vanhemmat eronnu ja 3 sisarusta, menee huonosti...

Poikatyttö11w

nii, mun vanhemmat on eronnu ja äitin ja iskän suhteesta oon mä(11) ja mun pikkusisko(7) ja sit äitin ja sen uuden miehen kans niil on tyttö(7kk) ja poika(kohta 3). mä en enää kestä olla kotona.. aina joku huutaa, ja en pysty keskittyy läksyihi, koulu menee huonommi ku enne.. ja asun äitillä ja iskällä ollaan yks viikonloppu kuussa. iskän luona on parempi olla. mä inhoon äitin uutta miestä, ku se aina huutaa ja on muutenki rasittava. haluisin karata ja kadota... AUTTAKAA, mitä mä teen??

6

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehe

      Oletko harkinnut itsarii??? Mä oon ,toi olin. Nyt mä oon kiva pieni engeli täältä taivaasta!?!

      • no hehheh

        Tyhmä.. Jos sä kuolet, susta ei tuu enkelii, vaa pelkkä sielu..


    • matildamatilda

      voitko muuttaa isälles? Puhu hänelle suoraan ongelmistas ja olis hyvä puhua äitis kans kanssa, pyydä äitiäs kahestaan jonnekkin puoleks tunniks ja kerro suoraan kaikki huoles ja miten koti elämä vaikeuttaa sun koulun käyntiä jne. Äitis ei varmaankaan tajua miten asiat vaikuttaa teihin. oot vielä nuori mutta sun pitää yrittää puhua heille.

    • T-Tyttö

      Mä mietin kans,et jos sun on helpompi olla isälläs nii ehkä voisit muuttaa sinne? :)
      Kannattaa puhuu sun vahempien kaa,ja ehkä sun kannattais sanoo suoraan aina jos joku on vialla,vähän niinku sanoisit et mulla on nälkä. (Toi oli vaa esimerkki.) Jos se sun äidin uus mies huutaa,ni sähän voit sanoo suoraan et hei onko ihan pakko,tai voitko lopettaa. Tai sanot vaikka siitä sun äidilles,ja se puhuu sille miehelleen. Tuskimpa sun äiti haluais sun kärsivän,mut ehkä se ei vaan tiedä et sul on vaikeeta. Joo en tiiä oliko tästä apua mut toivottavasti edes vähän. :) Kannattaa siis sanoo suoraan että mikä mättää. :)

      • muuta pois

        Muuta vaan isälles jos siel on helpompaa olla. Minä muutin isälle kun isäpuoli löi mua ja sanoi et jätä mun vaimo rauhaan kun yritin soittaa äitille


      • poika15weee
        muuta pois kirjoitti:

        Muuta vaan isälles jos siel on helpompaa olla. Minä muutin isälle kun isäpuoli löi mua ja sanoi et jätä mun vaimo rauhaan kun yritin soittaa äitille

        Noh, pärjäile pari vuotta. 13 vuotiaana sulla on oikeus päättää asutko isän vai äitin luona. Itselläni oli samanlainen tilanne 11 vuotiaana, täytin 13 muutin isän luokse.
        En ole nähnyt äitiäni kunnolla 2 vuoteen. Asun kahdestaan isäni kanssa. Elämä alkoi heti rullata paremmin muuton jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      333
      3261
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      225
      2017
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1622
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1447
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1329
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      284
      1243
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      81
      1018
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      888
    Aihe