkoin omat opiskeluni loppuun, jotka hetkoseksi keskeytyivät vauvan tulon myötä.
Ja sitten taas toisin päin. Paljonhan minä hänen kanssaan viiletin pitkin maita ja mantuja, metsien korvessa, kalassa ja niin edelleen, mutta hän tarvitsi vielä enemmän metsiä ja meriä, joten hienoahan se oli, kun meni ja minä sillä aikaa keskityin omiin asioihin ja ystäviini.
"Ennen osattiin tosiaan olla joustavia, puolin ja toisin...."
Kyllä sitä nykyäänkin osataan, tässä iässä. Ehkä se on luonnekysymys.
Joustavuus on yhdessäolon edellytys, olen sitä mieltä.
Pupu:
Voi olla, että ravintolaelämä on muuttunut. Ei ole pahemmin kokemuksia, joten en uskalla nyt alkaa väittämään vastaankaan.
Aika hyvin kirjoitit kommenttisi. Järkevä ihminen olet:) Hei kun keikuskelen kirjoitti:
yohuuhkaja ja Pupu
yohuuhkaja:
100% on luku, jota käytän tarkoittaen, että "on sopiva vikoineen päivineen". En siinä mielessä, että ajattelisin Valmiiksi, että miehen pitäisi olla sellainen ja sellainen ja jos ei ole niin menkööt.
Esimerkiksi oma aviopuolisoni oli täysin minun vastakohtani. Joissakin suhteissa se olisi huono asia, mutta meidän kohdalla hyvä. Miksi hyvä. Siksi, että meidän molempien Joustavuudella annoimme toisillemme tilaa elää myös sitä ihan ikiomaa elämää tai aikaa arkielämän tuoksinnassa.
Mieheni ymmärsi taiteilijasieluni ja omat juttuni ja keskittyi omiin juttuihin silläaikaa, kun minä olin pilvien yläpuolella:) Tai jatkoin omat opiskeluni loppuun, jotka hetkoseksi keskeytyivät vauvan tulon myötä.
Ja sitten taas toisin päin. Paljonhan minä hänen kanssaan viiletin pitkin maita ja mantuja, metsien korvessa, kalassa ja niin edelleen, mutta hän tarvitsi vielä enemmän metsiä ja meriä, joten hienoahan se oli, kun meni ja minä sillä aikaa keskityin omiin asioihin ja ystäviini.
"Ennen osattiin tosiaan olla joustavia, puolin ja toisin...."
Kyllä sitä nykyäänkin osataan, tässä iässä. Ehkä se on luonnekysymys.
Joustavuus on yhdessäolon edellytys, olen sitä mieltä.
Pupu:
Voi olla, että ravintolaelämä on muuttunut. Ei ole pahemmin kokemuksia, joten en uskalla nyt alkaa väittämään vastaankaan.
Aika hyvin kirjoitit kommenttisi. Järkevä ihminen olet:)Noo, miun silmään puhe tuosta 100 prosentista on vähän sitä mistä ihmisiä yleensäkin näissä yhteyksissä syytän, sokeutta omille vioilleen.
Kukaan hiukankaan sosiaalinen ihminen nimittäin ei varmasti kehtaa toiselle suoraan sanoa, että olet nyt oikeastaan vasta tuossa 60 prossan tasolla, tsemppiä..- Hei kun keikuskelen
yohuuhkaja kirjoitti:
Noo, miun silmään puhe tuosta 100 prosentista on vähän sitä mistä ihmisiä yleensäkin näissä yhteyksissä syytän, sokeutta omille vioilleen.
Kukaan hiukankaan sosiaalinen ihminen nimittäin ei varmasti kehtaa toiselle suoraan sanoa, että olet nyt oikeastaan vasta tuossa 60 prossan tasolla, tsemppiä.."Noo, miun silmään puhe tuosta 100 prosentista on vähän sitä mistä ihmisiä yleensäkin näissä yhteyksissä syytän, sokeutta omille vioilleen."
Olen kyllä pannut merkille, että osaat Yleistää. Puhut helposti ihmisISTÄ, naisISTA.
Joskus olen siitä sinulle tuohduksissani maininnutkin.
Mielestäni, et voi Tietää toisesta ihmisesta oikeastaan mitään, jos hän sanoo muutamia lauseita.
Kirjoituksesi loppuosa kyllä pisti nauramaan. Huvittavasti kirjoitit.
Huumoripläjäys:)
Joo, tsemppiä vaan itsellesikin:) Hei kun keikuskelen kirjoitti:
"Noo, miun silmään puhe tuosta 100 prosentista on vähän sitä mistä ihmisiä yleensäkin näissä yhteyksissä syytän, sokeutta omille vioilleen."
Olen kyllä pannut merkille, että osaat Yleistää. Puhut helposti ihmisISTÄ, naisISTA.
Joskus olen siitä sinulle tuohduksissani maininnutkin.
Mielestäni, et voi Tietää toisesta ihmisesta oikeastaan mitään, jos hän sanoo muutamia lauseita.
Kirjoituksesi loppuosa kyllä pisti nauramaan. Huvittavasti kirjoitit.
Huumoripläjäys:)
Joo, tsemppiä vaan itsellesikin:)Enhän mie ihmisistä tiedä sen enempää kuin mitä he kirjoittavat, ja miusta tuokin asia juuri tuolta näytti.
Hyväksyn että protestoit, mutta tosiaan sinua tuntematta en voi tietää miten asia lopulta on. Huomasin siun nytkin arvostelevan minua yleistämisestä, vastaavia moitteita muistan siulta lukeneeni aiemminkin, ja kyllä tuon moitteen julkilausuminen vahvistaa edelleen mielikuvaa jonka tuosta sadasta prosentista sain: muiden viat lasketaan saldoon ja julkisuuteen omia paljon tarkemmin.
Eihän tuo asiantila haittaa jos on tyytyväinen omaan seuraansa, kuten kai meistä kumpikin. Sellaiselle, joka hakee seuraa, tuo asenne on kuitenkin myrkkypilleri, sen niellyt ei näe enää mitään hyvää, vain parannettavaa ja senkin vain muissa.- Nimim. epätietoinen
yohuuhkaja kirjoitti:
Enhän mie ihmisistä tiedä sen enempää kuin mitä he kirjoittavat, ja miusta tuokin asia juuri tuolta näytti.
Hyväksyn että protestoit, mutta tosiaan sinua tuntematta en voi tietää miten asia lopulta on. Huomasin siun nytkin arvostelevan minua yleistämisestä, vastaavia moitteita muistan siulta lukeneeni aiemminkin, ja kyllä tuon moitteen julkilausuminen vahvistaa edelleen mielikuvaa jonka tuosta sadasta prosentista sain: muiden viat lasketaan saldoon ja julkisuuteen omia paljon tarkemmin.
Eihän tuo asiantila haittaa jos on tyytyväinen omaan seuraansa, kuten kai meistä kumpikin. Sellaiselle, joka hakee seuraa, tuo asenne on kuitenkin myrkkypilleri, sen niellyt ei näe enää mitään hyvää, vain parannettavaa ja senkin vain muissa.Kommentoin tähän väliin Yöhuuhkajalle: Kirjoitit minulle, että "Ainoa mitä toistaiseksi itsestäsi madoksi tarjosit oli tuo "ei". Se tuli kai loppukaneetistani että "(Nyt ei sitten ole puhe panomiehestä.)"
Vastauksesi yllätti. Halusin vain asiallisesti välttää seksiseuraa tarjoavat vastaukset, vitsitkin. Lyhyt viestini oli muutoin mielestäni neutraali, ei kielteinen.
Tarkoituskaan ei ollut virittää koukkuja tällä palsatalla, eikä tarjota matoja (!), vaan saada mielipiteitä ja kuulla kokemuksia, ehkä samassa tilanteessa olevilta.
Pitääpä olla seuraavalla kerralla näemmä tarkempi sanavalinnoissaan. Lyhyt viesti voidaan lukea, ja jotkut niin oikein tahtovat lukea, siten että se natsaa lukijan oman, jo viisaaksi koetun, ajatusmaailman kanssa. - poltetut näpit
jannu-huoleton.. kirjoitti:
Moikka pupu:) Tähän on ihan pakko sanoa,kun kuulin fraasin:Jonka baarista löytää,saa baariin palauttaa..Jos tuo pitää paikkansa niin:Jonka netistä löytää,saako nettiin palauttaa? Esimerkiksi tori.fi:)
Totta toinen puoli. Usein veri vetää totuttuihin tapoihin. Puolison käytyä arkiseksi on helppo etsiä netistä uusi ihastus tuomaan piristystä arkeen. Uskottomuuteen tottuneelle ei kynnys syrjähyppelyyn ole kovin korkea, eikä hän varmaankaan pidä sitä lainkaan niin epärehellisenä puuhana kuin suhteen uskollinen osapuoli.
Syrjähyppelyä on mielestäni myös henkinen pettäminen, tässä iässä varmaan aika yleistä, joten kannatta ottaa heti aluksi selvää deittikumppanin taustoista ennen kuin ihastuu liiaksi. Nimim. epätietoinen kirjoitti:
Kommentoin tähän väliin Yöhuuhkajalle: Kirjoitit minulle, että "Ainoa mitä toistaiseksi itsestäsi madoksi tarjosit oli tuo "ei". Se tuli kai loppukaneetistani että "(Nyt ei sitten ole puhe panomiehestä.)"
Vastauksesi yllätti. Halusin vain asiallisesti välttää seksiseuraa tarjoavat vastaukset, vitsitkin. Lyhyt viestini oli muutoin mielestäni neutraali, ei kielteinen.
Tarkoituskaan ei ollut virittää koukkuja tällä palsatalla, eikä tarjota matoja (!), vaan saada mielipiteitä ja kuulla kokemuksia, ehkä samassa tilanteessa olevilta.
Pitääpä olla seuraavalla kerralla näemmä tarkempi sanavalinnoissaan. Lyhyt viesti voidaan lukea, ja jotkut niin oikein tahtovat lukea, siten että se natsaa lukijan oman, jo viisaaksi koetun, ajatusmaailman kanssa.Niin ikävää kuin se onkin kaikille kirjailijoille, lukija on vapaa muodostamaan oman tulkintansa. Kun teos on esille laitettu, sen tekijäkin on vain yksi sen tulkitsijoista.
- varma on varmaa
poltetut näpit kirjoitti:
Totta toinen puoli. Usein veri vetää totuttuihin tapoihin. Puolison käytyä arkiseksi on helppo etsiä netistä uusi ihastus tuomaan piristystä arkeen. Uskottomuuteen tottuneelle ei kynnys syrjähyppelyyn ole kovin korkea, eikä hän varmaankaan pidä sitä lainkaan niin epärehellisenä puuhana kuin suhteen uskollinen osapuoli.
Syrjähyppelyä on mielestäni myös henkinen pettäminen, tässä iässä varmaan aika yleistä, joten kannatta ottaa heti aluksi selvää deittikumppanin taustoista ennen kuin ihastuu liiaksi.Ja kannattaa varmaan palkata yksityisetsivä avuksi, niitä saa nykyään edullisesti..
- kkkk.
yohuuhkaja kirjoitti:
Sivusta taas huomautan yhteen mainintaan, tuosta sadasta prosentista.
Ennen osattiin tosiaan olla joustavia, puolin ja toisin, nykyisin on paras olla tinkimättä tuosta satasesta piiruakaan koska kukaan muukaan ei tingi ja orjaksihan siinä joutuisi jos ensimmäisenä joustaisi.Seitsemälläkymmenellä prosentilla sata prossaa. Sehän on ihan tavallinen kate...
Mutta totta huhuilet.
Tuurin kauppaa ;) En kylläkään tarkoita että menisit Tuuriin ja kyläkauppaan :) Taitaa olla Vesallakin haussa ja ulkomaille suuntaa kun ei kotimaiset kelpaa ;) Leikki leikkinä eli vaikka olisit mitä tai kuka niin onnen kauppaa tuo yhteensopivuus ja löytäminen. Et sinä mitään menetä vaikka netissä käyt deittisivuilla ja katsot olisiko mieleisisiä kandidaatteja ja otat yhteyttä. Jos ei tärppää niin nauti siitä että on mahdollisuus ja ilo kirjoitella. Ei mies löydy tuosta vain jollei kohtalo sinulle sitä suo! Nauti elämästä ja tee mitä tykkäät ja jos on tarkoitettu niin "hänet" kohtaat ja teillä synkkaa. Älä siis pilaa elämääsi etsinnällä ja pakko pullalla;) On niin paljon ihanaa ja koettavaa kuin vain tuo "löytää mies" :)
- nimim. epätietoinen
Se tahtoo vaan mennä niin että se mitä on ilman, vailla, nousee arvoon arvaamattomaan. Raha, kaurapuuro, - mies - niiden merkitystä ei huomaa. Mutta jos niitä ei ole, niistä muodostuu hallitseva suru.
Savolainen sanonta sanoo, että murheen kantaa yksinkin, mutta iloon tarvitaan kaksi. Olen matkustanut ja "kokenut" yksin, mutta se ei vaan enää huvita.
Nyt minulla on murhetta: en ole varma että mies minun sukulaismurheeni pystyisi "jakamaan", mutta nyt tuntuu, että olisi mukava jos asunnossa olisi joku muukin iltateetä juomassa ja uutisia katsomassa.
Kiinnostaisi tietää, onko amigurumilla kumppani, mistä taustasta vastaus tuli... Ei millään pahalla, mutta sanotaan, erttä kongolaisillakin on ajatuksia eskimoiden jääkaapin tarpeesta... ;o) - nimim. epätietoinen
Tuosta Tuurista vielä, ja Vesan naisystävistä: Vesahan toteuttaa businessperiaatettaan että sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan.
Se tahtoo vaan mennä niin että se mitä on ilman, vailla, nousee arvoon arvaamattomaan. Raha, kaurapuuro, - mies - niiden merkitystä ei huomaa. Mutta jos niitä ei ole, niistä muodostuu hallitseva suru.
Savolainen sanonta sanoo, että murheen kantaa yksinkin, mutta iloon tarvitaan kaksi. Olen matkustanut ja "kokenut" yksin, mutta se ei vaan enää huvita.
Nyt minulla on murhetta: en ole varma että mies minun sukulaismurheeni pystyisi "jakamaan", mutta nyt tuntuu, että olisi mukava jos asunnossa olisi joku muukin iltateetä juomassa ja uutisia katsomassa.
Kiinnostaisi tietää, onko amigurumilla kumppani, mistä taustasta vastaus tuli... Ei millään pahalla, mutta sanotaan, erttä kongolaisillakin on ajatuksia eskimoiden jääkaapin tarpeesta... ;o)Hyvä nimim. epätoivoinen. Voit unohtaa epätoivon ja alkaa elää. Koen suurta sympatiaa "Hei kun keikuskelen" kanssa, koska olen jäänyt aikaa sitten leskeksi. Voin todeta, että avioliittoni oli onnellinen näin jälkikäteen arvioiden ja onnellinen olin silloin. Nyt tiedän asian kun monet pohdinnat ovat takana ja monet vähemmän mukavat tuttavuudet sen jälkeen ovat valaisseet arkeani. Kokemuksen äänellä siis kerron "miehen metsästyksestä" ;) Jääkaappia tai paremminkin jäitä tarvitaan hattuun ettei nyt sorru ihan mihin vain! Kongoon ei tarvitse mennä jollei tykkää heistä ja toivo puolisoa joka ei väitä vastaan ym. Eskimoita en suosittele ihan tuon kylmän vuoksi. Ehkä olen väärässä sillä voisi olla nautinto lämmittää toista päivästä päivään; ei kai muuten lämmitys toimi ;) Oli minulla vaihe jossa mietin että kun vain olisi joku jonka kanssa jakaa asunto ja ajatukseni ja TV:ni, mutta nyt monta kokemusta rikkaampana voin nauraa tuolle :) Unohda haaveet kumppanista tässä iässä ja mene mielesi mukaan ja yksin! Taatu ilo, jota kukaan muu ei pilaa ;)
- nimim. epätietoinen
amigurumi kirjoitti:
Hyvä nimim. epätoivoinen. Voit unohtaa epätoivon ja alkaa elää. Koen suurta sympatiaa "Hei kun keikuskelen" kanssa, koska olen jäänyt aikaa sitten leskeksi. Voin todeta, että avioliittoni oli onnellinen näin jälkikäteen arvioiden ja onnellinen olin silloin. Nyt tiedän asian kun monet pohdinnat ovat takana ja monet vähemmän mukavat tuttavuudet sen jälkeen ovat valaisseet arkeani. Kokemuksen äänellä siis kerron "miehen metsästyksestä" ;) Jääkaappia tai paremminkin jäitä tarvitaan hattuun ettei nyt sorru ihan mihin vain! Kongoon ei tarvitse mennä jollei tykkää heistä ja toivo puolisoa joka ei väitä vastaan ym. Eskimoita en suosittele ihan tuon kylmän vuoksi. Ehkä olen väärässä sillä voisi olla nautinto lämmittää toista päivästä päivään; ei kai muuten lämmitys toimi ;) Oli minulla vaihe jossa mietin että kun vain olisi joku jonka kanssa jakaa asunto ja ajatukseni ja TV:ni, mutta nyt monta kokemusta rikkaampana voin nauraa tuolle :) Unohda haaveet kumppanista tässä iässä ja mene mielesi mukaan ja yksin! Taatu ilo, jota kukaan muu ei pilaa ;)
Moi, nimimerkkini on "epätietoinen" (ei epätoivoinen). Asioita koetaan eri tavalla, eri taustoista ja kokemuksista. Olen kyllä mennyt mieleni mukaan, hirvittävästi olenkin, mutta kun ... Mukava jos voit nauraa menneille, ja nautit mielesi mukaan menemisestä ja yksin. Minulle siitä ei enää iloa löydy. (Mikäpä se estää, vaikka kumppani olisikin, joskus menemästä silloinkin yksin?) Olen juuri perunut kahden viikon matkan rakastamaani kohteeseen, murheellisista tapahtumista johtuen, mutta en itse asiassa ole matkan peruuntumisesta kovin pahoillani. Olen kyllästynyt yksin menemiseen. Ystävillä ei ole samaan aikaan lomia, ja he matkailevat miehensä ja perheensä kanssa ...
Tilanteemme ja taustamme ovat erilaiset, luulen vähän ettei meistä oikein taida olla toistemme opastajiksi. Vaikka molemmat fiksuja ollaankin ;o) - pussipöksy.
Moi, nimimerkkini on "epätietoinen" (ei epätoivoinen). Asioita koetaan eri tavalla, eri taustoista ja kokemuksista. Olen kyllä mennyt mieleni mukaan, hirvittävästi olenkin, mutta kun ... Mukava jos voit nauraa menneille, ja nautit mielesi mukaan menemisestä ja yksin. Minulle siitä ei enää iloa löydy. (Mikäpä se estää, vaikka kumppani olisikin, joskus menemästä silloinkin yksin?) Olen juuri perunut kahden viikon matkan rakastamaani kohteeseen, murheellisista tapahtumista johtuen, mutta en itse asiassa ole matkan peruuntumisesta kovin pahoillani. Olen kyllästynyt yksin menemiseen. Ystävillä ei ole samaan aikaan lomia, ja he matkailevat miehensä ja perheensä kanssa ...
Tilanteemme ja taustamme ovat erilaiset, luulen vähän ettei meistä oikein taida olla toistemme opastajiksi. Vaikka molemmat fiksuja ollaankin ;o)Sinä -epätietoinen-.
Vastauksesi olivat hyviä. Samoin nuo mielipiteesi.
Sitä kasvissyöntiä voitais sitten harjoitella yhdessä.
Että kyllä se minulle passaa, että aloitettas yhdes-
sä olo. Mutta sopisko sulle Espoo? Mietitään! - Rakkauttako rahalla?
Tuosta Tuurista vielä, ja Vesan naisystävistä: Vesahan toteuttaa businessperiaatettaan että sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan.
Vesa vaan ei ymmärrä ihmissuhteissa sitä, että halvalla ei saa hyvää eikä priimaa saati puhdasta.
- nimi. epätietoinen
pussipöksy. kirjoitti:
Sinä -epätietoinen-.
Vastauksesi olivat hyviä. Samoin nuo mielipiteesi.
Sitä kasvissyöntiä voitais sitten harjoitella yhdessä.
Että kyllä se minulle passaa, että aloitettas yhdes-
sä olo. Mutta sopisko sulle Espoo? Mietitään!Kiitos pussipoksy.Joo, olen samaa mieltä, että vastukseeni olivat hyviä. Sinun hammas- ja vaippavastaukseesi verrattuna ;o) . -Espoo sopii kyllä. Tarkoitit kai että hommataan yhteinen asunto sieltä? Vaippakomerolla. Mutta ei kai meidän aivan heti just nyt välittömästi tarvi yhteen muuttaa, mulla kun on tota tavaraakin aika paljon.
- Ulkopuolinen-mies
nimi. epätietoinen kirjoitti:
Kiitos pussipoksy.Joo, olen samaa mieltä, että vastukseeni olivat hyviä. Sinun hammas- ja vaippavastaukseesi verrattuna ;o) . -Espoo sopii kyllä. Tarkoitit kai että hommataan yhteinen asunto sieltä? Vaippakomerolla. Mutta ei kai meidän aivan heti just nyt välittömästi tarvi yhteen muuttaa, mulla kun on tota tavaraakin aika paljon.
Mulla ei ole kuin kaksi muovikassillista eteisen komerossa valmiina.
Jotta mikä se osoite onkaan? :-) - nimim. epätietoinen
Ulkopuolinen-mies kirjoitti:
Mulla ei ole kuin kaksi muovikassillista eteisen komerossa valmiina.
Jotta mikä se osoite onkaan? :-)Ihan varmuuden vuoksi, mitä niissä muovikasseissa on? Jos tyhjiä pulloja, niin viedään ne ensin pullonpalautukseen, jooko?
- Ulkopuolinen-mies
Ihan varmuuden vuoksi, mitä niissä muovikasseissa on? Jos tyhjiä pulloja, niin viedään ne ensin pullonpalautukseen, jooko?
Ei ole tyhjiä pulloja. En juo edes limua saati muuta kuraa. Tjaa valehtelin heti.
Juon vichy vettä joskus. Kahvia. Että kertakäyttömuki on hyvä olla.
Kasseissa.....tarpeettomia työvaatteita vanhalta uraputkelta (puistotyöntekijä, ei-kassi-kake, yms)...ja toisessa puhtaita paitoja ja alushousuja, myös puhtaita. Normaalisti en käytä alushousuja, ainakaan kotioloissa. - pussipöksy.
nimi. epätietoinen kirjoitti:
Kiitos pussipoksy.Joo, olen samaa mieltä, että vastukseeni olivat hyviä. Sinun hammas- ja vaippavastaukseesi verrattuna ;o) . -Espoo sopii kyllä. Tarkoitit kai että hommataan yhteinen asunto sieltä? Vaippakomerolla. Mutta ei kai meidän aivan heti just nyt välittömästi tarvi yhteen muuttaa, mulla kun on tota tavaraakin aika paljon.
Kyllä minä näen asian niin, että
heti ja välittömästi. Mitäs sitä vet-
kuttamaan. Olen vaan senverran
kiihkeä pussipöksy. nimim. epätietoinen kirjoitti:
Tilanteemme ja taustamme ovat erilaiset, luulen vähän ettei meistä oikein taida olla toistemme opastajiksi. Vaikka molemmat fiksuja ollaankin ;o)Anteeksi tuo "epätoivoinen"! Nyt menee silmälasit uusiksi niin harottaa tuo katseeni, näköjään;) Aikani minä hakkasin päätä seinään luullen, että löydän kumppanin arkeeni ja matkaseurakseni. Aikani meuhkattuani siellä ja täällä ja tullessani vain enemmän turhautuneeksi niin eräänä päivänä heräsin tunteeseen, että olen vapaa ja nautin kaikesta ilman kumppania! Tämä vaati sen että kokeilin kaikkea mahdollista löytääkseni kumppanin ja nyt voin rauhallisin mielin todeta, että tein kaikkeni ja yksin oon! Ikävä kyllä jokaisen on koettava se itse ennenkuin voi myöntää totuuden, joten vaikka kyselet neuvoja niin sinun on se koettava itse! Toisaalta voi olla että kohtalo suo sinulle kumppanin ja me muut olemme väärässä. Teet parhaasi ja yrität :) Toivon onnea etsimiseesi!
- Hannemi
amigurumi kirjoitti:
Anteeksi tuo "epätoivoinen"! Nyt menee silmälasit uusiksi niin harottaa tuo katseeni, näköjään;) Aikani minä hakkasin päätä seinään luullen, että löydän kumppanin arkeeni ja matkaseurakseni. Aikani meuhkattuani siellä ja täällä ja tullessani vain enemmän turhautuneeksi niin eräänä päivänä heräsin tunteeseen, että olen vapaa ja nautin kaikesta ilman kumppania! Tämä vaati sen että kokeilin kaikkea mahdollista löytääkseni kumppanin ja nyt voin rauhallisin mielin todeta, että tein kaikkeni ja yksin oon! Ikävä kyllä jokaisen on koettava se itse ennenkuin voi myöntää totuuden, joten vaikka kyselet neuvoja niin sinun on se koettava itse! Toisaalta voi olla että kohtalo suo sinulle kumppanin ja me muut olemme väärässä. Teet parhaasi ja yrität :) Toivon onnea etsimiseesi!
Toimin itse eron jälkeen täsmälleen samalla lailla kuin sinä amigurumi. Olen tavallaan tyytyväinen, että oli niin kova meno päällä, että hippulat vinkui. Nyt on monet tyhmyydetkin tullut tehtyä etsimisvuosien aikana, 9 vuotta. Kaikki tosiaan yritetty sen kumppanin löytämiseksi. Sopivaa ei vastaan tullut, joten nyt voi antaa asian olla ja yrittää nauttia itsellisestä elämästä. Useimmiten se onnistuu. Työ vie ylitöineen niin mehut, että viikonloppuisin ei juuri mihinkään kaipaa. Kotona kiva huila.
Onhan sitä haikeuttakin ja surua siitä että näin kävi. Toisaalta oma vapaus mennä ja tulla, hienoa:)
- vaka vanha
Sellaiset yli viisikymppisten luomat parisuhteet ovat niin harvinaisia verraten siihen että kuinka moni heistä haluaisi kumppanin, että voi aika selkeästi vastata että ei mistään löydy. Mutta pelaahan ihmiset lottoakin ja haaveilevat jättipoteista.
50 ihmiset ovat jo niin kokeneita ja itsenäisiä että vaatimustaso on noussut väistämättä liian korkeaksi jotta pystyisi hyväksymään toisen ihmisen menneisyyden, tavat ja viat ärsyttämään osaksi elämäänsä.
Onnea vaan etsinnällesi, mutta kannattaa kyllä pitää mielessä sellainenkin vaihtoehto että ei tule löytymään. Se nimittäin on todennäköisintä.- entinen epätietoinen
No voi että... Nyt kyllä masentaa.
- Hannemi
Minulle kaikkein kauhistuttavin vaihtoehto eron jälkeen ja vuosien ajan oli, että jään itsekseni ilman miestä. Niinpä rynnistin sinne sun tänne aina kaipuuta rinnassa. Tulihan sitä yhtä ja toista eteen, mutta ei vaan löytynyt. Nyt jo niin tottunut olemaan itsekseni, että olen joitakin juttuja lopettanut alkuunsa. Tuntuu paremmalta olla sinkkuna.
Paljon sulle tullu vastauksia, sori oon vain silmäillyt.
Kun tuo avaus tuntuu aika mustavalkoiselta.
Itse taidan olla jollain tapaa sitoutumiskammoinen, pitkän liiton jälkeen on ollut muutaman vuoden sydänystävä; ei ihan täysin sielunkumppani..pitäiskö olla? Vapaa-ajat yhdessä; hyvä olla, ja tehdä asioita.
Tässä iässä pitäisi jo ymmärtää, ettei odota sitä prinssiä (kunkkua:) valkoisella ratsulla. Ottaa huomioon omat viat, ehkä sen myötä ajatella toisen kannalta, ja ymmärtää häntä..
Se lienee paljo omista odotuksista kiinni.. ei helppo asia.- nimim. epätietoinen
Minkälainen avaus olisi ollut ei-mustavalkoinen (värikkäämpi?). Saattaa olla että olen oikeastikin mustavalkoinen, ... mutta että se nyt noin lyhyestä viestistä ilmeni? Vai juuri siitäkö, viestin lyhyydestä?
Kunpa löytyisi harmaita (- tai musta!?), jotka sopisivat mustavalkoisen kanssa yhteen! ;o) En minä mielestäni prinssiä tai kunkkua odota (vaikka en ole ihan varma mikä on "prinssi" ja "kunkku"). En odota komeutta enkä puolta valtakuntaa. - keskitien kulkija
Minkälainen avaus olisi ollut ei-mustavalkoinen (värikkäämpi?). Saattaa olla että olen oikeastikin mustavalkoinen, ... mutta että se nyt noin lyhyestä viestistä ilmeni? Vai juuri siitäkö, viestin lyhyydestä?
Kunpa löytyisi harmaita (- tai musta!?), jotka sopisivat mustavalkoisen kanssa yhteen! ;o) En minä mielestäni prinssiä tai kunkkua odota (vaikka en ole ihan varma mikä on "prinssi" ja "kunkku"). En odota komeutta enkä puolta valtakuntaa.Niin. On paljon miehiä joilla ei ole kuin parveke tai parvekkeen kokoinen terassi tai takapiha. Joten on vlmistauduttava lähtemään ylöspäin lähes 0 neliöistä.
Valtakunta tulee jos on tullakseen (onnellisuus). Jotkut tosikommat odottavat jotain taivasten valtakuntaa. Sellaista en ole nähnyt elämässäni, vain maallisia asioita. nimim. epätietoinen kirjoitti:
Kunpa löytyisi harmaita (- tai musta!?), jotka sopisivat mustavalkoisen kanssa yhteen! ;o) En minä mielestäni prinssiä tai kunkkua odota (vaikka en ole ihan varma mikä on "prinssi" ja "kunkku"). En odota komeutta enkä puolta valtakuntaa.Enhän minä tiedä, kirjoitin vain ;) Jospa tuo suht' lyhyt avaus toi ajatuksen.
En sun persoonaa siinä miettinyt. Vajavaiseksi kovin tunnen itseni neuvonantajaksi.. mutta tuo sun viimeinen lause tässä kertoo jo vähän enemmän.
Onnea matkaan! :)
- ONNI 57
ONNI EI LÖYDY ETSIEN SE TULEE SATTUMALTA JOS ON TULLAKSEEN.
- lottamari<3
Mutta, löytääksen jonkun pitää sen eteen myös jotain tehdä. Ei ne ketään kotoa sinua tule hakemaan. Onnen eteenkin on nähtävä vaivaa, onni automaattia ei vielä ole keksitty :)
Onhan noita vapaita miehiä paljonkin.
Näyttää vaan siltä että aikansa yksin oltuaan moni suunnistaa muista maista hakemaan sitä naista.
Ollaan ilmeisesti sen verran vaativia me suomen naiset.
Mullakin kun olis se vaatimus että sen miehen pitäis osata mun sieluani soittaa.
Niitäpä vaan ei näy eikä kuulu.
Joten mieluummin ihan itsekseni elelen.- tuli vaan nurkan
takaa!
Enpäs olisi uskonut vaan niin kävi!
Oli niin lähellä!
sieltä se voi löytyä!
Ja nyt jo 22v yhdessä oltu.
Ollaan jo 60 - 64v nyt!
ja pikkuinen kirkonkylä oli paikkakuntamme, rivitalot!
En olis ikinä uskonut että näinkin voi käydä elämässä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3812330V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914211Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1093982- 513638
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533321- 1163294
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul352146- 382112
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul261945On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva111623