gsm 900mhz

jj

Löysin vanhan nokian luurin mallia 2110 kaapin pohjalta josta oli akku sökö, pistin uuden akun tilaukseen mutta tajusin myöhemmin että mahtaakohan tuo gsm900 saada yhteyttä ollenkaan? Vielä kun pääkaupunki seudulla asustelen.

2

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäisi saada yhteys. Tosin Elisa kuulumma sulkee gsm verkkonsa vaiheittain vuodesta 2015 alkaen.

    • siinä on idistä

      Ei pelkästään Elisa, myös DNA ja Sonera 2015-2020 vuosille ajoittuen.

      Operaattoreille on kallista ylläpitää kahta eri verkkoa eli GSM/EDGE ja 3G/HSDPA. Nyt jos puhelinta ostaa, kannattaa huomioida, että tukee uusimpia 3G-verkkoja. Pelkkä peruspuhelin ei tulevaisuudessa toimi.

      Ja onhan tuo selvääkin, ei operaattorit mitkään hyväntekijöitä ole, että pitävät vähemmistölle toista verkkoa yllä. Joten perus-GSM-verkko suljetaan aikanaan ja puhe sekä data on kulkenut jo vuosia 3G-verkossa sopivalla puhelimella, joten vaatii vain puhelimen nykyaikaistamisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe