Löysin vanhan nokian luurin mallia 2110 kaapin pohjalta josta oli akku sökö, pistin uuden akun tilaukseen mutta tajusin myöhemmin että mahtaakohan tuo gsm900 saada yhteyttä ollenkaan? Vielä kun pääkaupunki seudulla asustelen.
gsm 900mhz
2
183
Vastaukset
Pitäisi saada yhteys. Tosin Elisa kuulumma sulkee gsm verkkonsa vaiheittain vuodesta 2015 alkaen.
- siinä on idistä
Ei pelkästään Elisa, myös DNA ja Sonera 2015-2020 vuosille ajoittuen.
Operaattoreille on kallista ylläpitää kahta eri verkkoa eli GSM/EDGE ja 3G/HSDPA. Nyt jos puhelinta ostaa, kannattaa huomioida, että tukee uusimpia 3G-verkkoja. Pelkkä peruspuhelin ei tulevaisuudessa toimi.
Ja onhan tuo selvääkin, ei operaattorit mitkään hyväntekijöitä ole, että pitävät vähemmistölle toista verkkoa yllä. Joten perus-GSM-verkko suljetaan aikanaan ja puhe sekä data on kulkenut jo vuosia 3G-verkossa sopivalla puhelimella, joten vaatii vain puhelimen nykyaikaistamisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769