Eikö ole harhaanjohtavaa kun kaksteholasien hinnat ilmoitetaan alk. alle 200. Yrittäessäsi ostaa niin hinta on tonnin paikkeilla. Selityksiä sitten löytyy vaikka mitä. Onko joku onnistunut ostamaan näitä alkaen laseja ja ovatko ne myös olleet hyvät?
Silmälasien hinnat
5
207
Vastaukset
- tiimarit
Vanha totuus, eihän se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.
- näinkin
Rahalle vastinetta saa Silmäasemalta. Stailistit valitsevat juuri sinulle sopivat pokat. Ruuasta voi vähän tinkiä mutta kuteet pitää olla komeet.
Osta Favopticilta saat edullisesti.
www.favoptic.com- vaihtoehtoja
Tallinnasta ovat jotkut tehneet onnistuneet silmälasikaupat. Tosin hyvistä linsseistä joutuu sielläkin maksamaan. Yksitehoiset ovat aina murto-osan monitojen hinnoista.
- Kaveri kertoi
vaihtoehtoja kirjoitti:
Tallinnasta ovat jotkut tehneet onnistuneet silmälasikaupat. Tosin hyvistä linsseistä joutuu sielläkin maksamaan. Yksitehoiset ovat aina murto-osan monitojen hinnoista.
Sielläkin kannattaa ostaa vähän syrjemmältä. Keskustassa hipoo Suomen hintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973704Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna333214- 603189
- 622973
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)652832Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.652775On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632504Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802311- 692158
- 452152