Nyt kun saatiin Tammelaan juttunurkka,niin seuraavaksi Tammelan koulukeskukseen olisi hyvä saada röökipaikka oppilaille,ettei ne joudu poistumaan välitunnilla koulualueen ulkopuolelle tupakalle.
Ja kunnan saatava oppilaille parempaa sapuskaa ja riittävästi,ettei oppilaiden tarvitse anastaa ruokaansa.
Koulukeskus
3
371
Vastaukset
- _tupakoimaton_
Et voi olla tosissasi, tuo tupakkakoppi koululaisille oli varmaan vitsi?
Vai onko tämä jonkun peruskoulun oppilaan kirjoittama? Tehkääpä aloite kunnan päättäjille, katsokaa paljonko saatte vastakaikua. Voi tehota paremminkin kuin täällä netissä kirjoittelu.
Vittu mitä järjenkäyttöä! - lol....
laki tekstin sanoo ettei koulu alueilla saa enää polttaa ees tupakki paikalla. ja vittuaks poltatte jos ette pääse röökille ja ootte sen verran piänii teinei muutenki ette te mtn riippuvaisii tupakista oo ees. te vaa poltatte sitä ku se on kuulemma niin cool juttu xddd menkää oikeesti jo roskiii huah!!1 ja ite oon ollu 4 vuotta si siin koulus ja ruuat oli iha hyviii!!!
- 268368
Taisi jäädä Äidinkielen tunnit väliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125468Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413665Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523495Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 161189